Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du syns det er ille å trene til den musikken i en time, prøv å stå under Nickelback og Rihanna i 8 timer i strekk :hrm:

Hvis du ikke hater listepop før du begynner å jobbe på treningssenter, kan jeg garantere deg at du gjør det etterpå.

Heftige økter du kjører, det må jeg si... :whistle:

Lenke til kommentar

Foretrekker folk å trene med egen musikk på ørene? Jeg gjorde det en stund, men fant ut at det var jævlig tungvint når jeg møtte på flere kjente i løpet av en treningsøkt og jeg måtte dra ut proppene. Og det er mange kjente ettersom senteret jeg trener på er på skolen...

Ellers er det mye ræva musikk på høyttalerne når jeg trener på senter nummer to. De tidene det passer for meg å trene på så er det som regel pensjonisttrening, og da går det P4 Ballade på høyttalerne. Lite kult å pumpe til Celin Dion.

Alltid eigen musikk. Taklar ikkje NRK Mp3 som pumper ut Rihanna og anna dritt døgnet rundt.

Lenke til kommentar

Nei, proteinene gjør ikke at du ikke blir kvitt fettet.

Bare pass på å få i deg litt mindre kcal enn du forbruker, så burde det forsvinne sakte, men sikkert.

Mye proteiner under deff er vel bare bra, mener jeg å huske?

Er vel lettere å holde på muskelmassen når man deffer, om man inntar mye proteiner ved siden av kaloriunderskudd, am I right?

Lenke til kommentar

Musikk på øret under trening er must. En gang jeg trente uten musikk, spilte en radiokanal av en reklame for potenspiller. Reklamen gikk noe slikt: "Sliter du med ereksjonsproblemer? Prøv <insert random vidunderpille her>" Dette var midt under et benkpress-sett. Heldigvis hadde jeg med en kompis, ellers hadde jeg fått stanga over meg og dødd flirende.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er noen som trener aktivt vekttrening her.

Noen som har lyst til å legge ut trenings programet sitt her? Og fortelle litt om hvordan det virker osv..

Legger mitt ut her i morra, orker ikke skrive alt nå!

Og om folket kunne legge ut kostholdsprogramet sitt å, hvis man bruker det!

Og hvordan proteinpulver og karbo tilskudd man bruker :D

Her er mitt treningsprogramm for maksimal vekst og styrke:

Mandag: Bryst og Triceps

Benkpress, 3*6 Rett benk, 3*6 skrå benk, 3*6 nedoverbendt benk,

5*10-15 flyes i cablecross. Dipps 5*max, cablepress med handflaten ned 3*8, med handen innover 3*8, med handen oppover 3*8

Tisdag: Rygg og Biceps

Markløft 5*10, Drag bak nakke 5*10, Roing med smalt grep 5*10 Bicepscurl 3*8, hantelsving 3*10, hantelsving med tommelen pegende opp 3*10

Onsdag hvile

Torsdag

skulderpress i smithmaskin 5*8, hantel sving3* 3*10 i rett stilling, fremme og bak.

Mage, 3 ulike øvelser 3 kjør på til du ikke orker mer.

Fredag

10*10 knebøy med skivestang, 5*10 beincurl fremme, 5*10 beincurl bak. Vadpress i smithmaskin 10*10, vadpressmaskin 5*10

Lørdag og søndag så hviler du!

Kosthold:

Begynn morgenen med en proteindrink, 2 egg, 3 dl havregryn, 200 gram cottonchese og 3 kapsler fiskeleverolje.

Mellomåltid, en proteindrikk og en banan.

Lunch, makaroni og tunfisk + 3 kapsler fiskeloeverolje

Middag, kyllingfilet og ris + grønnsaker.

1,5 time etter middag går du og trener.

Under trening drikker du aminosyre

Etter treningen tar du en proteindrikk 2 bananer og 3 kapsler fiskeleverolje.

Til kveldsmat spiser du en boks makrell med makaroni.

Til dine tre hovedmåltider skal du spise grønnsaker og en neve søtmandel !!!

Følger du dette så kommer du til å eksplodere i muskler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...