Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med "knepping" (nesten som lagg for de som gamer) i min høyre skulder når jeg løfter bare hånden eller med lette vekter over hodet. Så fort jeg løfter tungt over hodet så "knepper" det ikke lenger. Dette er sinnsykt irriterende blant annet når jeg skal ta i hårvoks... Må bare bruke venstrearmen pga. den supre ekle følelsen...

Noen som har noen løsning?

Hva er det kids kaller lagg nå for tiden? Rare klikkelyder i spillet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problem med "knepping" (nesten som lagg for de som gamer) i min høyre skulder når jeg løfter bare hånden eller med lette vekter over hodet. Så fort jeg løfter tungt over hodet så "knepper" det ikke lenger. Dette er sinnsykt irriterende blant annet når jeg skal ta i hårvoks... Må bare bruke venstrearmen pga. den supre ekle følelsen...

Noen som har noen løsning?

Hva er det kids kaller lagg nå for tiden? Rare klikkelyder i spillet?

Ikke det jeg mener. Den lager ikke lyder, det er akkurat som om armen girer ned... Vanskelig å forklare...

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Zlatan92:

Beina = 50% av musklene dine, hvorfor tror du at de fleste løfter mer i knebøy en benk da? Beina er første pri uansett hvilket mål man har.

Btw jeg tviler på teknikken din er bra i bøy!

Hvorfor i svarte vil du da bare trene 50% av kroppen din?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Beina er første pri uansett hvilket mål man har.

Den synes jeg falt litt på sin egen urimelighet...

Enig.

Mitt mål er å øke muskelmassen/volum på armer, få et bra bryst og en flat mage med litt muskler.

Øvelser som: Markløft, chins, dips, roing, kabeltrekk, bicepsøvelser og tricepsøvelser med kabel/manualer/stativ

burde vel holde? Det er ikke sånn at jeg ikke når målet mitt dersom jeg ikke har knebøy?

Lenke til kommentar

Beina er første pri uansett hvilket mål man har.

Den synes jeg falt litt på sin egen urimelighet...

Enig.

Mitt mål er å øke muskelmassen/volum på armer, få et bra bryst og en flat mage med litt muskler.

Øvelser som: Markløft, chins, dips, roing, kabeltrekk, bicepsøvelser og tricepsøvelser med kabel/manualer/stativ

burde vel holde? Det er ikke sånn at jeg ikke når målet mitt dersom jeg ikke har knebøy?

Uansett hvilket mål man har burde man ta hele kroppen seriøst, dersom jeg har lyst på bra bryst og armer driter jeg ikke i og trene beina. Eller de andre musklene, det vil bare føre til dårlig holdning og det ser utrolig dumt ut.

Uansett dine mål, så jeg skal vel ikke blande meg for mye borti det. bare du klarer og stå på beina dine så går det vel greit.

post-172174-0-98220700-1317849644_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi der er jeg mye sterkere enn det jeg er i armer/bryst.

Når såg du sist på beina dine? Det kan kanskje ha noko med at dei er større enn overkroppen? Det er meiningen du skal løfta meir i markløft og knebøy enn andre øvingar.

Må balansere, serru

Akkurat, balansere overkropp og underkropp ved å trene alt.

Lenke til kommentar

Kasein, det legger seg som en klump i magen og frigjør litt og litt så har man tilgang på aminosyrer i en lenger periode.

TN basic er vel 80% K om de ikke har endret den.

Kjøpte bulkepakka til myrevolution nå, rabatten fungerer oppå de 30% så totalprisen med frakt ble ganske lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...