Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ok bak og på siden. jeg skal gjøre ett ærlig forsøk i løpet av de neste dagene og poster vel et eller annet sted, får se. tusen takk for støtten så langt så håper jeg at vi for finpusset litt på teknikken på meg også! Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Edit: nevermind, jeg er treg og trøtt. Det er konsekvensen av å sovne klokken 4 og bli vekt klokken 7. Idag starter deffinga, nå er jeg lei av å være feit! Farvel styrke. Endret 3. oktober 2011 av phax Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hvordan regner man sånn ca ut hvor mange kcal man trenger i løpet av en dag? Vekt/høyde/fettprosent/aktivitet? edit:Tenker da hovedsaklig på en vanlig dag uten trening. Vil gjerne prøve å beregne hvor få kalorier jeg faktisk må spise. Endret 3. oktober 2011 av uTukt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 http://www.iform.no/pub/art.php?id=444 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for tipset! Den anbefaler meg dog 2600 kcal på en dag (litt mye synes jeg, da jeg bare sitter i ei drosje dagen lang). Jeg har for øyeblikket veldig mye ekstra. Så å legge seg på 1800 kcal per dag (justeres på treningsdager) burde vel passe bra? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres fornuftig ut det. Bare pass på å ikke juster for mye opp på treningsdagene, det er veldig vanlig og overestimere hva man faktisk forbrenner på en treningsøkt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan høres litt mye ut om du sitter på ræva hele dagen, siden sitting omtrent forbrenner like mye kalorier som å være død. Roughly. Hvis målet ditt er å gå ned i vekt høres ikke 1800 helt grusomt ut, nei. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lå en stund på 1300 kcal om dagen. Gikk fint en stund, men med så stort tap ble matsuget for stort. Tror dette blir bedre både mentalt og med tanke på bevaring av muskler. Noen forslag til treningsprogram som går kjapt? Trener (de gangene jeg har tid) SL 5x5. Men med alle de settene , og med de lange pausene tar det jo litt tid. Eneste gangene jeg kan trene på seinuka mi (annahver uke) er i arbeidstiden. Da er jeg avhengig av kjapp og effektiv trening. 4x4 intervall er flittig brukt! uTukt Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 For å bevare mest mulig muskler må du bare trene styrke og spise nok protein. Spiller ingen rolle hvor stort underskuddet ditt er. Nesten. SL5x5 går jo fort? Du kan jo ta SL5x5 med 4x4 setxrep. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 OK underskudd, nok proteiner, styrketrening = Profit? Har jo skjønt at det er kostholdet som utgjør vektforandringer, men er det ikke best å kombinere både styrke og kondisjonstrening? Mulig jeg misforsto. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har hørt at den beste måten for å gå ned i fettprosent uten å miste muskelmasse er å gå (IKKE JOGG) en RASK tur på 45min før frokost om morgenen, samt trene styrke på kvelden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 OK underskudd, nok proteiner, styrketrening = Profit? Har jo skjønt at det er kostholdet som utgjør vektforandringer, men er det ikke best å kombinere både styrke og kondisjonstrening? Mulig jeg misforsto. Er nok greit å trene både kardio og styrke. ikke så mye langkjøring men heller harde og intense interval økter. Lå en stund på 1300 kcal om dagen. hvis man legger seg på 1500kcal om dagen, spiser kjøtt og grønnt kan man spise veldig mye. kanskje 5 kyllingfilet og en kilo grønnsaker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg innser først nå ironien i avataren min satt i sammenheng med at jeg flåsete kaller kostholdet mitt for ostepopdietten (mens jeg sitter her med en pose ostepop..) 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Veit noen sånn ca. hvor mange proteiner det er i et normalt egg og 1 dl melk? EDIT: Nvm, jeg glemte google... Endret 3. oktober 2011 av ryc Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Veit noen sånn ca. hvor mange proteiner det er i et normalt egg og 1 dl melk? EDIT: Nvm, jeg glemte google... 1 egg gir ca 6 gram proteiner og en dl. melk gir 3.3 gram Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har hørt 1 egg er rundt 12g proteiner jeg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Om det er 100gram ja... Jeg likte han fyren som kom på gymmen i dag med rullingsen i lomma på joggebuksa... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg likte de som kom og spente på seg belte og tok kvartbøy og holdt på å tryne forover på hver eneste repetisjon, jeg. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde du bare brukt all energien du bruker på å observere andre på deg selv heller .) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde du bare brukt all energien du bruker på å observere andre på deg selv heller .) Sorry, var ikke klar over at du var her på forumet. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå