EirikYeah Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har et sett med manualer (10kg hver) hjemme som jeg kjører en rutine med når jeg kjeder meg. 10 x Arnold press, 10 bicep curl, 5 reverse bicep curl (for underarmer) og 10 shoulder shrugs. Denne rutinen kjører jeg uten stopp 2 - 3 ganger til dagen. Følelsen etterpå er bare helt fantastisk . Kan man bli avhengig av trening? Endret 31. oktober 2011 av EirikYeah Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Shrugs og arnoldpress med samme vekt? :| Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Shrugs og arnoldpress med samme vekt? :| Har ikke tyngre vekter . Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Drev med trening fra September fra Desember i fjor. Merket stor fremgang fra å ikke klare en eneste hangup til å "lett" klare 8-10 hangups, med reps tre ganger. Av en eller annen grunn stoppet jeg gradvis opp og har egentlig latt ting slurre og gå. Har veldig lyst til å starte opp igjen men føler at mangen og manboobsa burde bort, eller delvis bort før jeg begynner med styrketrening igjen. Har ikke peiling på skikkelig trening i det hele tatt så trenger noen gode råd. Burde jeg lage en egen tråd for hjelp og hvor jeg kan notere fremgang? Hva burde jeg gjøre for å forbrenne mest mulig fett? Jeg trenger litt veiledning, i hvert fall noen som kan peke meg i riktig retning for jeg aner ikke hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gjør deg selv en tjeneste og start med en gang. Trener du styrke kombinert med et kosthold med grunnlag i kaloriunderskudd beholder du ikke bare muskler, du vil sannsynligvis også øke i styrke og få et forsprang på slanke-seg-først-deg. For å forbrenne mest mulig fett må du gi kroppen et incentiv til å beholde muskelmassen når du går i underskudd, og der kommer styrketrening kombinert med et tilstrekkelig inntak av proteiner inn. Så min anbefaling til deg blir å legge om kostholdet, spis mer rent kjøtt og grønnsaker, bytt til sukkerfrie varianter (eller vann) om du drikker mye brus, for der er det utrolig mye kalorier å spare. I tillegg kan du starte å trene styrke 3 ganger i uka, med f.eks RYP, stronglifts 5x5, starting strength, Wendler's 5/3/1 etc. Å starte en treningslogg kan ha fordeler det, det kan gi deg litt ekstra motivasjon og dytt i riktig retning når du mister litt motet osv. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ladies and Gentleman, the Monkey is off my back, 100 kg benk Fy faen jeg har jobbet for å komme hit! 6 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan varme opp til squats? Er det hovedsaklig ben og lår som må varmes opp? (Pardon my noobness) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan varme opp til squats? Er det hovedsaklig ben og lår som må varmes opp? (Pardon my noobness) Tredemølle, knebøy, squat to stand, spiderman etc. Men hovedsaklig er det jo greit å varme opp med den øvelsen du faktisk skal utføre og. Det andre hjelper, men ta det i tillegg. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ladies and Gentleman, the Monkey is off my back, 100 kg benk Fy faen jeg har jobbet for å komme hit! Gratulerer! Da er neste stopp 200kg . Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ladies and Gentleman, the Monkey is off my back, 100 kg benk Fy faen jeg har jobbet for å komme hit! Grattis! Jeg er bare litt over halvveis! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan varme opp til squats? Er det hovedsaklig ben og lår som må varmes opp? (Pardon my noobness) Varm opp ben, lår, hofte, rumpe og anklene. @Corey: Gratulerer! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tips til treningsprogram etter en god stund med 5x5? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan varme opp til squats? Er det hovedsaklig ben og lår som må varmes opp? (Pardon my noobness) start med litt sykkel deretter 3sett av mage og rygghev så dynamisk oppvarming og statisk tøying. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Thank you Wingeer, EirikYeah og stizzen Neste mål er 150kg. 200 er liiiitt langt unna Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Thank you Wingeer, EirikYeah og stizzen Neste mål er 150kg. 200 er liiiitt langt unna Du skal ikke sette neste mål til 110 da? Btw, kyllingkjøttdeig = rennaræv... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tenkte på progresjon, men ok. Det er ein del av modellen. Autoregulering om du vil. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hvordan varme opp til squats? Er det hovedsaklig ben og lår som må varmes opp? (Pardon my noobness) + Og nederste delen her er verdt å merke seg: http://www.eiriksand...%B8ft/?l=french Da er du ordentlig varma opp og good to go! Lykke til Endret 31. oktober 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Nokon som har prøvd Lean Mass Mocca? Smak er prioritert over pris, men 500 for 3kg var ikkje stort. Har så god erfaring med Myoprotein at det frista å smella inn ein bestilling. Livet er for kort til å drikka på den helvetes jordbærbananvaniljedritten, no går den i søpla. Endret 31. oktober 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "Lean Mass" er jo mye mer sukker enn proteiner, ikke vanskelig å få det til å smake godt når du kan pøse på med karbs og sweet stuff. Det er sikkert godt, men det er jo en gainer, ikke et proteintilskudd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gainer eg er på jakt etter og. Har du andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå