Zlatan92 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hvordan blir man god på chins og dips? Klarer såvidt 2-3. Endret 28. september 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan blir man god på chins og dips? Klarer såvidt 2-3. Ved å trene chins og dips. 5 Lenke til kommentar
faNz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er det noen som har et bra treningsprogram? Jeg har trent i et halvt år nå og har hatt bra med framgang. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan blir man god på chins og dips? Klarer såvidt 2-3. Ved å trene chins og dips. he-he, morroklump Har prøvd å trene det i 2 uker nå men blir ikke noe bedre av det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) 2 uker er ikke så fryktelig lenge, men som med all styrketrening må du passe på kosthold og restitusjon. Når du ikke klarer dra deg mer opp, hopp opp/stå på en benk og tren negative repetisjoner. Senk deg kontrollert ned. EDIT: Sett det i sammenheng, om du tar 2 reps og ønsker en repetisjon til har du økt med 50%. Jeg skulle ønske jeg kunne øke 50% i øvelser på to uker. Endret 28. september 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 2 uker er ikke så fryktelig lenge, men som med all styrketrening må du passe på kosthold og restitusjon. Når du ikke klarer dra deg mer opp, hopp opp/stå på en benk og tren negative repetisjoner. Senk deg kontrollert ned. Jepp, men det jeg lurte på var om jeg for eksempel heller kan trene kabeltrekk for ryggen for eksempel eller øvelser med stativer/manualer i en periode for så å plutselig klare 10-15 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du trener deg best opp i en øvelse med å trene øvelsen. Tren nedtrekk, pressøvelser for bryst og kanskje litt støtteøvelser for triceps om du ikke gjør det fra før. Men aller best er å fortsette med det du ønsker å faktisk bli god i. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan blir man god på chins og dips? Klarer såvidt 2-3. http://myrevolution.no/forum/f29/chins-pull-ups-hang-ups-nedtrekk-5312/ http://myrevolution.no/forum/f4/nedtrekk-eller-chins-3233/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan er viktigheten av å ta Omega3-tilskudd i forbindelse med måltider egentlig? Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tror egentlig at det har veldig lite å si. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan blir man god på chins og dips? Klarer såvidt 2-3. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 'Han ser litt bola ut da? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Scooby er åpen om at han har bolet, men tipsene i den videoen gjelder like fullt Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er skeptisk til å ta i mot tips fra bolere. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er opp til deg. Du kan sikkert få de samme tipsene fra en som er mindre, hvis det føles bedre. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja det føles mye bedre, enda godt vi har deg her kevlar. Du er jo så liten å puslete så.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe, det er nok bare lurt å være skeptisk når folk som går på hestebol sier "jeg bare curler det samme som jeg marker, det pleier å passe meg fint", men å ta negative repetisjoner i chins i begynnelsen er jo noe Scooby sier spesifikt for nybegynnere, er nok noen år siden han holdt på med det samme Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Scooby er åpen om at han har bolet, men tipsene i den videoen gjelder like fullt Åpen? Hvor? "Kilde"? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det fant jeg ikke nå Diskutant, og det virker som han ikke er så åpen om det lenger heller. Nå er det mer "har aldri sagt han ikke har gjort det". Slik jeg husker den gamle historien var det at han bolet da han var i 20-årene, men ikke har brukt siden. Jeg syns det er ganske uinteressant, siden Scooby bare har (til tider dårlige) nybegynnertips, og de står og faller på sin egen logikk, ikke på om han har bolet eller ikke... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Det fant jeg ikke nå Diskutant, og det virker som han ikke er så åpen om det lenger heller. Nå er det mer "har aldri sagt han ikke har gjort det". Slik jeg husker den gamle historien var det at han bolet da han var i 20-årene, men ikke har brukt siden. Jeg syns det er ganske uinteressant, siden Scooby bare har (til tider dårlige) nybegynnertips, og de står og faller på sin egen logikk, ikke på om han har bolet eller ikke... Ok. Takk likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå