Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

25 kg som støtte.. Altså å sette beina oppå noe som veier 25 kg og tar chins.

På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk..

Det er forskjell på chins og nedtrekk. Du kan bli sterk i nedtrekk utan at det nødvendigvis gjenspeiler kva du tar i chins, og andre veien. Men blir du sterkare i nedtrekk vil du bli sterkare og betre egna til å ta chins.

Eg har tatt nedtrekk fram til no og er gått over til chins. Var nok oppe i 60+ på 10 reps på slutten med same grep som eg tar på chins.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

25 kg som støtte.. Altså å sette beina oppå noe som veier 25 kg og tar chins.

På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk..

Det er forskjell på chins og nedtrekk. Du kan bli sterk i nedtrekk utan at det nødvendigvis gjenspeiler kva du tar i chins, og andre veien. Men blir du sterkare i nedtrekk vil du bli sterkare og betre egna til å ta chins.

Takk for tips. Den måten han mannen bruker armene på, er det ikke mer for biceps? Hvis han snur armene 180 grader, at det blir for rygg?

Lenke til kommentar

Dette kan jo være fordi di som tar chins vil få mest utav muskelen.

Feks; hvis jeg tar en trening med nedtrekk så greier jeg rundt 60kg lett, men tar jeg chins før nedtrekk greier jeg 40-50kg i nedtrekk fordi muskelen er sliten/sår :p

Lenke til kommentar

400g kyllingkjøttdeig

200g ost

Halv pose tortillachips

1 glass tacosaus

Løk

... og jeg tenker ikke å dele med meg!

Ser digg ut.

Kjøttdeig: 500kc

Ost: 600kc

Tortilla: 600kc

Ikkje snakk om ekstreme mengder her, du kjem vel opp i 80+ gram feitt, avhengig av type chips og ost.

Haha, det funker! Klarte ikke spise opp alt samtidig, dog..

Lenke til kommentar

400g kyllingkjøttdeig

200g ost

Halv pose tortillachips

1 glass tacosaus

Løk

... og jeg tenker ikke å dele med meg!

Ser digg ut.

Kjøttdeig: 500kc

Ost: 600kc

Tortilla: 600kc

Ikkje snakk om ekstreme mengder her, du kjem vel opp i 80+ gram feitt, avhengig av type chips og ost.

Haha, det funker! Klarte ikke spise opp alt samtidig, dog..

Blir enda bedre om du hiver oppi en boks chillibønner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...