Zeph Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 A jerkoff is never clean, it's always a mess. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ignoransen har ingen grenser... a er en kompis, b er meg og han med bikkja som profilbilde er en kjenning av a... 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Imens vi er "inne" på det; Kan Whey Tech anbefales? Ser at proteinfabrikken selger Whey Tech i naturell smak, noe som absolutt er fristende, da jeg helst ikke vil ha noen smak. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Den smaker seriøst som spy. Jeg har stor "smertegrense" for å presse i meg kosttilskudd som smaker forferdelig, men Whey Tech nøytral gikk rett i søpla. Kjøp heller jordbær eller sjoko. Det er iallefall min mening Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gymgrossisten med sjokoladesmak har blitt en vinner her. Merker mer sjokoladesmak enn vann når jeg blander det med vann om mårran. Schmaker enda bedre i melk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Gymgrossisten med sjokoladesmak har blitt en vinner her. Merker mer sjokoladesmak enn vann når jeg blander det med vann om mårran. Schmaker enda bedre i melk Link? Fant ikke noe der, jeg... =) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hehehehehehe... http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10022972 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gymgrossisten med sjokoladesmak har blitt en vinner her. Merker mer sjokoladesmak enn vann når jeg blander det med vann om mårran. Schmaker enda bedre i melk Link? Fant ikke noe der, jeg... =) http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg hadde tenkt til å kjøpe TN Prozyme for ikke så lenge siden, men gikk for Gymgrosisten sin Whey-80 pga pris.. TN er veldig dyrt hvis man sjekker litt rundt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva er greia med at bodyfitnessjenter til stadighet benytter seg av poseringer som passer for langt større individer? Det er grenser for langt ut man kan strekke armene før det ser latterlig ut. Misforstå meg rett, jenta har en fin fysikk, men jeg synes ikke at poseringen hjelper henne med å vise den frem. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Helt enig. Enkelte poseringer syns jeg passer dårlig til noen av klassene. De ser jo bare spinkle ut i den poseringen der. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Gymgrossisten med sjokoladesmak har blitt en vinner her. Merker mer sjokoladesmak enn vann når jeg blander det med vann om mårran. Schmaker enda bedre i melk Link? Fant ikke noe der, jeg... =) http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Se der ja.. Takk! Er ikke enig i at den kroppen var så veldig fin, jeg, men så har jeg aldri likt bodyfitnessjenter heller.. De ser ut som beinrangel med litt muskler på. Æsj. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ignoransen har ingen grenser... a er en kompis, b er meg og han med bikkja som profilbilde er en kjenning av a... Jeg har flere kompiser som insisterer på at man blir feit av proteinpulver og at en kropp i trening trenger ca. 70g proteiner til dagen. For det har VGs eksperter sagt... 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Ignoransen har ingen grenser... a er en kompis, b er meg og han med bikkja som profilbilde er en kjenning av a... Jeg har flere kompiser som insisterer på at man blir feit av proteinpulver og at en kropp i trening trenger ca. 70g proteiner til dagen. For det har VGs eksperter sagt... Bruker du proteinpulver? Er du feit? Hvis ja, deretter nei; bruk det som bevis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 70*4 = 280 Det er alt ein treng av bevis. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Til dere som nesten har gid opp håpet : Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 TN er veldig dyrt hvis man sjekker litt rundt. Det blir helt feil å si det her ... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen gode tips på å lage omelett? Aldri laget det før, men har funnet ut at det er en fin og enkel måltid å lage? Noen gode oppskrifter? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Den fancy franske måten, eller den norske husmormåten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå