Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at bodyfitnessjenter til stadighet benytter seg av poseringer som passer for langt større individer? Det er grenser for langt ut man kan strekke armene før det ser latterlig ut.

IMG_6092.jpg

Misforstå meg rett, jenta har en fin fysikk, men jeg synes ikke at poseringen hjelper henne med å vise den frem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gymgrossisten med sjokoladesmak har blitt en vinner her. Merker mer sjokoladesmak enn vann når jeg blander det med vann om mårran. Schmaker enda bedre i melk

Link? Fant ikke noe der, jeg... =)

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80

Se der ja.. Takk!

Er ikke enig i at den kroppen var så veldig fin, jeg, men så har jeg aldri likt bodyfitnessjenter heller.. De ser ut som beinrangel med litt muskler på. Æsj.

Lenke til kommentar

Ignoransen har ingen grenser... :nei:

a er en kompis, b er meg og han med bikkja som profilbilde er en kjenning av a...

Jeg har flere kompiser som insisterer på at man blir feit av proteinpulver og at en kropp i trening trenger ca. 70g proteiner til dagen. For det har VGs eksperter sagt... :(

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ignoransen har ingen grenser... :nei:

a er en kompis, b er meg og han med bikkja som profilbilde er en kjenning av a...

Jeg har flere kompiser som insisterer på at man blir feit av proteinpulver og at en kropp i trening trenger ca. 70g proteiner til dagen. For det har VGs eksperter sagt... :(

Bruker du proteinpulver?

Er du feit?

Hvis ja, deretter nei; bruk det som bevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...