Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
- 90 kapsler ProZMA

5180448[/snapback]

Si fra om du får noen merkelige drømmer av ZMA :p

Jeg går på ProZMA også (siden fredag), men jeg har ikke hatt noen merkelige drømmer. Mange som får det av ZMA.

Ole :)

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar

Fikk http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1806 i posten for et par dager siden, og lurer på noe:

Hvor lang tid vil det ta(sånn ca) fra jeg begynner å bruke det, til jeg merker forskjell? Jeg trener overkropp minimum 2 ganger i uka(hovedsaklig biceps, triceps, bryst og mage) og føttene 2 ganger i uka.

Jeg er 1.76 høy og veier ca 65kg hvis dette hjelper noe? Jeg har også tenkt å blande frukt, melk og 2 scoops med dette etter hver treningsøkt jeg har på OVERKROPPEN(ikke føttene). Burde jeg ta etter hver treningsøkt? Er litt redd for at jeg skal legge på meg "for" mye..

Lurer også litt på(vet det står at det skal brukes som tillegg til ditt kosthold, men går det an å erstatte et måltid med en dose av dette)

Håper på bra og seriøse svar ettersom jeg er ganske ny på området :thumbup:

MvH

Joachim

Lenke til kommentar
Lurer også litt på(vet det står at det skal brukes som tillegg til ditt kosthold, men går det an å erstatte et måltid med en dose av dette)

5198274[/snapback]

Det er bare meningsløst, poenget med slikt er å få et overskudd, ikke en erstatning.

Btw, jeg vil råde deg til å ikke trene biceps, triceps og bryst mer enn feks. rygg.

Du vil ende opp med å se ut som et misfoster. :)

Hvorvidt du vil merke noen forskjell eller ei kommer an på om du trener hardt nok til å dra noe nytte av et proteinoverskudd. Men vanligvis vil du merke at restitusjonen blir noe kortere, det er vel det.

Lenke til kommentar

Fekk ei sinnsjukt smerte når eg skulle ta sit-ups på skråbenk i dag. Altså en benk som har ca 40 graders halling. Kom midt i treningsøkta. Fekk låkt i alle musklane frå mageregionen, og opp til haka. Sjuk følelse. Fekk ikkje låkt når eg tok vanlige crunches.

Nokon som veit kva det kan komme av? Overbelastning?

Lenke til kommentar
Fekk ei sinnsjukt smerte når eg skulle ta sit-ups på skråbenk i dag. Altså en benk som har ca 40 graders halling. Kom midt i treningsøkta. Fekk låkt i alle musklane frå mageregionen, og opp til haka. Sjuk følelse. Fekk ikkje låkt når eg tok vanlige crunches.

Nokon som veit kva det kan komme av? Overbelastning?

5198838[/snapback]

Du har kvikksølv i blodet som var i ferd med å bryte sammen muskelvevet ditt da du startet å ta sit-ups. :roll:

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe i denne tråden fra før, så godt mulig dette har blitt diskutert.

Vurderer å starte med kreatin til treningen. Er det å anbefale? Finnes det bi- og skadevirkninger? Bør det kombineres med annet kosttilskudd? Isåfall, hvilke?

Trener styrke tre ganger i uka, er 17 år.

Lenke til kommentar

Er ikke alle kreatin fungerer for, eller fungerer så det er noe poeng å bruke.

Personlig synes jeg det er litt 'oppskrytt', men det får være opp til hver og en.

Du kan jo prøve å gå på det en liten stund og se om du merker forskjell.

Eneste bivirkningen er at alt vann renner rett igjennom. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...