wingeer Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 - Bananer er lettare å ete enn epler Hæ. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 - Bananer er lettare å ete enn epler Hæ. Bananer er myke og går fortere ned, da du slipper å tygge like mye, ergo lettere. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Men de har et stygt, uspiselig skall rundt seg, som en først må få av, og så sitter igjen med til slutt. Med epler er det bare å spise. Så spiser en selvsagt hele eplet og sitter igjen med nada. I verste fall en stilk. :-D Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Spiser du hele eplet er du geit ass. 3 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Spiser du hele eplet er du geit ass. Jeg pleier å spise et eple til laget rundt frøene og toppen gjenstår. Så, ja.. jeg er en hulk Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 - Bananer er lettare å ete enn epler Hæ. Tror han mente lett fordøyelig? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som vet om det finnes sider som tilbyr måltider med ernæringsinfo ved siden av selve retten? MatPrat har noe lignende, men det er kun på noen få retter. Bor alene hjemme i fire uker så jeg må lage mat selv, hver dag. Setter stor pris på inspirasjonskilder/sider Lenke til kommentar
Populært innlegg EirikYeah Skrevet 15. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå er jeg dødssliten etter mitt første styrkeløft stevne. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger på forhånd; for min del gjaldt det bare å få følelsen av hvordan det er å være på stevne, samt teste teknikk og øve på signaler. Jeg skulle gjerne skrevet en litt lengre beskrivelse av hvordan jeg opplevde stevnet, men jeg vil virkelig sove nå, så dere får unnskylde . Knebøy: I bøyen startet jeg med 75kg. Jeg hadde aldri løftet dette før, men jeg hadde tatt 5 x 70kg på trening, så det skulle være lett. Det var det også. Så på neste løftet gikk jeg opp på 80kg, som var målet for dagen. Dette gikk også greit, jeg kjente at jeg hadde vekter på, men jeg sleit ikke. Etter det var jeg fornøyd og tenkte "fuck it, jeg prøver meg på 90kg, for å se hvor nærme jeg er". Til min store overraskelse gikk dette også opp, men det var blytungt og jeg er overbevist om at jeg hadde måttet gi tapt på 92.5kg. MEGET fornøyd med dette . 75kg: GODKJENT 80kg: GODKJENT 90kg: GODKJENT Benkpress: Jeg kjente under oppvarming at jeg var vond i skulderen, så jeg satte startvekta på 50kg, noe jeg tar 5 reps av på trening. Dette gikk lett opp. Andre løftet tok jeg 55kg, men jeg kjente at var tungt. Dermed var det 50/50 på at jeg skulle 60kg på siste løftet og da jeg fikk stanga alt for høyt opp på brystet var jeg rimelig fucked. Trodde jeg skulle klare 60kg her :/. 50kg: GODKJENT 55kg: GODKJENT 60kg: UNDERKJENT Markløft: Denne var særdeles merkelig. Har trent alt for lite markløft i det siste pga strekk i låret, så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle løfte. Jeg tok 60kg som startvekt, noe som var alt for lett. På andre løftet tok jeg 75kg, noe som også var lett. På siste løftet valgte jeg 90kg, og da forventet jeg at det skulle bli skikkelig tungt. Det var det ikke, så jeg dro på alt jeg hadde, løftet stanga opp og klarte å tippe bakover. Ganske flaut. 60kg: GODKJENT 75kg: GODKJENT 90kg: UNDERKJENT Må si meg rimelig fornøyd, ettersom jeg har trent i 3 måneder og startet helt fra scratch. Jeg testet f.eks 1RM i knebøy første treningsøkta, da tok jeg 40kg, mot 90kg nå. Målet til neste stevne, som er i Desember, er å komme over 100kg . Jeg løftet forresten utstyrsfritt, kun iført en særdeles ubekvem bryterdrakt, som er obligatorisk . 10 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ble hjemme alene i kveld så jeg måtte lage min egen lørdagsmat. Lørdagsmat skal være digg, men jeg trente nå tidligere på kvelden så jeg tenkte jeg kunne få en god pose proteiner i slengen. Tok 300 gram kyllingkjøttdeig og blandet inn med en pose taco mix, løk, 1ss potetmel. Stekte 4 karbonader som jeg la i grovere tacolefser (planen var grove hamburgerbrød, men var tom). Deretter tok jeg på litt salsa, god porsjon salat og en gode dose mager kesam. Det smakte sinnsykt digg med kesam på faktisk. Ikke det sunneste man kan spise, men føler det var bra til å være lørdagsmat! Mye lettere å spise når man har karbonader enn løs kjøttdeig btw! Eneste som kan være sunnere må vel være fisk eller hjortekjøtt... Du kan nok ha MHEGET god samvittighet overfor deg selv hva mat angår i dag Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Spiser du hele eplet er du geit ass. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Morro å lese om opplevelsen din EirikYeah! Lykke til videre Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 *Snip* Dritbra Erik! Hadde det ikke vært for at jeg er dau-opptatt med pakking skulle jeg ha stukket innom en tur Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 *Snip* Keep up the good work! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ahh, skulle så gjerne hatt en McDonalds i nærheten... Perfekt med noen cheeseburgere etter trening da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg trenger forslag til type mat som inneholder nok kick til å fjerne metthetsfølelsen, gi nok energi til en økt med trening og passer i matpakka... Blir så tull å sykle forbi senteret når jeg kommer til stasjonen for så å sykle hjem, ete litt og sykle ned igjen. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som vet hvilke muskelgrupper man trener med : Dype spensthopp, å hoppe opp trapper? Hadde hjulpet mye Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Lår, skulle ein tru. Og litt legg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-i3g-RvC-iA Hva het den videoen med han som trente til til amerikansk fotball, som ble postet for 1-2 måneder siden? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Vo2max-test i dag, 46.4 ml/kg/min, litt under normalen. Huff, det var latterlig slitsomt. Edit: Så en høyere puls enn den jeg trodde var min makspuls også, 202 mot tidlgiere 199. Endret 16. oktober 2011 av Sink 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=JER9p6TfKu4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå