Zlatan92 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg pleier ofte å trene alene. Når jeg trener bryst bruker jeg Smiths machine istedetfor vanlig benkpress. Er vanlig benkpress så mye bedre enn smiths machine? Hvis det er det, vurderer jeg å gå over til vanlig benkpress. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Smith er drith. Slutt med det asap. 2 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Smith er drith. Slutt med det asap. Er det forskjellige vekter på stengene? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Smith er drith. Slutt med det asap. Her om dagen så jeg en som tok sittende skulderpress i smith - og han passet på å ta på seg belte før han løftet de enorme vektene. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Smith er drith. Slutt med det asap. Er det forskjellige vekter på stengene? Ja, uten at det er det som gjør at Smith suger. Stanga på de fleste smithmaskiner kan du løfte med en finger. Men har du basic matteskills er ikke det noen utfordring i seg selv. Smith gir en strikt vertikal løftebane, frivekt benk løfter du ikke strikt vertikalt. Smith fjerner alt arbeid for støttemuskulatur, den gjør at du tilpasser deg benken, istedet for at du tilpasser bevegelsen til kroppen din. Smith er mye FARLIGERE hvis du failer ordentlig enn en vanlig benk. På benkpress kan du løfte uten låser på vektene og vippe dem over til siden. På en smith er du STUCK. Du er fucked. Du sitter fast. Boy killed by smith machine Smith er usunt, det burde vært forbudt å ta noe annet enn chins og tåhev med den. Smith er en katastrofe for folkehelsa. Endret 27. september 2011 av Kevlar 6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Med beskyttelsesstenger er det ikkje behov for spotter. Eventuelt berre droppe lås på utsida av vektskivene, vippe sidelengs og la den eine sida falle av. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Få noen til og stå bak dersom du løfter tungt og er usikker, det beste er jo alltid og få noen til og løfte stanga ut på tunge løft med mixed grep slikk at spotteren har kontroll hele tiden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Evt ikke trene på 95% av 1RM.. Jeg trener alltid benk alene. Hvis jeg kjenner at det begynner å bli tungt, f.eks siste settet så spør jeg en random kar om han gidder spotte meg et sett. Det er uansett ingen stor fare med å faile på den vekta folk flest her trener på. Det bare ser litt dumt ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Alle sett til failure! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg må bare fyre løs et spørsmål ang. Ryp. På TNs kalkulator, så står det oppført de forskjellige øvelsene, vekten man bruker, og så videre. Så kommer vi til Mageøvelsene. Etter hva jeg har sett, er dette vanlige situps, men hva slags vekt skal man bruke der? Er det meningen at dette skal gjelde de som holder en vekt i hendene eller noe lignende? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvorfor er det ingen som har anbefalt offroad sykling i pissregn og vind ? Aldri hatt en så morro treningsøkt på lenge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja, også dårlig vær da. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig innstilling Rettet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær Å jasså? Prøv du å skyte rype på 200 meter med regn og vind... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fordi det er pissregn og vind. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær Å jasså? Prøv du å skyte rype på 200 meter med regn og vind... Om du prøver å skyte ei rype på 200 meter tror jeg du trenger en heftig leksjon i avstandsbedømmelse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lengste avstanden jeg har skutt på rype fra er vel noe sånt som 40cm, selv da sliter jeg med å treffe... 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flink til å trolle i dag du Fredrik Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Innertier hver gang her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå