Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

exrx er ikke glad i hotlinking av bildene deres - prøv med en link til siden til øvelsen istedet :)

edit: Fortsatt greit om du linker til siden, så det er lettere å se hva det er snakk om. Regner med det er fremoverlent extensions over hodet?

Tricepsisolasjon er i min bok støtteøvelse/pynt og individuelt, eneste som teller er om du syns du får utbytte av det. Selv syns jeg f.eks pushdowns funker veldig bra, mens naboen syns det er noe fjas.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

I følge diett.no har jeg fått i meg 3630 kcal i dag. Det tror jeg ikke på.

Legg ved skjermdump med tabellverdi "energi", pix or it didnt happen!

Kan godt være jeg har misforstått, men here it goes:

1128 kcal fra fire brødskiver ja... Vanlig grovbrød har vel rundt 100kcal per skive på diett.no, og det du har oppgitt har nesten tre ganger så mye.

Edit: Se på enheten du har oppgitt brødskivene i: "Skive, beger, porsjon (100g). Det er altså måleenheten på brød som er synderen, 400g brød til lunsj :)

Du har også drukket nesten 2l helmelk, hvis det ikke stemmer må du se på enheten der også, hvis det stemmer er det ikke rart det blir mye kalorier, 2l melk hjelper på kaloriene :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

1128 kcal fra fire brødskiver ja... Vanlig grovbrød har vel rundt 100kcal per skive på diett.no, og det du har oppgitt har nesten tre ganger så mye.

Edit: Se på enheten du har oppgitt brødskivene i: "Skive, beger, porsjon (100g). Det er altså måleenheten på brød som er synderen, 400g brød til lunsj :)

Du har også drukket nesten 2l helmelk, hvis det ikke stemmer må du se på enheten der også, hvis det stemmer er det ikke rart det blir mye kalorier, 2l melk hjelper på kaloriene :)

Oi, haha! Det så jeg ikke, nei.. Hmm.. Hvordan skal jeg få den enheten til å bli rett?

Melka er riktig.

Diett.no er drit der, det står i utgangspunktet "g" i måleenhet, men det du oppgir er ofte predefinerte størrelser (som f.eks 1 brødskive)

Ja.. Hvor mange gram tror du en vanlig/ litt stor brødskive er?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Først rører du godt rundt i kesamen. Har en litt tykkere konsistens enn yoghurt. Smak. Prøv med bittelitt ublandet fun light og smak igjen. Bare pass på å ikke ta for mye fun light i starten, da er det som kjent ingen vei tilbake.

Du kan ha mye rart i kesamen, f.eks bær (blå, bringe, jord) eller kutte opp litt frukt.

Å tynne ut med vann har jeg aldri prøvd.

Lenke til kommentar

Først rører du godt rundt i kesamen. Har en litt tykkere konsistens enn yoghurt. Smak. Prøv med bittelitt ublandet fun light og smak igjen. Bare pass på å ikke ta for mye fun light i starten, da er det som kjent ingen vei tilbake.

Du kan ha mye rart i kesamen, f.eks bær (blå, bringe, jord) eller kutte opp litt frukt.

Å tynne ut med vann har jeg aldri prøvd.

Vann =/= sterkere saker.

:p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Eg får mykje karbo gjennom ris, men har ikkje eit tradisjonelt norsk kosthald.

Tomme kaloriar er etter min meining brus, kjeks, kaker og liknande med mykje sukker eller feitt og lite næringsstoffer. Det er jo meiningen me skal få i oss kaloriar, og ein stor del kjem frå karbohydrat.

Styrketrening for fyrstikker. Fin artikkel.

Tomme kalorier er energi du får av fett eller karbohydrater uten å ha fått i deg noe særlig vitmainer eller mineraler. Ris inneholder nesten ingen mineraler eller vitaminer og er dermed tomme kalorier (om man snakker om "vanlig", hvit ris. Er det derimot snakk om f eks villris er det noe helt annet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...