JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Syke stats du har JuniorBB til å være 17 år gammel! Vist det stemmer da ? Alt stemmer, knebøyen kan jeg kanskje trekke noen få kilo av pga jeg setter meg på en benk, så det blir noen få cm får høyt i dybden.. 200 markløft og 100kg millitærpress tok jeg i rundt juli, så er en god stund siden de - forhåpentligvis har jeg litt mer inne nå! Men takk for det Skal være optimistisk å prøve meg på 220kg i knebøy i dag, etter 2 uker med 0 beintrening. Noen som har forslag til hvordan jeg skal sette opp dette og hva jeg skal ta i settene før? Når du sikter så høyt og ikke vet/spør hva slags sett du skal ta før, høres det litt merkelig ut.. i second that... Om du letter så mye så vet du vel strengt tatt fra før av hvordan du skal gå frem? Hehe, er ikke alltid jeg har så god peiling på det nei. Derfor håpte jeg at noen andre kanskje kunne komme med forslag. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tar man tar barbell rows stronglift style, skal stanga "touche" brystet? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 veien til 200kg, nå har du klart det nå skal du prøve på 220kg? For og være ærlig er jeg ikke sikker på om det er sant, etter og lest loggen din på treningsforum har du aldri kommet med en video av noen av løftene dine, du kommer med unnskyldninger for og ikke filme. og ikke filme så tunge løft uansett alder kan man begynne og lure, itillegg har du lagt ut bilder av deg "selv" og på alle bildene ser du annerledes ut. Med løftene dine har du snart norgesrekorden i styrkeløfting på 18år bare du hadde veid 83kg. 1 Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 veien til 200kg, nå har du klart det nå skal du prøve på 220kg? For og være ærlig er jeg ikke sikker på om det er sant, etter og lest loggen din på treningsforum har du aldri kommet med en video av noen av løftene dine, du kommer med unnskyldninger for og ikke filme. og ikke filme så tunge løft uansett alder kan man begynne og lure, itillegg har du lagt ut bilder av deg "selv" og på alle bildene ser du annerledes ut. Med løftene dine har du snart norgesrekorden i styrkeløfting på 18år bare du hadde veid 83kg. Har vel egentlig klart 200x4, la ut en video av griselett 180 kg bøy for en stund siden. Hva mener du at jeg ser annerledes ut på bilder jeg har lagt ut? Såvidt jeg vet har ikke jeg lagt ut noen bilder? Er et vanskelig liv når man har megareksi. Seriøst? Hva er rekorden på 83-, 18 år da? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Loggen din sier noe annet, men på den forrige loggen din på alle bilder du la ut så du ut som en annen person, og på din nye masser folk etter video, men jeg har ikke funnet noen. Uansett legg ut video av 180kg her da. norgesrekorden: ungdom 550 totalt da må du veie under 83kg og bøye 210 benke 130 og marke 210 Endret 7. oktober 2011 av joakimz Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er dette med drakt? Om så, så er jo dette helt latterlige rekorder. Er jo mange 18åringer som har mye bedre løft enn dette som er under 83kg? Kan legge ut video av 220kg til benk i dag om jeg får det til, om jeg ikke får det til kan jeg legge ut når jeg tar 200 eller noe. (Men som sagt, dette er til benk, så jeg kan trekke fra noen kg om jeg skal ha styrkeløft godkjent.) Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Haha, de eneste bildene jeg har lagt ut er av min anorektiske venn på 60kg fordelt på nesten 190cm med 20 cm rundt armene. Hadde det litt gøy en dag, var moro å se reaksjonene til folk. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Riktig, riktig... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 7. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2011 Venter på at noen finner ut at gymmen til JuniorBB har vekter i lbs. 10 Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Riktig, riktig... Hva behager? Hahaha kevlar, neida - skal love deg det er kg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilken logg er det dere snakker om? Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilken logg er det dere snakker om? Min lange logg på 70 sider over noen få måneder, som nå er slettet pga mange haters. Jeg har nå startet opp igjen - Sitronsaft er tilbake. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Riktig, riktig... Hva behager? Hva tror du? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Styrketrenern med andre ord? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilken logg er det dere snakker om? Min lange logg på 70 sider over noen få måneder, som nå er slettet pga mange haters. Jeg har nå startet opp igjen - Sitronsaft er tilbake. Bedre kjent som Styrketreneren. Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Riktig, riktig... Hva behager? Hva tror du? Jeg vet ikke, forklar nærmere. Hvilken logg er det dere snakker om? Min lange logg på 70 sider over noen få måneder, som nå er slettet pga mange haters. Jeg har nå startet opp igjen - Sitronsaft er tilbake. Bedre kjent som Styrketreneren. Jeg vet dere elsker meg. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Haha, er det han igjen? 5 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg har for det meste trent overkropp annenhver dag i et år, men i går tok jeg min første økt på bein pga. forskjellige gode poeng som dukket opp i denne tråden. Burde jeg trene dette også annenhver dag? Da blir jeg nødt å trene hver dag, og det blir vanskelig når skolen begynner... Jeg bruker et proteinpulver fra nordic power som er godt og rimelig. Det har 80g protein og 6,7g karbo per 100g. Burde jeg ta ekstra karbopulver i tillegg til det proteinpulveret? Kreatin. Er dette noe som er verdt å begynne på for å få et lite kick videre? Jeg er også redd for mye kviser... Jeg er forøvrig 18 år, 187 cm, 83kg og med en fettprosent på rundt 15% (så vidt jeg kan huske)... Endret 7. oktober 2011 av ryc Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hmm, hva med å legge om til en annen splitt, eller eventuelt starte opp på fullkropp som RYP eller SL 5x5? Tar ikke så altfor lange tiden å gjennomføre, og det inkluderer hele kroppen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Styrketrenern med andre ord? Tror nok det ja... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381392&pid=18403589&st=0entry18403589 Prøver på trolling med selvskrevet brev fra "Gymgrossisten"... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå