Dufen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 han skal ha full ROM Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor viktig er det med søvn egentlig? Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke får nok søvn. Får vell omtrent 6-7 timer søvn i ukedagene, mens i helgene får jeg rundt 10 timer. Er vell nok er det ikke det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Disclaimer: Jeg er full Søvn er viktig, men det merker du selv og, om du ikke presterer bra på øktene dine, og matinntaket er godt, så kan du se på søvnen. Vil vel egentlig si at du bør sikte på 8 timer søvn hver dag. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg sover dritdårlig. Har egentlig medisiner mot det som jeg skal ta, men jeg gidder ikke fordi det er så klamt. Jeg sover sånn 5-6 timer om dagen og er våken altfor lenge. Holder på å bli gærn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Prøv 12 timer elgjakt etterfulgt av ett par glass rødvin. Aldri sovet så godt på lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen som kan måle hvor mange mL 100g Bjørn lettkokt havregryn er? Har ikke kjøkkenvekt her. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 1 dL havregryn er ca. 40 g. 100 g blir altså 2,5 dL. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ca 12 spiseskjeer mener jeg at jeg kom frem til. Så slipper du å rote med desilitermål og slikt. Endret 2. oktober 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, for 12 spiseskjeer er både lettere og mer nøyaktig enn desilitermål 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dom sier at sarkasme er vanskelig å lese gjennom text. Dom tok feil. 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, for 12 spiseskjeer er både lettere og mer nøyaktig enn desilitermål Mjaaa, "close call". Kjøkkenvekt er digg! Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 zma inneholder mye magnesium som gjør at du sover bedre. Du kan også spise peanøtter, det er rikt på magnesium og forøvrig også rikt på de to andre substansene du finner i zma. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke tilegne magnesium noen slike egenskaper... Underskudd på magnesium dekket gjennom å ta ZMA er årsaken til at NOEN opplever bedre søvn (dette inkluderer faktisk meg)... Er verdt et forsøk så absolutt for å eliminere vekk magnesiummangel... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor ikke? Jeg er villig til å prøve det aller meste på dets punkt. Sov som en gris i går da, men nå er det jo påan igjen. Pfft. Jeg klarer aldri å riktig snu døgnet.. Lurer på om jeg er blitt gal? Sånne, sant? http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=11&products_id=51&osCsid=da8c9511bd683dca51e669c85516d404 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ok. Til erindring så tok jeg et par knebøy og markløft med 10kg på stengene i går. Har ikke hatt noe merkelig effekt på ryggen så langt så jeg tror teknikken sitter bra nå. Hvor mye burde man øke og hvordan merker man visst man burde gi seg eller har feil teknikk? -Balthy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er såpass lave vekter at du ikke nødvendigvis merker vondt ved feil utførelse. Film utførelsen og legg ut her (eller se og sammenlign med det du lærer i f.eks So You Think You Can Squat av EliteFTS). Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Eneste måten er å filme da altså.. Heh. Jeg får vel gjøre det etterhvert da.. Hvordan burde jeg plassere kamera. Dead silhouette eller bak, på skrå osv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hmm, beste er vel et rett fra siden, og ett rett bak. Da får man se ryggens vinkler, knær etc fra siden, og benbredde, vinkel og vandring bakfra. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) - Endret 13. januar 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå