Zlatan92 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sist gang jeg var på trening så jeg er mann med ekstreme armer. Da mener jeg veltrente/markerte/store. MEN når man så på armene vs. resten av kroppen var det direkte stygt. Det viste seg at han hadde trent armer bare i sin 2,5 år lange treningsperiode og gitt blaffen i de andre muskelgruppene 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det ser heilt løk ut når folk kun har trent enkelte muskelgrupper. Tren heile kroppen! Han her er profesjonell i håndbak, men det ser likevel tåpelig ut. 3 Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Håndbak er litt spesielt med tanke på vektklasser. De trener bare visse muskelgrupper. De har sinnsyk-spinkle bein feks Endret 23. september 2011 av hurts.when.IP Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Aaaaaaaaw yeeeeeaaaaaah. Ny pers (eller rettere sagt, eneste pers) i markløft: 100kg 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Det ser heilt løk ut når folk kun har trent enkelte muskelgrupper. Tren heile kroppen! Han her er profesjonell i håndbak, men det ser likevel tåpelig ut. Han heter Matthias Schlitte og har en genetisk lidelse som gjorde at han ble FØDT med dobbelt så stor høyrearm som venstrearm. Han så sånn ut før han begynte med håndbak eller trente noe som helst. Men tren hele kroppen ja Endret 23. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 skulle til å si shoopt, men ja... utrolig at han kan bruke den handa i det hele tatt. må da være en gimmick? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En "gimmick"? Han har en genfeil. 2 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Da var det Stavanger Open i dag. Noen som skal følge med? Livesending på Treningsforum og iform. Gleder meg til å se hvordan Team Kaliber gjør det. De er så koselige hele gjengen Endret 24. september 2011 av Isilme Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har blitt nødt til å gå ned 15kg i knebøy for å forbedre teknikk. Har slitt med at knærne går innover i det jeg løfter, så for å klare å holde dem der ute de skal være under hele løftet, måtte jeg gå ned. Dette kombinert med at jeg ikke har oppnådd noe særlig fremgang de siste ukene gjør at jeg blir litt umotivert. Håper ting forbedrer seg snart . Hvor mye har du på stanga etter reduksjonen? Trener du fortsatt på stort kaloriunderskudd? Er nå nede på 62.5kg i knebøy. Så 42.5kg på stanga . Jeg trener ikke på et stort kaloriunderskudd. Har ikke gått ned i vekt på 2 måneder, så jeg regner med at jeg holder et nokså jevnt inntak . Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det eg har jobba med er å vinkle beina rundt 45º utover, det er litt individuelt. I tillegg har eg funnet ein beinbreidde som passa kroppen min bra. Eg og sleit med at knærne gjekk innover, men denne endringen, samt fokus på å trykke kne fram og ut, førte til betre teknikk og betre resultat. Vet ikke om jeg forstår deg riktig her, men du bør ikke presse knærne frem. Fokuser heller på å sette deg bakover og prøve å holde knærne så mye i ro som mulig. Det er uunngåelig at de går litt framover, men prøv å begrens dette så mye som mulig med å sette deg bakover isteden. Ellers har du rett i at rundt 45º vinkling er bra og at det er veldig viktig å presse knærne ut, slik at de ikke går innover. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Lurer på om jeg skal begynne med RYP. Noen som har kjørt det før? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har også veldig lyst til å få prøvd et nytt program nå. Gjerne en 4 dagers split. Noen forslag? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har også veldig lyst til å få prøvd et nytt program nå. Gjerne en 4 dagers split. Noen forslag? 5/3/1 Eventuelt skriv inn løfta dine på http://www.strstd.com/ og få den til å regne ut programmet for deg Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg har også veldig lyst til å få prøvd et nytt program nå. Gjerne en 4 dagers split. Noen forslag? Jeg er veldig glad i denne splitten Mandag: Bryst- Biceps Tirsdag: Rygg Onsdag: Hvile Torsdag: Bein Fredag: Skuldre og triceps Endret 24. september 2011 av hurts.when.IP Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bryst-biceps hørtes ut som en rar ting å gjøre samme dag. Er det ikke greiere med rygg-biceps og bryst-triceps sammen? Ellers må jo biceps-øvelsene bli rene isolasjonsøvelser. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Melder meg forresten inn i "støl i rumpa" klubben... Velkommen! Du får pute i velkomstgave, samt stolheis til å bruke opp og ned trappa. Jeg liker ideen og tankene bak crossfit, men 90% av videoene inneholder råtten form og jeg får vondt inni meg av å se på. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har også veldig lyst til å få prøvd et nytt program nå. Gjerne en 4 dagers split. Noen forslag? Jeg er veldig glad i denne splitten Mandag: Bryst- Biceps Tirsdag: Rygg Onsdag: Hvile Torsdag: Bein Fredag: Skuldre og triceps Hvilke øvelser? @ stizzen Var veldig greit den første måneden da du fikk oppgitt vekt på alle løftene dine, men hvordan regner du ut de kommende ukene? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Du skriver inn på nytt når den tid kommer? Endret 24. september 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Lurer på om jeg skal begynne med RYP. Noen som har kjørt det før? Kjører det nå starter på uke 3 på mandag. Man merker forskjell, dag 1 så greier man kanskje ikke siste reppen. dag 2 greier man den akkuratt og dag 3 så går det bra. Men vil kanskje anbefale og ta av litt når det gjelder din 10RM maks vekt, da det fort blir tungt hvis du har mye på treningsprogramet og 2 øvelser på samme muskel. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ok, stemmer det at man kjører samme øvelser hver gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå