Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 uker er ikke så fryktelig lenge, men som med all styrketrening må du passe på kosthold og restitusjon. Når du ikke klarer dra deg mer opp, hopp opp/stå på en benk og tren negative repetisjoner. Senk deg kontrollert ned.

EDIT: Sett det i sammenheng, om du tar 2 reps og ønsker en repetisjon til har du økt med 50%. Jeg skulle ønske jeg kunne øke 50% i øvelser på to uker.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

2 uker er ikke så fryktelig lenge, men som med all styrketrening må du passe på kosthold og restitusjon. Når du ikke klarer dra deg mer opp, hopp opp/stå på en benk og tren negative repetisjoner. Senk deg kontrollert ned.

Jepp, men det jeg lurte på var om jeg for eksempel heller kan trene kabeltrekk for ryggen for eksempel eller øvelser med stativer/manualer i en periode for så å plutselig klare 10-15 :p

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok bare lurt å være skeptisk når folk som går på hestebol sier "jeg bare curler det samme som jeg marker, det pleier å passe meg fint", men å ta negative repetisjoner i chins i begynnelsen er jo noe Scooby sier spesifikt for nybegynnere, er nok noen år siden han holdt på med det samme :)

Lenke til kommentar

Det fant jeg ikke nå Diskutant, og det virker som han ikke er så åpen om det lenger heller. Nå er det mer "har aldri sagt han ikke har gjort det".

Slik jeg husker den gamle historien var det at han bolet da han var i 20-årene, men ikke har brukt siden.

Jeg syns det er ganske uinteressant, siden Scooby bare har (til tider dårlige) nybegynnertips, og de står og faller på sin egen logikk, ikke på om han har bolet eller ikke...

Lenke til kommentar

Det fant jeg ikke nå Diskutant, og det virker som han ikke er så åpen om det lenger heller. Nå er det mer "har aldri sagt han ikke har gjort det".

Slik jeg husker den gamle historien var det at han bolet da han var i 20-årene, men ikke har brukt siden.

Jeg syns det er ganske uinteressant, siden Scooby bare har (til tider dårlige) nybegynnertips, og de står og faller på sin egen logikk, ikke på om han har bolet eller ikke...

Ok. Takk likevel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...