Dufen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei nei nei, jeg kjenner selv flere homofile og til og med transseksuelle... Det som er bakgrunn for min uttalelse er at jeg tror du likte han fyren og prøver å få gehør for det i denne tråden... Dårlig sted for sånt, jeg anbefaler å ta en tlf til LHL Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jaja, gidder ikke diskutere med deg mer. Blir bare dummere. Noen spm. nybegynnere lurer på før jeg slår meg ned på senga? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jah.... Forklar oss litt om proteinsyntese... 6 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) -Skråbenk i smith -14 øvelser -"Kjøp DVD'en så får du se hvorfor dette ikke er idiotisk" Ja, gjør for all del som denne mr. "profesjonnell trener" som Zlatan92 kaller det, det blir nok suksess Du, hvis du vil ha resultater må du tåle steken som man sier på godt norsk! Holder ikke bare med dips, benkpress og armhevinger som du sikkert er fan av! Her skal det kjennes over muskelene og tåle mye.. Da blir du som den "profesjonelle treneren". Siden du tydeligvis liker eksempler kan jeg komme med mitt eget. Denne fyren på bildet har trent upper/lower body split og holdt treningene på under en time. Det vil si maks rundt 3-4 øvelser for bryst/triceps (benk, dips og armhevinger kanskje? ) Hadde vært enklere å tro at du ikke trollet direkte hvis du ikke kom med et så idiotisk eksempel som "Rob Riches" virkelig er. For alt jeg vet ser han bra ut i dine øye på tross av idiotprogrammet, ikke på grunn av det 1) Du har ikke bevis på det 2) 3-4 øvelser er dårlig for en bra økt med to muskelgrupper 3) Hvordan kan du si idiotisk eksempel når flere hundre tusen følger den mannen og får resultater? Er det bare meg eller er jeg i motsetning til dere annerledes? :S 1)Tråden hans på bb.com. Historien hans kommer fra leangains, siden til Martin Berkham. Berkham er stor tilhenger av å være effektiv og minimalist når det gjelder trening 2)Du har ekstremt lite kredibilitet, hva du sier er bra/dårlig er ganske uinteressant. Det folk som har trent tusener, om ikke millioner av mennesker, sier er litt mer interessant. (Tips: Jeg sikter ikke til Rob Riches, se punkt 3)Det er nok ganske mange flere som følger Mark Rippetoe, Stuart MacRobert, Martin Berkham, Mehdi Hadim, Jim Wendler og Dave Tate, som alle har til felles at de i motsetning til Riches ikke lider av fuckarounditis. Jeg tror du hadde hatt mer å komme med hvis du hadde lest mer, og sett mindre på youtube for å prøve å blåkopiere treningen til folk fordi de er større enn deg. Endret 16. oktober 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hehe, har du prøve innen biologi i morgen? Tror du er på feil tråd, mrs. døff. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Eg brukar rundt 2-3min pause, er det for mykje? Eg gjer gjerne som Fredrik òg, tar eit 2-3 andre isolasjonsøvingar, med ein 3-5 set på kvar... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jaja, gidder ikke diskutere med deg mer. Blir bare dummere. Noen spm. nybegynnere lurer på før jeg slår meg ned på senga? Hahahha! Hadde det ikkje vore for at bildet hadde blitt alt for stort, i tillegg til at det hadde tatt utruleg lang tid å lage, skulle eg ha laga eit bilde av måten du diskuterar på, og korleis du formulerar deg og posta det på artige.no Seriøst? Det er greit å vere kritisk, men når du sjølv dømmer andre til å vere idiotar, for så å utgi deg som ein ekspert, det blir for dumt.. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jaja, gidder ikke diskutere med deg mer. Blir bare dummere. Noen spm. nybegynnere lurer på før jeg slår meg ned på senga? Hahahha! Hadde det ikkje vore for at bildet hadde blitt alt for stort, i tillegg til at det hadde tatt utruleg lang tid å lage, skulle eg ha laga eit bilde av måten du diskuterar på, og korleis du formulerar deg og posta det på artige.no Seriøst? Det er greit å vere kritisk, men når du sjølv dømmer andre til å vere idiotar, for så å utgi deg som ein ekspert, det blir for dumt.. Du trenger ikke et bilde, jeg skal SKRIVE det såre enkelt... Ikke diskuter med idioter, de drar deg ned på sitt eget nivå å slår deg med sin omfattende erfaring... 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Programmet Rob Riches sier han trener selv Legg merke til 5 øvelser på brystdagen, og dette gullkornet av et sitat: I usually train one large muscle group followed by a small group, and spend no longer than about 80 minutes in the gym, from the time I walk in, to the time I leave. 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 1) Du har ikke bevis på det 2) 3-4 øvelser er dårlig for en bra økt med to muskelgrupper 3) Hvordan kan du si idiotisk eksempel når flere hundre tusen følger den mannen og får resultater? Er det bare meg eller er jeg i motsetning til dere annerledes? :S 1) Artig at du presterer å slå deg selv så voldsomt hardt i trynet med argumentene dine. Du har bevis for påstandene dine om treningen til den youtube-fyren, eller? 2) Nei, det er det ikke. Referer f.eks. til treningsopplegget til Martin Berkhan. 3) Det er ingen som sier at en ikke får resultater ut av det opplegget du linker til heller. Det er derimot snakk om å optimalisere. og 4) Dersom du ikke svarer direkte på argumentene, og forfekter alt som fjas synes jeg du egentlig kan rote deg ut av tråden. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JA men jeg viser bare til øvelser jeg har fått resultater av. Herregud, var da så voldsomt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg bruker omtrent 1t20 på 5x5 når øktene er tuunge og pause desto lengre. Tar ofte et par sett med noe i tillegg. Åssen i huleste får du til å bruke så lang tid? Jeg som har astma å er lik en hval i pusten tar unna tunge økter på godt under timen... Er vel mest fordi jeg er et ineffektivt surrehue med treningspartner, antar jeg? =P Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fredrik det er bra at du bruker over 1 time på styrketrening mtp. nok pauser og rikelig med øvelser! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Spent på bilder av den fremgangen du har fått det året du har trent nå Zlatan92, siden bilder tydeligvis er eneste måte å måle holdbarheten i et program på, og du kjører noe ganske unikt som selv ikke youtube-boy har tid til 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JA men jeg viser bare til øvelser jeg har fått resultater av. Herregud, var da så voldsomt? Vis oss disse såkalte resultatene da... Eller er du bare stor i ord og liten på jord? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Leser så og si alt som blir skrevet i tråden, og er innom ofte. Sjeldent jeg skriver, men jeg klarer bare ikke å la utsagnene til Zlatan92 gå helt i glemmeboka. Makan for en holdning og noen uttalelser. Vet enda ikke om han troller eller er seriøs! ON-TOPIC: Skifter fokus fra styrke til kondis nå en stund. Tok opp kickboxing igjen for et par uker siden, og var på internt klubbstevne idag. Vant begge kampene, men merket at jeg gassa ut ganske godt! Så nå er det bare hardtrening framover, og forhåpentligvis klarer jeg å vinne en kamp på norges-cupen Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Alle fotballspillere tar kvartbøy. Godt å se at det ikke bare er jeg som synes det . Tok med meg en kompis på trening som i lange tider hadde skrytt av at han tok så forferdelig masse i knebøy, uten å trene (han spiller jo tross alt fotball ). Da det kom til stykke tok han kvartbøy og måtte kutte halvparten av vektene før han kom ned i noe som kunne blitt godkjent som en skikkelig knebøy. Etter trening kom han fram til at knebøy er en forferdelig dum og teit øvelse . I dag begynner jeg med et nytt og hardere treningsopplegg, for å trene mer målrettet mot styrkekløft. Gleder meg allerede . 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Noen kommentarer til Josef Rakich sitt treningsprog ? Vurderer og ape etter han... Endret 17. oktober 2011 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Alle bodybuildere har forskjellige programmer, fordi de er tilpasset seg selv. Så å kopiere programmer betyr ikke at det gir DEG de beste resultatene. Det er resultatet av år med erfaring med egen kropp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Den erfaringa jeg og har. Det fungerer å bruke programmer og forslag til mal og lage ett system selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå