Terminat0r Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilke 2 beste øvelser anbefaler dere for biceps og rygg? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 roing, bredt grep. biceps curl med bar eller dumbell. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hvor lenge før trening burde man ta koffein? Skal teste hva du foreslo Doofen, en 200mg tablett og 1 red bull før trening! Men hvor lenge før? Hva faen? Koffein? Skjerp deg mann! Nyt treninga istedetfor å gjøre dette av egne forutsetninger uten noe byrdje! Jeg tar jo koffein for å nyte treningen enda mere! Ser ikke hva som er galt i å innta koffein før trening, på morgenen for å få litt mer futt på økta. Koffein kan absolutt være nødvendig for å få max ut av treninga. Jeg husker ikke hvor mange prosent, men jeg leste en studie i et bodybuilder blad jeg kjøpte i statene (skal se om jeg finner det når jeg kommer hjem), hvor det sto ca.12% bedre ytelse ved riktig bruk. Selv bruker jeg Jack3d når jeg føler kroppen trenger en boost. How can caffeine help me with my training?Many studies have confirmed the positive effect of caffeine on athletes. Caffeine has been found to have a positive effect on improving athletic performance, particularly during endurance exercise. Supplementing with caffeine has been shown to delay fatigue and improve endurance performance. The studies conducted on caffeine’s effects during shorter-term exercises such as strength training have also proved to be positive in the ability to help increase work output. Caffeine helps to increase your pain tolerance. It provides an analgesic effect during muscle contractions. This is related to caffeine's ability to increase the release of beta-endorphins and other hormones and neurotransmitters that influence perception of pain. If you can mask muscle pain while training, you can run, cycle or lift more. Caffeine also helps temporarily restore mental awareness or wakefulness when experiencing fatigue or drowsiness. Edit: La meg omformulere det: Man kan oppnå oppimot 12% bedre ytelse ved riktig bruk, ikke bastant at man får 12% bedre ytelse av koffein-tilskudd. Endret 4. oktober 2011 av Corey Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lenge før trening burde man ta koffein? Skal teste hva du foreslo Doofen, en 200mg tablett og 1 red bull før trening! Men hvor lenge før? En 200mg koffeinpille umiddelbart før trening som du skyller ned med en redbull er "the shit"... Den når maks effekt etter 15 minutter og man merker det på at man blir mer varm enn vanlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Denne går ut til alle dere som skal gå ned i vekt: 400g kyllingkjøttdeig 200g ost Halv pose tortillachips 1 glass tacosaus Løk ... og jeg tenker ikke å dele med meg! 3 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lenge før trening burde man ta koffein? Skal teste hva du foreslo Doofen, en 200mg tablett og 1 red bull før trening! Men hvor lenge før? En 200mg koffeinpille umiddelbart før trening som du skyller ned med en redbull er "the shit"... Den når maks effekt etter 15 minutter og man merker det på at man blir mer varm enn vanlig. Hehe, tror det kanskje vart litt for mye for meg Vart litt småkvalm og svimmel :o Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Denne går ut til alle dere som skal gå ned i vekt: Hva er næringsinnholdet? Har du oppskrift? Jeg skal nemlig ikke gå ned i vekt, så jeg kan kose meg med sånt hvis jeg har lyst til det. Sånn at dere vet det. Trenger man et spesielt kabelapparat for å ta pallof press, eller kan man f.eks bruke et vanlig kabelroingapparat? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Oppskriften er, stek kjøttdeigen med tacokrydder og layer that shit! Kast det i en ildfast form med alt du måtte ønske av grønnsaker og drit og stek i 10-12 minutter på 200 grader. Og spis rett fra formen, like a boss. Næringsinnholdet tør jeg ikke regne på, for å være ærlig. Endret 4. oktober 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det bedre å trene to muskelgrupper i en dag (3 ganger i uka) eller en muskelgruppe ca. hverdag? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Denne går ut til alle dere som skal gå ned i vekt: 400g kyllingkjøttdeig 200g ost Halv pose tortillachips 1 glass tacosaus Løk ... og jeg tenker ikke å dele med meg! Spiste nesten akkurat det samme selv nå + masse kesam, faen så godt! Endret 4. oktober 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 400g kyllingkjøttdeig 200g ost Halv pose tortillachips 1 glass tacosaus Løk ... og jeg tenker ikke å dele med meg! Ser digg ut. Kjøttdeig: 500kc Ost: 600kc Tortilla: 600kc Ikkje snakk om ekstreme mengder her, du kjem vel opp i 80+ gram feitt, avhengig av type chips og ost. Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det bedre å trene to muskelgrupper i en dag (3 ganger i uka) eller en muskelgruppe ca. hverdag? Vi reagerer forskjellig alle sammen, men om du skulle ha trent en 3 splitt, altså to muskelgrupper over 3 dager ville jeg ha trent mandag, tirsdag, onsdag, fri torsdag - så fredag, lørdag og søndag trening. Kjører selv 2 dager på og 1 dag av nå: Dag 1:Skuldre, triceps, bryst Dag 2:Rygg, biceps, bein Dag 3:Fri Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilke 2 beste øvelser anbefaler dere for biceps og rygg? En perfekt rygg og biceps økt lyder slik: Markløft Chins Stangroing Bicepscurl Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilke 2 beste øvelser anbefaler dere for biceps og rygg? En perfekt rygg og biceps økt lyder slik: Markløft Chins Stangroing Bicepscurl Greia er at jeg suger i chins. Må liksom sette på ca 25 kg for å løfte meg 8 ganger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Greia er at jeg suger i chins. Må liksom sette på ca 25 kg for å løfte meg 8 ganger. Sette 25kg på kva? Om du ikkje kan ta 5+ reps på chins kan du ta nedtrekk inntil du er sterk nok. Endret 4. oktober 2011 av Zeph Lenke til kommentar
JuniorBB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilke 2 beste øvelser anbefaler dere for biceps og rygg? En perfekt rygg og biceps økt lyder slik: Markløft Chins Stangroing Bicepscurl Greia er at jeg suger i chins. Må liksom sette på ca 25 kg for å løfte meg 8 ganger. Det gjør jeg også, få enkelt og greit en til å støtte deg så mye du trenger, og få han til å hjelpe deg mindre og mindre helt til du tar helt alene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Eventuelt ta assisted chins, med , eller negative reps. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Greia er at jeg suger i chins. Må liksom sette på ca 25 kg for å løfte meg 8 ganger. Sette 25kg på kva? Om du ikkje kan ta 5+ reps på chins kan du ta nedtrekk inntil du er sterk nok. 25 kg som støtte.. Altså å sette beina oppå noe som veier 25 kg og tar chins. På nedtrekk tar jeg rundt 45-50 kg, og jeg har sett folk som tar chins uten støtte (5-10 reps) ta kun 30-35 kg nedtrekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå