EirikYeah Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 I dag klarte jeg mitt livs første chin-up. Og ikke nok med deg, jeg klinte like så greit til med hele TO chin-ups! Meget fornøyd . Hadde egentlig gitt opp chin-ups på en stund, da jeg var helt håpløs. Overrasket meg selv stort i dag; i dag var det LETT. 15. Oktober skal jeg på stevne på Bjørns Gym i Stavanger. Det blir en fin mulighet til å sette personlige rekorder (noe jeg uansett kommer til å gjøre; jeg har aldri testet 1RM i noe). Noen andre som skal være med? 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 I dag klarte jeg mitt livs første chin-up. Hva veier du? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg syns det er ganske uinteressant, siden Scooby bare har (til tider dårlige) nybegynnertips, og de står og faller på sin egen logikk, ikke på om han har bolet eller ikke... Scooby er awesome.. Uansett, synes denne tråden lider mye av dunnig-kruger for tiden. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Veldig morsomt - jeg ville sagt at mange kretser Scooby-følgere lider av dunnig-kruger, spesielt når det kommer til rollen til og effekten av klassiske baseøvelser. Men forklar gjerne nøyaktig hvilke emner kompetansen er grusomt manglende på, Matsemann. Beste måten å bryte ut av den sirkelen er isåfall at noen peker på det. Endret 28. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 jeg er redd for å få buttwink så jeg tok masse reps med bare stang i knebøy. ingen som har forklart ennå med overveiende fakta hva som forårsaker wink i løftet. pluss at jeg merka at jeg fikk litt vondt i korsryggen sist da jeg tok på 20 kilo.. øvd og øvd på riktig teknikk har jeg og.. PT sa alt va suverent og.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 PT sa alt va suverent og.. Det betyr som oftest at noe er riv ruskende galt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg tenker det troligvis er noen av periferstrukturen som ikke er riktig mintet enda. Økte altfor hurtig siste periode så nå har jeg begynt uten vekter, og de føles bra, så får jeg se åssen det blir på neste treninga. Jeg følger nå ryp programm med hovedsakelig: knebøy benkpress sidehev nedtrekk markløft arnold dips pushups crunch hva synes dere, er dette ok? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Også en ting til: Jeg har veldig vondt i akillesen for tiden, hovedsakelig venstre fot. Er det noe jeg kan trene for å få bedre bukt med det? tenker da på muskler i det område. Jeg bruker å ta tåhev, men finnes det noe mere jeg kan prøve ut? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) som som det er nå går jeg rett på knebøy etter 5 min på tredemølla og jeg er ufattelig stiv i hamstringsa, klarer ikke løfte benet over kneet før det schtølheten setter inn. pluss at jeg merka at jeg fikk litt vondt i korsryggen sist da jeg tok på 20 kilo.. øvd og øvd på riktig teknikk har jeg og.. PT sa alt va suverent og.. Ikke rart med den oppvarmingen, Uansett om teknikken er inne vil jeg gjerne se, post opp video om du har muligheten. btw; du kan med fordell bytte ut crunch med planken. Endret 28. september 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, Scooby er vel et krem-eksempel på hvordan man blir etter bol Kan noen fortelle han at den fiskehatten er hylgrim? 1 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 I dag klarte jeg mitt livs første chin-up. Hva veier du? Jeg veier 77kg . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg ORKER IKKE se på videoer med Scooby når det finnes så mange andre flinke mennesker der ute som ikke høres grusomme ut og bruker eksentriske hatter. 4 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær Åja? jeg er redd for å få buttwink så jeg tok masse reps med bare stang i knebøy. ingen som har forklart ennå med overveiende fakta hva som forårsaker wink i løftet. pluss at jeg merka at jeg fikk litt vondt i korsryggen sist da jeg tok på 20 kilo.. øvd og øvd på riktig teknikk har jeg og.. PT sa alt va suverent og.. Butt wink er ikke noe permanent. Det er noe du får når du gjør knebøy. Se for et eksempel. Strekk ut hamstring, og gjør hofteøvelser spesielt før og litt etter knebøy. Terp på teknikk, og finn ut hvor langt du kan gå ned før ryggen krummer seg. Ikke kjør lavere enn dette! Det er ikke bra for ryggen din. Dersom du føler at "dette er for lavt og jeg ser dum og teit og lite tøffing ut" legger du inn PNF-tøying for hamstrings og det vil bedre seg hurtigere. Dette gjør du riktignok ETTER at du har blitt god og varm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 jeg er redd for å få buttwink så jeg tok masse reps med bare stang i knebøy. ingen som har forklart ennå med overveiende fakta hva som forårsaker wink i løftet. pluss at jeg merka at jeg fikk litt vondt i korsryggen sist da jeg tok på 20 kilo.. øvd og øvd på riktig teknikk har jeg og.. PT sa alt va suverent og.. Erfaring av PT på senter: Overstressa, underbetalte gnomer som i all hui og hast på fem minutter skal klare å analysere deg, dine behov og det som er rett for deg. Oppskrift på galskap 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Tenk på all den tiden man kan bruke på å presse heavy loads på beinpress kontra sitte å terpe på fandens teknikker i knebøy med vondter her og der? Blir grove lår av beinpress også og man slipper svær ræv! Endret 29. september 2011 av discostu Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Knebøy skal visst være mer effektiv. Også er det tøft med svær ræv. Hehe 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Tenk på all den tiden man kan bruke på å presse heavy loads på beinpress kontra sitte å terpe på fandens teknikker i knebøy med vondter her og der? Blir grove lår av beinpress også og man slipper svær ræv! http://www.youtube.com/watch?v=2ImZTwYwCug&feature=related Endret 29. september 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mere youtube, denne gangen ontopic og fy fan han var sterk for størrelsen... http://www.youtube.com/watch?v=h78sKRW8SPA Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mulig det bare er for tidlig på dagen til at jeg tar humoren, men 136kg er vel ikke såå imponerende? Selv om størrelsen på skivene får det til å se ganske heftig ut Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Se på størrelsen på fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå