Brad Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk dame og begynte å trene styrke etter en liten stund... NEI, JEG ER IKKE KLUT! Liker bare tanken at andre kan sikle litt! Sjæl + at jeg vil bli sterkere og se bedre ut da selvfølgelig ! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Yes'sir. Ligger vel i naturen at du vil passe så godt på maken som mulig. Fikk dama til å begynne å trene i sommer også. Jeg kan si med hånden på hjertet at det har blitt litt strammere rundt omkring. Endret 18. oktober 2011 av ryc Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Good! Jobber med saken selv. Hvordan trener hun? Har du fått hun til å ta knebøy ogsånt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fruen trener 5x5 og har letta 55kg i markløft og bøy... Hun veier bare 48 kg må vite!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Good! Jobber med saken selv. Hvordan trener hun? Har du fått hun til å ta knebøy ogsånt? Blir for det meste i timer enten på corebar eller indoor walking. Hun er litt sjenert av seg så hun liker ikke å vanke i studio alene. Treningen hun får på de timene er mye bedre enn ingenting da. Hun er forøvrig 167 cm og 54 kg. En annen ting som er et stort pluss er at hun er godt over gjennomsnittet interessert i klær og mote. Dette gjør at hun er jævlig god til å kjøpe pent undertøy som framhever perfekt. Tenkte det var greit å nevne når vi var på damepraten... For henne virker det ikke som om hun bryr seg om hvordan kropp jeg har så lenge jeg er komfortabel selv og ikke er feit som en hval. Det eneste hun har nevnt som det ikke hadde gjort noe for henne å se på meg er en sixpack og at jeg beholder rumpa jeg har. Jobber da derfor nettopp med å få fram magen. Synes det er jævlig sexy med magemuskler på gutter jeg også da. Endret 18. oktober 2011 av ryc Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fruen trener 5x5 og har letta 55kg i markløft og bøy... Hun veier bare 48 kg må vite!!!!!!!!!!! Jeg må få dama med på samme greier! Min veier heller ikke mer enn 50kg ca. Har det blitt noe lår og rompe muskler på henne da? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jeg er faktisk mer interessert i å se guter med six pack enn å lese dette her. Endret 18. oktober 2011 av Catoa 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er faktisk mer interessert i å se guter med six pack enn å lese dette her. Hva er det som er så galt nå ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg må si at bildene som danner seg i hodet mitt av å lese dette utkonkurrer gutar med sixpack... 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Arild Haugen er en boleprump av rang, men en fargeklatt er han nå uansett. Er så enig i det han sier 40 min ut i dette klippet. Kidz på 16 som lurer på hvilket whey-merke som vil gi dem størst fremgang. DET E DE STORE TINGAN SOM BETYR NOGE! http://vimeo.com/30617355 Endret 19. oktober 2011 av Kevlar 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes han virka mer seriøs i denne filmen enn i noen andre filmer. Har sett en del av han i det siste og han fremstår mer og mer for meg som en "likanes kar" Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå har jeg ikke snakket så mye med han, men har vært innom Bjørns, der jeg trener og han virker som en ganske hyggelig fyr. Det var faktisk han som foreslo at jeg skulle prøve markløft i sumo-stil, noe jeg har gjort helt siden den gang . Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Syns også han virka som en hyggelig fyr og hadde veldig mange gode poenger! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg ser at folk ikke vil ha meg her. Hvis mer enn fem personer stemmer for at jeg ikke skal skrive mer her så trekker jeg meg altså! Vil ikke bruke tiden min på et forum hvor jeg ikke har en fin tone med andre :S [b]=25 personer[/b] Ekstremt! Jaja, lykke til videre folkens, men husk at etter ett år så har jeg kommet dobbelt så lengre frem med progresjon enn dere. Å trene kun baseøvelser/trene så fortsom mulig (1 time++ ikke lov!) kommer man ikke så langt Endret 19. oktober 2011 av Zlatan92 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Du lovet oss et bilde daaaaaa... 5 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Du får stikke innom med bevis. Selv er jeg ikke svært lite aktiv her, men kranglene som fant sted noen sider tilbake får ingen noe godt ut av. Red.: Nei, jeg stemte ikke. Er på linje med Matsemann her. Endret 19. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 hah. Jeg har gått glipp a no beef! Det er i slike stunder det går ihop for meg at jeg henger for lite i treningstråden. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hulken er no hvertfall ærlig, er ikke ofte man ser en selger som ikke anbefaler produktet sitt. Lenke til kommentar
Snurrebass1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Merker at de fleste treningsprogram har to hviledager etter hverandre (for eks lørdag og søndag). Vil kroppen få problemer med restitusjon hvis man dropper den ene hviledagen (søndag)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå