Ol'H Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Høh? Hyrlen anbefaler RYP? Jeg vet, var trøtt i morrest. Å jeg tror jeg begynner og bli sjuk. Men RYP er jo bra for nybegynnere. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Synes RYP bare blir altfor slitsomt jeg. Bedre med et 3-split program, så for man trent litt mer spesifikt også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fikk ett helt villt pump i biceps og skuldre når jeg tok en mini-økt idag!! Har ikke trent på 2 uker, ikke bruker jeg noe tilskudd heller, så jeg synes det var litt rart... Poserte faktisk litt for meg selv i speilet og var litt stolt, mest fordi jeg har klart å gå ned endel i fettprosent på kort tid Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvordan trener folket her biceps egentlig? Før kjørte jeg rygg og bi samme dag, tok en max 4 sett på bi, etter ryggen. Nå har jeg bytta til bryst og biceps, for å klare å trene biceps med tyngre vekter. Tok 5 sett på biceps da, og kjenner nå en anntydning til stølhet i armene, noe som er uvanlig her. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvordan trener folket her biceps egentlig? Før kjørte jeg rygg og bi samme dag, tok en max 4 sett på bi, etter ryggen. Nå har jeg bytta til bryst og biceps, for å klare å trene biceps med tyngre vekter. Tok 5 sett på biceps da, og kjenner nå en anntydning til stølhet i armene, noe som er uvanlig her. 5078391[/snapback] Da var det sikkert bra med en forandring... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det har du nok helt rett i. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Men RYP er jo bra for nybegynnere. Og Lena som stillte i VM og Børge som stiller i NM . Ryp er Strategisk nedtrening-progresjon og annenhver dag på en muskelgruppe trening, ikke noe mer. Og RYP kan tilpasses og det er bare nybegynnere som ikke vet det. Man kan trene ryp i splitt, med andre øvelser og andre rep + sett. Progresjon er nøkkelordet, imotsettning til andre program der man trener med tunge vekter noen ganger til man føler at man kan legge på mer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Men RYP er jo bra for nybegynnere. Ryp er Strategisk nedtrening-progresjon og annenhver dag på en muskelgruppe trening, ikke noe mer. Å hva er så forbanna banebrytende med det da? Det de har gjort er å klistre en merkelapp på viten som er allmenn kjent. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er mer kjent med å trene som alle bodybuildere, 12x3 uten progresjon. RYP er ikke noe nytt, men en forenkling / fornorsking av HST Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 RYP er ikke noe nytt, men en forenkling / fornorsking av HST 5081259[/snapback] Ja det er litt av mitt poeng, jeg syns det er litt hypet. Uansett hvor jeg går så står det en RYP shaker eller en kis med ryp-Tskjorte der. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 noen som har litt før/nå bilder her ell? alltid morsomt å se, og inspirerende. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Morsomt å se på ja, men skummelt å legge ut All ære til de som tørr slikt. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er mer kjent med å trene som alle bodybuildere, 12x3 uten progresjon.RYP er ikke noe nytt, men en forenkling / fornorsking av HST 5081259[/snapback] jeg har litt vondt for å tro at alle bodybuildere trener uten progresjon gitt... så en kar på trening idag, så ut som om han haddde sett uno (jmf hår/skjegg til cleve broch), med en søt ryp t skjorte. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 jeg har litt vondt for å tro at alle bodybuildere trener uten progresjon gitt... Finner ingen progresjons prog jeg i dvi BB blader. Kun x RM vekter over flere uker. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvor mye veier sånn ca ei ez-stang? Kan det stemme med 10 kilo? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tror det ble nevt at den veier 8 Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg har litt vondt for å tro at alle bodybuildere trener uten progresjon gitt... Finner ingen progresjons prog jeg i dvi BB blader. Kun x RM vekter over flere uker. 5087846[/snapback] man kan ikke være sikker på at det faktisk er byggernes egne programmer. ghost writers er vistnok veldig vanlige i slike blader. dessuten har jeg jævli vanskelig for å tro at de største byggerne gir faen i progresjon. selv om det ikke er kommer fram eller er spesifisert i bladene. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er ikke så nøye med progresjonen når man boler, for da kan musklen løfte mer enn senene tåler. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva gjør en såkalt "løftetrøye" egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå