Lyspaere Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har dere noen formeining over ZMA kapsler? Hvem har best/billigst? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det ikke norkost a? Får opp hormonene om de er lave pga trening, men ikke over normalen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) OmmeLETT Sett panna på svak varme, mens den oppnår svak varme tar du x-antal egg og en liten klype salt og pjåter egga og saltet i bollen (uten eggeskalla) og tilsetter evt andre ingredienser, f.x skinkebiter, paprika osv. Så visper du mannsjiten ut av dette med en gaffel. Deretter heller du over i steikepanna ( husk en dært margarin først ) Mens dette steker benytter du en stekespade til og dytte massen mot midten av stekepanna i en mot sola rotasjon (så og si kontinuerlig). Så når du føler det har opnådd ønsket fasthet, er det bare og gafle i seg! Endret 23. oktober 2011 av Ght0 Ret4rd 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Åja. Hvis til og med naturell fra Whey Tech smaker fælt, da avstår jeg. Kjøpte jo 3kg med pulver fra Proteinfabrikken for en god stund siden (sjokolade). Smakte forferdelig. Forresten; Noen som har erfaring med Bodypower på Charlottenberg Shoppingsenter? Skal dit snart på svensketur nemlig, og lurer på om de har noe "brukbare" produkter. Tenker da på proteinpulver, ZMA, og kreatin. Endret 24. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Åja. Hvis til og med naturell fra Whey Tech smaker fælt, da avstår jeg. Kjøpte jo 3kg med pulver fra Proteinfabrikken for en god stund siden (sjokolade). Smakte forferdelig. Forresten; Noen som har erfaring med Bodypower på Charlottenberg Shoppingsenter? Skal dit snart på svensketur nemlig, og lurer på om de har noe "brukbare" produkter. Tenker da på proteinpulver, ZMA, og kreatin. De har en jævelig god weight gainer hvertfall, den er helt syk! Var ikke noe kjent merke, men det var en hvit boks, og det var 3kg tror jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 OmmeLETT Sett panna på svak varme, mens den oppnår svak varme tar du x-antal egg og en liten klype salt og pjåter egga og saltet i bollen (uten eggeskalla) og tilsetter evt andre ingredienser, f.x skinkebiter, paprika osv. Så visper du mannsjiten ut av dette med en gaffel. Deretter heller du over i steikepanna ( husk en dært margarin først ) Mens dette steker benytter du en stekespade til og dytte massen mot midten av stekepanna i en mot sola rotasjon (så og si kontinuerlig). Så når du føler det har opnådd ønsket fasthet, er det bare og gafle i seg! Blir ikke det eggerøre? Er uansett ikke lov å lage omelett uten ost. Partytrikset er bare å steke den på svak nok varme lenge nok under lokk. Så blir den fluffy og herlig. Også digg å dæsje på med kremoster av ymse slag. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Når det kommer til kcal-underskudd, bør jeg justere dette etter BMR eller PAL? Og hvor mye bør jeg starte å legge meg under med? Er ca 500kcal pr dag en god start, for deretter å justere opp/ned etterhvert? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 BMR x PAL - 500. Kommer ikke unna at BMR x PAL er det faktiske behovet ditt, å gå etter kun BMR resulterer jo i et mye større underskudd. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 PAL - 500kcal på treningsdager, og BMR - 500 på hviledager kan være en god plan? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 BMR er jo bare det du trenger for å ikke dø, du må ha en aktivitetsfaktor du ganger opp med. Trekk fra 500kcal på det reelle forbruket ditt. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 men det er jo umulig å vite sitt forbruk... man kan jo selvfølgelig estimere det, men der stopper det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) men det er jo umulig å vite sitt forbruk... man kan jo selvfølgelig estimere det, men der stopper det... Bedre å estimere pessimistisk enn å basere seg på BMR, i mine øyne i allefall.. Det finnes flere formler for BMR, som alle gir noe forskjellig resultat, men en av de gir meg 1815kcal. 1215kcal om dagen ville ikke jeg gått på over tid i allefall. Endret 24. oktober 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen gode tips på å lage omelett? Aldri laget det før, men har funnet ut at det er en fin og enkel måltid å lage? Noen gode oppskrifter? Drit i omelett, scrambled eggs er mye bedre NOM 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg går lett god for videoen over. Slik jeg lærte meg å lage eggerøre. Niiice. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Må si meg enig i den videoen over. Det må være noe av det beste jeg har spist som er laga av egg (og jeg elsker egg!). Lenke til kommentar
laowi Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva tenker folk om CLA kapsler? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det så godt ut, men skikkelig stressende å lage. Oppskrift på OK omelett, Eirik style: Bland masse egg med like mange skjeer vann i en bolle. Bruk en gaffel eller skje eller whatever. Hell det i en panne som er varmet opp til medium varme sammen med litt margarin (margarin i først, så røra). Legg på lokket og gå og se TV (helst noe bra, ikke noe "Cleveland Show"-dritt). Etter noen minutter, når det ikke er noe flytende oppå omeletten, er den ferdig. Nytes med en proteinshake og masse krydder . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Tenkte å teste MYO-reps på overheadpress, som eneste øvelse jeg skal bruke det på og det skal bare gå over noen uker. Hvor høyt bør jeg sikte på aktiveringssett, og repsantall på arbeidssettene? Ser vel ut som 12-15 på aktivering i hvert fall. Endret 24. oktober 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg kuttet ut overheadpress på myoreps, rett og slett fordi teknikken svikter fort når repetisjonene blir mange. Det var greit med tunge vekter og få reps, men på 12-15 reps sviktet teknikken rimelig fort og da skal det ikke mye til for å pådra seg skader. Det betyr ikke at det samme skjer med deg, men jeg ville vært påpasselig med riktig teknikk. Og hele poenget med autoregulering i myo-repsserien er at man tar det antallet reps som formen tilater den dagen. Du kan ikke bestemme seg for å ta f.eks 25 samlede repetisjoner i myo-serien, rett og slett fordi det vil variere med dagsformen. Med det sagt, er det selvfølgelig best å ta mange reps på myo-repsserien, men du kan ikke bestemme deg på forhånd hvor mange du skal ta. Endret 24. oktober 2011 av Coa Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 @ discostu Prøvde den metoden nå, shiiiiet det var epick! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå