Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva skal man med steroider så lenge man har melk og et godt treningsprogram, sier nå jeg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 umm.. bulke opp og komme i form dritraskt? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 umm.. bulke opp og komme i form dritraskt? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet, mens i den andre økten skal dere fokusere på spenst, hurtighet og/eller koordinasjon." Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen Stronglifts 5x5. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 jeg skal ta med laptopen på neste gymtime. har alt lastet ned ryp pdf også en del utube vidya osv. noe annet interessant av web som kan taes med til denne offline økten mon tro Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene. Fixed. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 hvordan tøyer man egentlig etter "øvelsene" Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kjapt spørsmål. Etter trening idag satt jeg i garderoben og fortærte protein shaken min, da en mann fortalte meg at jeg ikke burde ta proteinshake rett etter trenig hvis jeg ikke hadde noe mat med karbohydrater i tillegg, da ville vist alle proteinene bli gjort om til karbo. Jeg har ikke peiling så bare svarte ''Jaja, bra jeg har med kylling og ris da'' Satt meg deretter ned og spiste det. Stemmer det han sa? Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvis du er heeeeelt tom for mat i kroppen så vil jo proteinene fort bli brukt som drivstoff, men som regel vill du fortsatt ha karbohydrater i systemet fra måltidet før trening og dermed blir teorien til mannen i garderoben feil. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 nei. det blir gjort om til karbo inntil ration av karbo-protein forbinding når equilibrium. på dette punkt fortsetter opptak av proteinet som vanlig. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene. Fixed. Nå er ikke jeg noen ekspert på tøying, men hvis man skal tøye for bevegelighet er det vel ikke så hensiktsmessig å gjøre det etter styrketrening, pga. at musklene er fulle av blod, og sannsynligvis allerede har lidd mikrotrauma etter styrkebelastningen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 BS. jeg måtte iaff tøye etter hver trening på kickboxing for at man skal sparke høyere. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kan man trene knebøy på en mandag og markløft på tirsdag, eller blir det feil? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 det blir litt som å spise ispinne på fredag og graut på lørdag. det er veldig, veldig naughty, men det er ikke feil per se. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 BS. jeg måtte iaff tøye etter hver trening på kickboxing for at man skal sparke høyere. 1. At du gjorde det betyr ikke at det er den optimale løsningen 2. Kickboxing er ikke SL 5x5. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nei, det er sant. Men det er jo absolutt noe godt med tøying iaff. Dritt å kjenne seg schtøl, sant. Derfor jeg er ute etter en samleside med gode tøyingsmuligheter. Skal lete litt jeg. Poster hvis jeg finner. :peace: Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har noen gode øvelser man kan gjøre på egentrening i gym (vg2)? Her er hoveddelen av oppgaven:"I den første egentreningsøkten skal dere fokusere på styrke og/eller bevegelighet Inntil videre hadde det vært greit hvis noen kunne komt med forslag til første delen Stronglifts 5x5 med tøying etter øvelsene. Fixed. Nå er ikke jeg noen ekspert på tøying, men hvis man skal tøye for bevegelighet er det vel ikke så hensiktsmessig å gjøre det etter styrketrening, pga. at musklene er fulle av blod, og sannsynligvis allerede har lidd mikrotrauma etter styrkebelastningen. Så det blir feil å trene passiv tøying med en annen klassekammerat etter styrketrening? Finnes det eventuelt andre øvelser en tøying man kunne gjort? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvordan syntes dere denne splitten ser ut? Trener A og B 2 ganger i uken. Man-Tir-Tor-Fre. A (bein, rygg, biceps og abs) Knebøy T-bar Row Nedtrekk bredt grep Kabel roing Markløft EZ-bar biceps curl Zottman Curl Knebøy Abs B (bryst, skuldre, øvre rygg, triceps) Benkpress Skråbenk manualer Cable flyes Overheadpress Skulderpress Cable front raise Shrugs Skullcrushers Reverse Grip Triceps Pushdown Noe som ikke henger på greip eller dere ville endret på? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så det blir feil å trene passiv tøying med en annen klassekammerat etter styrketrening? Finnes det eventuelt andre øvelser en tøying man kunne gjort? Jeg er som sagt ingen ekspert selv, men dette ser ut som en god oppsummering av en som har litt mer peiling:Uttøying/bevegelighetstrening fra fitnessprat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå