Salamanderhodet Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) - Endret 13. januar 2015 av Double0Steven 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så noe litt morsomt på senteret idag. Var en fyr som jeg ser hver gang jeg trener som tok 40kg markløft med sånne super fancye markløft hansker Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen gode oppskrifter på proteinbarer ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen gode oppskrifter på proteinbarer ? scooby bar er ganske gode. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så noe litt morsomt på senteret idag. Var en fyr som jeg ser hver gang jeg trener som tok 40kg markløft med sånne super fancye markløft hansker Haha Oh Noes! Tenk om han får blemmer av 40kg 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Løp å kjøp! Prozyme 3kg for bare 399,- 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Elitisme i spoiler. Må...motstå...behov for å rette på folk som ødelegger språket vårt med og/å-feil Noen som trener hantelroing og får noe ut av øvelsen? Er usikker på hvor jeg skal legge meg belastningsmessig, den øvelsen er utrådd vei for min del. 20 kg strikt, eller 30 kg eksplosivt? Eller enda tyngre? 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mye tar folk her på markløft? Prøvde det ut i dag (har prøvd det før med småkilo) og klare 3x8x80 kg. Mye mer enn forventet Nedre ryggen er støl som faen nå da.. det er nedturen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg har trent ekstremt lite mark pga. en betingelsesløs frykt for øvelsen tidligere, nå er det høyeste jeg har rørt 115 kg. Men det går fort oppover! Folk er skremmende sterke i mark, inkludert folk som ikke har trent så mye fra før edit: Støl nedtur? Det er jo belønningen! Endret 5. oktober 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så noe litt morsomt på senteret idag. Var en fyr som jeg ser hver gang jeg trener som tok 40kg markløft med sånne super fancye markløft hansker Haha Oh Noes! Tenk om han får blemmer av 40kg Haha, det var liksom en hanske og reimer i et. Aldri sett det før. Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mye tar folk her på markløft? Prøvde det ut i dag (har prøvd det før med småkilo) og klare 3x8x80 kg. Mye mer enn forventet Nedre ryggen er støl som faen nå da.. det er nedturen Har hender med størrelsen til en jente på 15, så har et helt elendig grep. Derfor er det meste jeg har tatt 200kg.. lett for ryggen, men umulig å ta noe mer for grepet Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror ikke du skal klage på genene dine hvis statsene i signaturen stemmer, JuniorBB! Hvis de stemmer burde du jo bare begynne å konkurrere med en gang . 1 Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror ikke du skal klage på genene dine hvis statsene i signaturen stemmer, JuniorBB! Hvis de stemmer burde du jo bare begynne å konkurrere med en gang . Genene mine har ikke jeg klaget på, men selve hendene, altså ikke armene om det var det du trodde - er på størrelse med en jente på en 15 sine. Derfor har jeg et helt elendig grep, noe som gjør at jeg ikke får trent særlig tung markløft for ryggen.. kanskje jeg skal vurdere å bruke reimer. Skal bli bygger, ikke styrkeløfter Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Pic or it didnt happen! Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Pic or it didnt happen! Hva vil du ha bevis på? at jeg har hender på størrelse med en 15 år gammel jente sine? :!: Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Pic or it didnt happen! Hva vil du ha bevis på? at jeg har hender på størrelse med en 15 år gammel jente sine? :!: Eeeeh, det også Men nok Birkedal-prat.. Tenkte seffern på resultatene dine, som er mer enn imponerende. Selv for en bygger Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mye tar folk her på markløft? Prøvde det ut i dag (har prøvd det før med småkilo) og klare 3x8x80 kg. Mye mer enn forventet Nedre ryggen er støl som faen nå da.. det er nedturen 140x5 går helt fint. Husk å trene knebøy ved siden av så går det lettere. Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Pic or it didnt happen! Hva vil du ha bevis på? at jeg har hender på størrelse med en 15 år gammel jente sine? :!: Eeeeh, det også Men nok Birkedal-prat.. Tenkte seffern på resultatene dine, som er mer enn imponerende. Selv for en bygger Er syk for tiden, men skal på trening nå snart. Om jeg klarer å få opp greie vekter likevel kan jeg sikkert filme. Satser på 125x10 i smalbenk! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg sliter noe sykt på lårdelen av mark, ryggen går det fint med.. Står og skjelver som et løvblad i storm Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mye tar folk her på markløft? Prøvde det ut i dag (har prøvd det før med småkilo) og klare 3x8x80 kg. Mye mer enn forventet Nedre ryggen er støl som faen nå da.. det er nedturen 140x5 går helt fint. Husk å trene knebøy ved siden av så går det lettere. Er det viktig? Har aldri trent knebøy, nettopp fordi jeg rett og slett ikke har behov for å trene ben. Heller den øvre delen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå