Zeph Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøv du å skyte rype på 200 meter med regn og vind... Går fint så lenge rypa er godt kledd i ei allværsjakke. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er litt bekymret for næringsinnholdet i Whey-80 (Star Nutrition fra Gymgrossisten). i 100g er det 8g fett. I forhold til myoprotein som har 1.3 gram fett. Er jeg paranoid eller er dette mye? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er litt bekymret for næringsinnholdet i Whey-80 (Star Nutrition fra Gymgrossisten). i 100g er det 8g fett. I forhold til myoprotein som har 1.3 gram fett. Er jeg paranoid eller er dette mye? Det er 6,7 gram meir. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Og med tanke på at en shake representerer omtrent 40g pulver er det forsvinnende lite. Ikke bekymre deg du. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg pleier ofte å trene alene. Når jeg trener bryst bruker jeg Smiths machine istedetfor vanlig benkpress. Er vanlig benkpress så mye bedre enn smiths machine? Hvis det er det, vurderer jeg å gå over til vanlig benkpress. Selv om Kevlar oppsummerte det bra så kan jo denne artikkelen være verdt å lese også: http://befitandstrong.com/why-the-smith-machine-may-be-the-worst-piece-of-exercise-equipment-you-can-use/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Om du prøver å skyte ei rype på 200 meter tror jeg du trenger en heftig leksjon i avstandsbedømmelse Jakter fjellrype med ei Savage .17 HMR... Da kan man strekke holdet gaaaaanske langt Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mulig jeg har spurt om dette før, men er det andre som sliter med at venstrearmen gir seg før den høyre når dere trener med manualer? For vi som er høyrehendt vel og merke. Var på treningssenteret i dag for første gang på hundre år og der jeg klarte 10 rep med høyrearmen måtte den venstre gi tapt etter kanskje 7. Syntes det så litt merkelig ut i speilet der jeg tok de siste med bare en arm, spesielt skulderpressen med en manual Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da tar du ned vekta 1 kg og tar det derfra for ikke å favorisere den ene armen... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg går ned på vekta med 1 kg på begge manualene, ikke kun for venstrearmen? Må si jeg følte meg som den reka der jeg satt med manualer på 10kg og sprutrød i trynet, skikkelige fiskeboller i armene mine for øyeblikket. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gå ned til 8kg på BEGGE armene og fortsett derfra så blir det bra Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg pleier å gi venstrehånden min litt ekstra trening hjemme (), for å kompensere for manglende styrke i forhold til høyrehånden. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg pleier å gi venstrehånden min litt ekstra trening hjemme (), for å kompensere for manglende styrke i forhold til høyrehånden. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Da tar du ned vekta 1 kg og tar det derfra for ikke å favorisere den ene armen... Enig. Om den ene armen er svakere enn den andre, så begynn med den svake armen eller stopp når den svake armen ikke klarer fler reps. På den måten jobber du mot å jevne ut svakheten, istedet for å opprettholde forskjellen ved å trene mer på den sterke siden. Eks. klarer du bare 7 reps på skulderpress så stopper du der. Evt. som Doofen sier, gå ned 1kg sånn at du får til litt flere reps, og øk igjen når den svake armen er klar for det. Edit: lol, mye gris på siste side her Endret 28. september 2011 av Juliess Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har større lats på høyresiden. Mistenker at det har en sammenheng med at jeg er singel. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Alltid like artig å komme hjem fra trening og finne masse blåmerker og sår som jeg ikke aner hvordan jeg fikk Følte meg forsåvidt flink i dag. Rydda opp på gymmet da jeg var der i natt. Hang opp alle løsvektene jeg fant, og sorterte de etter kg. Satte på plass utstyr som folk hadde slengt i fra seg. Mon tro hvor lenge det varer slikt. Sikkert like rotete der igjen nå. Blir frustrert av å se hvor lite folk bryr seg noen ganger. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Eg var sterkare i høgrearmen då eg byrja trena, men det har jevna seg ut. Følte meg forsåvidt flink i dag. Rydda opp på gymmet da jeg var der i natt. Hang opp alle løsvektene jeg fant, og sorterte de etter kg. Satte på plass utstyr som folk hadde slengt i fra seg. Mon tro hvor lenge det varer slikt. Sikkert like rotete der igjen nå. Blir frustrert av å se hvor lite folk bryr seg noen ganger. Det gjer eg kvar gong, unntatt å sortere manualene etter vekt. Ligg alltid skiver slengt over alt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kjenner meg igjen, der jeg trener er det ikke en kjeft som klarer å rydde etter seg, selv de ansatte bare setter fra seg det de har brukt på gulvet. Utrolig irriterende å måte begynne å rydde før man skal trene. Verst er når folk ikke klarer å henge fra seg vekstskivene på samme "stang", så man må løfte vekk titalls kilo for å få tak i de innerste vektskivene. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg rydder alltid litt rundt meg, men jeg går ikke like grundig til verks som jeg gjorde i natt. Gikk rundt i hele lokalet for å finne vekter og utstyr. Kjeda meg litt mellom settene, så da kunne jeg like gjerne gjøre noe fornuftig. Jeg rydder i hvert fall ALLTID etter meg selv. Jeg glemte å rydde opp etter en øvelse en gang (jeg la i fra meg en vektskrive på bakken), og hadde dårlig samvittighet og dro rett tilbake når jeg kom på det for å fikse det. Forskjell på folk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kjipeste med at det ikke ryddes vekk er at stenger blir skjeve av å stå med vekter på over tid... Tror kanskje flere hadde ryddet om man fikk vite at det ikke bare irriterer, det ødelegger utstyr til masse penger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg og rydder alltid etter meg ... Men foretrekker helst å være på senteret når de åpner klokka åtte slik at jeg slipper rotet til alle de forbanna pappaguttæne som er der på ettermiddagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå