Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faktum er vel at forskningen ikkje har kome fram til noko definitiv konklusjon på området. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nokon som har prøvd hofteøvingar her inne og fått noko resultat? Tja, får vondt i hofta under tung bøy, etter å ha testa litt squat to stand, for eksempel Hehe. Eg varmar opp med mølle, bøy og tøy, men skinkestringen (Google translate) er ikkje heilt varm før eit par sett med knebøy. På dei første settene kjenner eg det og i triceps på knebøy. Trur der har noko med vinkelen på armane å gjere, men av og til har eg seriøst lurt på om eg får fullført settet. Tenkte meir på eit tøyeprogram utanfor treningsøktene for å bli mjukare og meir fleksibel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Føler ikke at bøyen går helt rått før etter første settet i allefall selv. Men squat to stand er jo i og for seg en tøyeøvelse og. Øker mobiliteten, er i allefall litt av tanken Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Nokon som har prøvd hofteøvingar her inne og fått noko resultat? Jepp. Kjører stort sett alt jeg kommer over. Hvertfall en gang eller to, og ser hvordan det fungerer for meg. Det siste jeg har begynt med er å skyte opp i bro med ekstravekt og "Goblet squats". Jeg mener at mobilitet og fleksibilitet er enormt viktig for å kunne ha riktig teknikk, og god fremgang. ALLE har noe å tjene på å drive slike øvelser. Både før og etter trening. Og: En er som regel ikke så myk som en tror. Og alltid stivere enn en tror. Endret 27. oktober 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor mye spiser du nå pr dag zeph. jeg husker du slett med å få i deg nok for ikke så lenge siden. Eg tel ikkje kaloriar, men det ligg nok mellom 2000 og 3000kc i løpet av ein dag, avhengig av aktivitetsnivå. I følge vekta er eg på vei oppover, det er godt nok teikn på at eg et nok. Dagens kveldsmat blir ein liter sjokomjølk og litt banan. Ser forbedringer over hele linjen iaff fra treningsloggen. Bra at du valgte å poste bilder zeph, jeg har fulgt spent med selv om vi fysiologisk differensierer veldig mye. Jeg vurderer å starte myo-reps om ikke så lenge. Har nå selv styrket en del på skulderene som jeg har hatt litt problemer med. Også har jeg og skal definitivt jobbe mye mer med benmuskulaturen. Synd du ikke kalk. næringsinntak, ville vært interessant å få se. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Synd du ikke kalk. næringsinntak, ville vært interessant å få se. Eg har det meste liggande på eit Excel-ark, men reknar ikkje på det kvar dag. Her er eit eksempel på dagsinntak: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=454269 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror ikke jeg trenger å ta proteinshake i dag. 500g Salma laks med nesten 40g protein per 100g :-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror ikke jeg trenger å ta proteinshake i dag. 500g Salma laks med nesten 40g protein per 100g :-) Kva er Salma-laks og kvifor har den dobbelt så mykje proteiner? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror ikke jeg trenger å ta proteinshake i dag. 500g Salma laks med nesten 40g protein per 100g :-) Kva er Salma-laks og kvifor har den dobbelt så mykje proteiner? Kan veldig lite om næringsinnhold, men det var infoen jeg fant hvert fall. Dette er Salma laks: SALMA produseres på et av verdens mest moderne oppdrettsanlegg på Bømlo, og er av den ypperste sashimikvalitet. Ypperlig å bruke til sushi. Salma-laksen blir blant de internasjonalt mest anerkjente kokker, ansett som den beste laksen i verden. Fra hav til pakke på fire timer Den er noe av det ferskeste du kan få om du ikke fisker selv. Det tar maksimalt fire timer fra fisken svømmer i sjøen til den er ferdig vakuumpakket. Fisken har også vitenskaplig dokumenterbare kvalitetsfordeler på farge, kjøttkvalitet, fasthet og smak. Kan spises rå SALMA kan serveres rå. De hygieniske forutsetningene som ligger til grunn for produktet gir fisken en garanti om at den kan spises rå innenfor holdbarhetstiden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Og næringsinnholdet på det sier 40g? Spiser den myse eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eg trur ikkje noko på det. Kjelde Hovednæringsstoffene i filet av laks generelt fordeler seg med omlag 69% vann, 18,4% protein, 9,9% fett og <0,1% glykogen (Lynum 2005). [...] Proteininnholdet i laks er tidligere vist å variere svært lite, og er relativt høyt i laks sammenliknet med hos andre fiskearter (Lynum 2005). Ovennevnte pågående studier viser imidlertid at proteininnholdet i SALMA-laks er høyere enn litteraturen angir med en andel på 21,75% (Skipnes 2010a). [...] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Og næringsinnholdet på det sier 40g? Spiser den myse eller? Var vel på MyLog det stod 37,x g (ikke en side jeg bruker, men fant den via Google). Kjente musklene vokste såpass etter middagen at jeg bare måtte sjekke Mulig de har tatt verdien fra en fiskebestand som er fora med myse... Endret 28. oktober 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ikke en side jeg bruker, men fant den via Google sounds legit. Den infoen kan jo praktisk talt ikke være feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ikke en side jeg bruker, men fant den via Google sounds legit. Den infoen kan jo praktisk talt ikke være feil. I trust Google, those guys knows everything! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hehe, får en del PMs om å komme tilbake her, men det tror jeg ikke skjer med det samme! Får vurderer det etter en tid.. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Dere har inspirert meg med all snakken, neste sverigetur blir det ikke cola! Kun ramløsa! Begynner på H-melk! Endret 27. oktober 2011 av Ght0 Ret4rd 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dere har inspirert meg med all snakken, neste sverigetur blir det ikke cola! Kun ramløsa! Begynner på H-melk! ... ingen Cola? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hehe, får en del PMs om å komme tilbake her, men det tror jeg ikke skjer med det samme! Får vurderer det etter en tid.. Ta deg all den tiden du trenger. Og så litt til. Ikke kom tilbake og fortsett som sist. Du lovte jo å stikke av for godt, gjorde du ikke? Nettop. 4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Riskake FTW. Perfekt til å holde magan mett under styrkeøkta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå