Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Her er en artikkel fra Dagens Næringsliv som forteller om en 24t fasting.

Jøss. Trodde ikke jeg kom til å lese om Brad Pilon i en norsk nettavis. Hvertfall ikke i en positiv forstand. Kult!

Synd at de ikke presiserer hvor viktig det er å drive med styrketrening ved siden av dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Balthier: menn har fra naturen vanligvis lavere fettprosent enn kvinner. Dvs at en mann med fettprosent på 20 vil se tjukkere ut enn en dame med den samme prosenten. Hva som er "vanlig" for de fleste menn er jo vanskelig å si. Veldig veldig grovt kan man kanskje si at innenfor 14%-18% så ser man ganske normal ut, hverken ripped eller tjukk. Beveger man seg under eller over så ser man gjerne større forskjell.

Men som sagt, vi er forskjellige. Feks her i huset, mannen legger på seg fett rundt hoftene og får lovehandles om han går opp i vekt (han ser f.eks stor forskjell fra de tallene jeg brukte som eksempel), mens jeg lagrer på beina og ryggen og ser nokså normal ut med rundt 23%.

Lenke til kommentar

Balthier: menn har fra naturen vanligvis lavere fettprosent enn kvinner. Dvs at en mann med fettprosent på 20 vil se tjukkere ut enn en dame med den samme prosenten. Hva som er "vanlig" for de fleste menn er jo vanskelig å si. Veldig veldig grovt kan man kanskje si at innenfor 14%-18% så ser man ganske normal ut, hverken ripped eller tjukk. Beveger man seg under eller over så ser man gjerne større forskjell.

Men som sagt, vi er forskjellige. Feks her i huset, mannen legger på seg fett rundt hoftene og får lovehandles om han går opp i vekt (han ser f.eks stor forskjell fra de tallene jeg brukte som eksempel), mens jeg lagrer på beina og ryggen og ser nokså normal ut med rundt 23%.

Jeg har jo litt å ta i da, så jeg regner med at jeg i alle fall er rundt 20% :)

Lenke til kommentar

Ok. Jeg så nå på kyllingfilleet pakken og der er det 24g protein pr 100g. to filleeter er på 300g. Det betyr at jeg nesten må spise tre filleeter pr dag for å dekke mitt behov? Uvanlig mye synes nå jeg...

Det er derfor man bruker proteinpulver :p.

108g protein per dag hørtes dog litt lite ut. Er du sikker på at det er ditt dagsbehov? Se hvilke verdier du får opp her: https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...