Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har problem med "knepping" (nesten som lagg for de som gamer) i min høyre skulder når jeg løfter bare hånden eller med lette vekter over hodet. Så fort jeg løfter tungt over hodet så "knepper" det ikke lenger. Dette er sinnsykt irriterende blant annet når jeg skal ta i hårvoks... Må bare bruke venstrearmen pga. den supre ekle følelsen... Noen som har noen løsning? Hva er det kids kaller lagg nå for tiden? Rare klikkelyder i spillet? 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg har problem med "knepping" (nesten som lagg for de som gamer) i min høyre skulder når jeg løfter bare hånden eller med lette vekter over hodet. Så fort jeg løfter tungt over hodet så "knepper" det ikke lenger. Dette er sinnsykt irriterende blant annet når jeg skal ta i hårvoks... Må bare bruke venstrearmen pga. den supre ekle følelsen... Noen som har noen løsning? Hva er det kids kaller lagg nå for tiden? Rare klikkelyder i spillet? Ikke det jeg mener. Den lager ikke lyder, det er akkurat som om armen girer ned... Vanskelig å forklare... Endret 5. oktober 2011 av ryc Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Zlatan92: Beina = 50% av musklene dine, hvorfor tror du at de fleste løfter mer i knebøy en benk da? Beina er første pri uansett hvilket mål man har. Btw jeg tviler på teknikken din er bra i bøy! Hvorfor i svarte vil du da bare trene 50% av kroppen din? Endret 5. oktober 2011 av joakimz Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Beina er første pri uansett hvilket mål man har. Den synes jeg falt litt på sin egen urimelighet... Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Beina er første pri uansett hvilket mål man har. Den synes jeg falt litt på sin egen urimelighet... Enig. Mitt mål er å øke muskelmassen/volum på armer, få et bra bryst og en flat mage med litt muskler. Øvelser som: Markløft, chins, dips, roing, kabeltrekk, bicepsøvelser og tricepsøvelser med kabel/manualer/stativ burde vel holde? Det er ikke sånn at jeg ikke når målet mitt dersom jeg ikke har knebøy? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Ser dette bra ut? Endret 5. oktober 2011 av Kevlar 9 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hahahaha! Topptung type. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Beina er første pri uansett hvilket mål man har. Den synes jeg falt litt på sin egen urimelighet... Enig. Mitt mål er å øke muskelmassen/volum på armer, få et bra bryst og en flat mage med litt muskler. Øvelser som: Markløft, chins, dips, roing, kabeltrekk, bicepsøvelser og tricepsøvelser med kabel/manualer/stativ burde vel holde? Det er ikke sånn at jeg ikke når målet mitt dersom jeg ikke har knebøy? Uansett hvilket mål man har burde man ta hele kroppen seriøst, dersom jeg har lyst på bra bryst og armer driter jeg ikke i og trene beina. Eller de andre musklene, det vil bare føre til dårlig holdning og det ser utrolig dumt ut. Uansett dine mål, så jeg skal vel ikke blande meg for mye borti det. bare du klarer og stå på beina dine så går det vel greit. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi der er jeg mye sterkere enn det jeg er i armer/bryst. Når såg du sist på beina dine? Det kan kanskje ha noko med at dei er større enn overkroppen? Det er meiningen du skal løfta meir i markløft og knebøy enn andre øvingar. Må balansere, serru Akkurat, balansere overkropp og underkropp ved å trene alt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Her sier dere at knebøy er viktig for overkroppen mens på treningsstudio sier folk at det er lite vits å trene knebøy dersom du vil trene armer/bryst/rygg.. hmm? Gutta! Nå skjer det Endelig har jeg bestemt meg for å kjøpe et par joggeskog og bli kvitt fettet! Her skal det være vaskebrett! Haha, du er motivert første ukene, så blir skoa fylt av støv etter hvert Av og til lurer jeg på om du er inne i denne tråden bare for å trolle. FØRST spør du om råd, for deretter å dementere hver påstand som sludder uten å henvise til noe konkret(det bør være et hint når alle her anbefaler deg å trene knebøy). I tillegg har du ikke noe positivt å bidra med når en først har bestemt seg for å trene seg til et bedre liv. Bravo. Endret 5. oktober 2011 av Corey 20 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vil gi flere enn ett pluss. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen tips til mat som inneholder trege proteiner som er fint å spise før man legger seg? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette var det mest passende bilde jeg fant... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen tips til mat som inneholder trege proteiner som er fint å spise før man legger seg? Hvorfor? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kasein, det legger seg som en klump i magen og frigjør litt og litt så har man tilgang på aminosyrer i en lenger periode. TN basic er vel 80% K om de ikke har endret den. Kjøpte bulkepakka til myrevolution nå, rabatten fungerer oppå de 30% så totalprisen med frakt ble ganske lav. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så en på trening i går som hadde så dårlig knebøy teknikk at jeg ble fristet til å spørre hvilken øvelse han holdt på med.. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser 1 av 1000 som gjør noe i nærheten av rett. Vil si 998 av 1000 har på for mye vekt og derfor ikke klarer å gå langt nok ned også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser 1 av 1000 som gjør noe i nærheten av rett. Vil si 998 av 1000 har på for mye vekt og derfor ikke klarer å gå langt nok ned også. Han kom lagt nok ned, måtte bare tilte overkroppen når beina hadde bøyd seg 25-30 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå