Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hvilken skala gir du (0-10) denne treningsøkten hvor jeg trener bryst og triceps:


  •  
  • Armhevinger
  • Dips
  • Benkpress
  • Benkpress m/manualer + skråbenk m/manualer
  • Flyes
  • Nedtrekk kabel

 

3/10. Mange overflødige øvelser, Rar rekkefølge på øvelser.

 

Karakteren er beregnet med utgangspunkt i at nedtrekk er pushdowns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken skala gir du (0-10) denne treningsøkten hvor jeg trener bryst og triceps:


  •  
  • Armhevinger
  • Dips
  • Benkpress
  • Benkpress m/manualer + skråbenk m/manualer
  • Flyes
  • Nedtrekk kabel

 

3/10. Mange overflødige øvelser, Rar rekkefølge på øvelser.

 

Karakteren er beregnet med utgangspunkt i at nedtrekk er pushdowns.

Du kan jo heller komme med ditt program og ikke bare dele ut karakter? Så vi ser hva du mener er verdt en 10'er..

 

Zlatan, hvorfor tror du løping = styrketrening? Fotballspillere har kanskje enda større behov for styrketrening i beina enn andre mosjonister.

Har du spilt fotball før?

På trening driver vi å løfter masse.. altså trener øvelser for ben!

Lenke til kommentar

3/10. Mange overflødige øvelser, Rar rekkefølge på øvelser.

 

Karakteren er beregnet med utgangspunkt i at nedtrekk er pushdowns.

Du kan jo heller komme med ditt program og ikke bare dele ut karakter? Så vi ser hva du mener er verdt en 10'er..

Det han ba om var vurdering av dette programmet.

Zlatan, hvorfor tror du løping = styrketrening? Fotballspillere har kanskje enda større behov for styrketrening i beina enn andre mosjonister.

Har du spilt fotball før?

På trening driver vi å løfter masse.. altså trener øvelser for ben!

Jeg har spilt fotball i 15 år, men det at dere driver med styrketrening i sammenheng med fotballaget deres har lite med fotball som beintrening å gjøre :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greier ikke se på en hel video av en fyr som løfter i maskin. Her er du på vidvanke. Skal sies at jeg ikke har lyd tilgjengelig uten å måtte gå ned for å hente headset.

Var vell bare den første øvelsen han "løftet" i maskin. Og det var Incline Benchpress, som jeg mener er greit å ta i maskin. Så vil ikke si at Zlatan er på vidvanke, selv om han pleier å være det :p

 

Har sikkert bra peiling fyren i videon og det ser man jo på kroppen hans også.

Lenke til kommentar

Søppelvideo, fyren er jo ingenting annet enn en amfetaminhamster...

 

Og hvorfor løfter dere på fotballtreninga? Dere er jo bare 22 tullinger på en gressplen som prøver å sparke en ball i en feilvendt hengekøye på hver ende av banen... Og når man får endelig får ballen vil man faen ikke ha den lengre, og sparker den fra seg...

 

Sinnsyke greier spør du meg, da er det bedre med mannesporter som rugby, boksing o.s.v... :thumbup:

Lenke til kommentar

Greier ikke se på en hel video av en fyr som løfter i maskin. Her er du på vidvanke. Skal sies at jeg ikke har lyd tilgjengelig uten å måtte gå ned for å hente headset.

Hehe, nei du! Jeg tror mesteparten her vil bli som han mannen og ikke få fram ølmage.

Kort besultning: Vi hører heller på han! ;) Ikke deg.

Lenke til kommentar

Greier ikke se på en hel video av en fyr som løfter i maskin. Her er du på vidvanke. Skal sies at jeg ikke har lyd tilgjengelig uten å måtte gå ned for å hente headset.

Hehe, nei du! Jeg tror mesteparten her vil bli som han mannen og ikke få fram ølmage.

Kort besultning: Vi hører heller på han! ;) Ikke deg.

Nei vi gjør ikke det, vi hører heller på noen med INTEGRITET... Som Børge Fagerli, Mark Rippetoe o.s.v... Ikke en boybandgutt som er 150cm med like høyt hår...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Smith skråbenk

Skråbenk hantler

Flatbenk omvendt grep

Skrå flyes

Kabelpress

Pullovers

Dips

Armhevinger

Sittende extensions med stang

Extensions med hantel

Pushdown m/rettstang

Pushdown m/tau

Enhånds pushdown m omvendt grep

Kickbacks kabel

 

 

-Skråbenk i smith

-14 øvelser

-"Kjøp DVD'en så får du se hvorfor dette ikke er idiotisk"

 

Ja, gjør for all del som denne mr. "profesjonnell trener" som Zlatan92 kaller det, det blir nok suksess :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Smith skråbenk

Skråbenk hantler

Flatbenk omvendt grep

Skrå flyes

Kabelpress

Pullovers

Dips

Armhevinger

Sittende extensions med stang

Extensions med hantel

Pushdown m/rettstang

Pushdown m/tau

Enhånds pushdown m omvendt grep

Kickbacks kabel

 

 

-Skråbenk i smith

-14 øvelser

-"Kjøp DVD'en så får du se hvorfor dette ikke er idiotisk"

 

Ja, gjør for all del som denne mr. "profesjonnell trener" som Zlatan92 kaller det, det blir nok suksess :)

Du, hvis du vil ha resultater må du tåle steken som man sier på godt norsk!

Holder ikke bare med dips, benkpress og armhevinger som du sikkert er fan av! Her skal det kjennes over muskelene og tåle mye.. Da blir du som den "profesjonelle treneren". ;)

Lenke til kommentar

Er det ikke 75 kg du har der, Narra?

Stang 20 + 2x10 + 2x5 + 2x2,5 = 55 :w00t:

Stanga er 25kg, ikke 20kg ;)

Og jeg mener at blå skiver er standardiserte til 20kg?

 

Så det jeg ser er...

stanga = 25kg

blå skiver = 40kg

røde "store" skiver = 10kg

røde "små" skiver = 5kg

 

Som skal bli 80! kg :)

Jeg har lest litt gjennom tråden og stusset på dette. Hvordan vet du at det er 25 kg-stang? I militæret hadde vi 10 stenger (to typer), altså 5 av hver type. Den ene typen var det jeg ser på som "normal" stang. Den andre var tykkere, men jeg mistenkte at den var mer "hul". Jeg målte begge typene på vekt, og begge lå rundt 20 kg, den tynneste 19 og den tykkeste 21 om jeg ikke husker feil. Så jeg bare lurer på om dere faktisk veier stengene før dere fastslår hvor tunge de er? Sånn generelt.

Lenke til kommentar

Zlatan92, denne videoen representerer deg meget godt. Du er som han som intervjuer...

 

http://www.youtube.com/watch?v=0iL7DdAKnAc

 

Det var alt for mange øvelser for chest and tricep workout. Kan ikke ta alle i samme workout

Klart du kan det. med 2 sett på hver kan du det i 2 timer ca. Da har du trent for ca. 1 uke som du selv trener i løpet av 3 dager på en uke!

Og hva skjer med CNS når man trener styrke i mer enn en time?

Lenke til kommentar

Zlatan92, denne videoen representerer deg meget godt. Du er som han som intervjuer...

 

http://www.youtube.com/watch?v=0iL7DdAKnAc

 

Det var alt for mange øvelser for chest and tricep workout. Kan ikke ta alle i samme workout

Klart du kan det. med 2 sett på hver kan du det i 2 timer ca. Da har du trent for ca. 1 uke som du selv trener i løpet av 3 dager på en uke!

Og hva skjer med CNS når man trener styrke i mer enn en time?

Jeg er ingen rakettforsker så jeg aner ikke hva CNS er. Men det som skjer hovedsaklig er kroppen til mannen ;) Han er jo ikke dum som gjør de øvelsene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...