Zeph Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Eg vil ha slutt på slenging av "fjott" og "sopp" over ein låg sko her inne. Respekter at andre har forskjellige meiningar enn deg. Det er ofte betre å bli enige om å vera uenige enn å dra det så langt at det blir personangrep ut av det.25 innlegg er fjerna og fleire vil bli fjerna om dette fortsetter. On topic: TV2 byrjar ein serie om supermennesker i dag på TV2 Zebra. Der har du folk som tar meir enn 50kg i benkpress!Supermenn (1)Kl. 20:00 på TV2 Zebra(Super Humans) Amerikansk dokumentarserie. En serie om mennesker med ekstrem styrke. De møter forskere som måler deres krefter i ulike øvelser for å finne ut hvordan de bryter grensene for hva som er menneskelig mulig. Hva er det som gjør at de kan kalle seg supermennesker? Odd Haugen er en av de eldste aktive strongmenn i verden, og han er fra Tingvoll, Norge! Odd vant tittelen «Strongest Man in America» i 1999 og på Hawaii i 2000, 2001 og 2003. Sammen med andre strongmen som trekker en semitrailer eller knuser murstein, isblokker og banker inn spiker med hender, hode og andre kroppsdeler, deltar han i første program av denne serien. Endret 6. oktober 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 On topic: TV2... Der har du folk som tar meir enn 50kg i benkpress! Skal dette være en slags "diss", som man sa i gamle dager, mot meg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er ikke normalt å få vondt noe sted etter riktig knebøy, så nei. Definer vondt da. Jeg får vondt etter en hard økt med knebøy, med vondt mener jeg at jeg blir støl, og når jeg blir støl synes jeg det er vondt.... Jeg kjenner i hvert fall forskjell på stølhet og vondt. Blir sjeldent støl i albue og hofter f.eks. Støl er jo en type vondt. Så at du har vondt betyr ikke at du er støl (du kan ha vondt uten å være støl), men stølhet er en type smerte... Lenke til kommentar
Payung Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kom deg i seng Zlatan92, barneTV er over. Det er faktisk et spennende TV-program som blir beskrevet ovenfor. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 On topic: TV2... Der har du folk som tar meir enn 50kg i benkpress! Skal dette være en slags "diss", som man sa i gamle dager, mot meg? Eg tar knapt meir enn 50kg sjølv i benkpress, så nei. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det programmet med Odd Haugen er noen år gammelt, hele serien ligger ute på youtube. dette er starten på episoden med Odd Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Anser egentllig dette som dødfødt, men prøver: Noen som kan anbefale et bra treningssenter i Alta? Skal jobbe der i 1 mnd., og trenger få trent litt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 actic i alta funker, er helt nytt... Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stående roing. Over- eller underhåndsgrep? Er det noen vesentlig forskjell? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Roing for lats: Om du bruker stang, bruk underhåndsgrep og ro mot bunnen av magen/hoften. btw husk og hold og klem skulderbladene godt sammen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Eller så kan du gjøre det som en mann å ro med overhåndsgrep mot øvre del av magen, slik det skal gjøres Endret 7. oktober 2011 av phax Lenke til kommentar
HOK Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Selv bruker jeg overhåndsgrep, men var en på treningsstudioet som sa til meg at det var mye bedre med underhåndsgrep da man fikk albuene godt inntil kroppen. Men jeg føler jeg får god effekt av overhåndsgrep. Så, er det noen forskjell? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Om man får albuene inntil eller ikke avgjøres vel hovedsakelig av bredden på grepet. Jeg har aldri lest noe som taler for underhåndsgrep hvertfall, men ser mange som gjør det. Antar det er fordi man kan lesse på mere vekter og se tøff ut, litt sånn som med kvartbøy. Les denne f.eks http://stronglifts.com/how-to-master-barbell-row-technique/ Endret 7. oktober 2011 av phax Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Stående roing. Over- eller underhåndsgrep? Er det noen vesentlig forskjell? Underhandsgrep tar meir på biceps og nedre del av ryggen. Overhandsgrep tar (surprise) mindre på biceps og meir på øvre del av ryggen. Du kan fint variera mellom begge to. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ikke ro med bredt grep om målet er å trene lats, bredt grep trener øvrerygg mer. Ikke ro med albuene ut om målet er å trene lats, roing med albuene ut trener øvrerygg mer. Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal være optimistisk å prøve meg på 220kg i knebøy i dag, etter 2 uker med 0 beintrening. Noen som har forslag til hvordan jeg skal sette opp dette og hva jeg skal ta i settene før? Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal være optimistisk å prøve meg på 220kg i knebøy i dag, etter 2 uker med 0 beintrening. Noen som har forslag til hvordan jeg skal sette opp dette og hva jeg skal ta i settene før? Når du sikter så høyt og ikke vet/spør hva slags sett du skal ta før, høres det litt merkelig ut.. 4 Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal være optimistisk å prøve meg på 220kg i knebøy i dag, etter 2 uker med 0 beintrening. Noen som har forslag til hvordan jeg skal sette opp dette og hva jeg skal ta i settene før? Når du sikter så høyt og ikke vet/spør hva slags sett du skal ta før, høres det litt merkelig ut.. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Syke stats du har JuniorBB til å være 17 år gammel! Vist det stemmer da ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal være optimistisk å prøve meg på 220kg i knebøy i dag, etter 2 uker med 0 beintrening. Noen som har forslag til hvordan jeg skal sette opp dette og hva jeg skal ta i settene før? Når du sikter så høyt og ikke vet/spør hva slags sett du skal ta før, høres det litt merkelig ut.. i second that... Om du letter så mye så vet du vel strengt tatt fra før av hvordan du skal gå frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå