Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 25 kg som støtte.. Altså å sette beina oppå noe som veier 25 kg og tar chins. På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk.. Det er forskjell på chins og nedtrekk. Du kan bli sterk i nedtrekk utan at det nødvendigvis gjenspeiler kva du tar i chins, og andre veien. Men blir du sterkare i nedtrekk vil du bli sterkare og betre egna til å ta chins. Eg har tatt nedtrekk fram til no og er gått over til chins. Var nok oppe i 60+ på 10 reps på slutten med same grep som eg tar på chins. Endret 4. oktober 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 25 kg som støtte.. Altså å sette beina oppå noe som veier 25 kg og tar chins. På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk.. Det er forskjell på chins og nedtrekk. Du kan bli sterk i nedtrekk utan at det nødvendigvis gjenspeiler kva du tar i chins, og andre veien. Men blir du sterkare i nedtrekk vil du bli sterkare og betre egna til å ta chins. Takk for tips. Den måten han mannen bruker armene på, er det ikke mer for biceps? Hvis han snur armene 180 grader, at det blir for rygg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det aktiverer biceps meir enn overhandsgrep ja. http://myrevolution.no/forum/f4/chins-vs-pullups-3389/ Studie: http://myrevolution.no/forum/attachments/f4/1449d1243795441-chins-vs-pullups-variations-muscle-activity-latissimus-dorsi-pulldown.pdf Det er lettare å ta chins med underhandsgrep, difor kan det vera greit å starta med. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk.. Dette kan jo være fordi di som tar chins vil få mest utav muskelen. Feks; hvis jeg tar en trening med nedtrekk så greier jeg rundt 60kg lett, men tar jeg chins før nedtrekk greier jeg 40-50kg i nedtrekk fordi muskelen er sliten/sår Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for tips. Den måten han mannen bruker armene på, er det ikke mer for biceps? Hvis han snur armene 180 grader, at det blir for rygg? Når du blir sterk nok til å ta pull-ups og chins kan du veksle mellom begge to. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 400g kyllingkjøttdeig 200g ost Halv pose tortillachips 1 glass tacosaus Løk ... og jeg tenker ikke å dele med meg! Ser digg ut. Kjøttdeig: 500kc Ost: 600kc Tortilla: 600kc Ikkje snakk om ekstreme mengder her, du kjem vel opp i 80+ gram feitt, avhengig av type chips og ost. Haha, det funker! Klarte ikke spise opp alt samtidig, dog.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Big Cliff er fin type Han har mange videoer i den sjangeren der. http://www.youtube.com/watch?v=cfXRH9Kdogk&feature=related Endret 4. oktober 2011 av phax Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så sykt bra hvordan han nesten må hoppe for å komme seg over stanga i den siste videoen der. Haha. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hater det bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det passet veldig bra nå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hater det bildet. Du får slengt det i trynet ofte sier du? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hater det bildet. Du får slengt det i trynet ofte sier du? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det passet veldig bra nå. Liker det ikke bedre av den grunn... Hater det bildet. Du får slengt det i trynet ofte sier du? Badumm-tshh Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 400g kyllingkjøttdeig 200g ost Halv pose tortillachips 1 glass tacosaus Løk ... og jeg tenker ikke å dele med meg! Ser digg ut. Kjøttdeig: 500kc Ost: 600kc Tortilla: 600kc Ikkje snakk om ekstreme mengder her, du kjem vel opp i 80+ gram feitt, avhengig av type chips og ost. Haha, det funker! Klarte ikke spise opp alt samtidig, dog.. Blir enda bedre om du hiver oppi en boks chillibønner Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Da må jeg i så fall prøve det ut smått først. Er ikke spesielt fan av bønner, ei heller veldig sterk mat.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Slik boks med chillibønner (landlord fra rema1000) er ikke spesielt sterke, men gjør at nachosretten ikke blir så tørr. Har fått flere til å prøve det og de syns det ble bedre med. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Helt enig, chillibønner i nachos er konge. Har jo ikke kjøtt i jeg heller, så da blir det bare bønner. Om du er redd for at det blir sterkt kan du jo ta tomatbønner istedenfor =P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg begynner å få større rumpe. Haff. Knebøyhelvete! Trenger penger til å kjøpe nye klær. Endret 5. oktober 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå