Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fetteren min tok en pille når han begynte å trene for å liksom komme igang han sov ikke på 3 netter.... han sa det var speed.. eller et lovlig alternativ til amfetafin... og selges i helsekost butikker...

Men han ville ikke si hva det het når han så hvor gira jeg ble :!:

Noen som har peiling? :hmm:

Lenke til kommentar
det er efedrin!

Abbefaler deg å ligge unna det! se her!!

5047624[/snapback]

Vel avisene har en tendens til og blåse ting "litt" ut av proporsjoner. Har brukt effedrin ved flere anledninger i sammenheng med trening, ikke noe særlig egentlig. Å hvis man bruker det som dop får du en helvetes hangover siden du må ha bra mye av det, og effedrin kan skape ekstrem kvalme dagen derpå ifølge flere.

At det kan ødelegge nattsøvnen er det ikke tvil om, akkurat som koffein. Du kan også få vannlating om natta. I tillegg kan det påvirke potensen til en hvis grad.

Så veldig avhengig blir du ikke av det, er mer effekten du blir avhengig av.

Men etterhvert som du bruker det vender kroppen seg til det, dermed må du ha mer og dermed vil du etterhvert nærme deg en grense der det går over på skadelig.

Det jeg reagere mest på er at de sidestiller Effedrin med ecstasy og speed med og kalle det et partydop. Litt skjønn må de ha, å at de i tillegg tar det i sammenheng med en som har misbrukt Bol og påstår at det har hatt en medvirkende årsak til hjerteinfarkt.

Å at han liksom startet med effedrin så gikk over på bol, vel det er som og si at man starter med snus så går man over på hasj.

Lenke til kommentar

Tok en puls-spinn forrige torsdag, det føltes godt, samtidig som jeg fikk inn litt styrketrening. Har gangsperre enda. :D

Trening er ikke noe problem, det er skole som trekker motivasjonen ned. Blir spinning i morgen igjen, og styrke. Får se om ikke jeg får startet mer regelmessig igjen.

Btw, gymlæreren hadde en prat med oss her forleden. Da var visst både kreatin og proteinpulver kreftfremkallende, og omega-piller med "plastikk" utenpå var farlig, mye som var farlig der gitt. Satt bare og småskrattet av det hun sa egentlig, det var litt; "on the edge".

Lenke til kommentar

Kreatinforbudet i Frankrike er vel en lov som aldri burde ha eksistert.

Børge Fagerli:

Nettopp, gir du høye nok doser av noe kan selv C-vitamin være kreftfremkallende. Høye doser essensielle fettsyrer er skadelig (ødelegger immunforsvaret og er kraftig blodfortynnende). Høye doser av mange vitaminer og mineraler er giftig. Kreatin er ulovlig i Frankrike basert på et studie der de la kreftceller i et næringsbad med kreatin, og så at de vokste. Forskere over hele verden lo og gråt om hverandre etter å ha hørt en så latterlig konklusjon... Legg hvilke celler som helst i et næringsbad - kreatin er tross alt et av energisubstratene for cellene - og de vil vokse.
Lenke til kommentar
faen, er blitt så vant til og riste alt jeg drikker. I dag skulle jeg ta meg en kjeft cola light, å hva gjør jeg? Jo jeg rister den.

Har btw kjøpt meg kreatin nå, første gang jeg virkelig går inn for å prøve det.

5064904[/snapback]

Jeg opplevde monsterpump da jeg gikk på kreatin. Skal begynne å ta det på nyåret igjen. :)

Lenke til kommentar
Jeg opplevde monsterpump da jeg gikk på kreatin. Skal begynne å ta det på nyåret igjen. :)

5065069[/snapback]

Ja blir bra!

Kjøpte meg Swole, sies å ha effekt på stort sett alle. Får se om det blir noe økning i kg, håper å nå rundt 88kg før jul uten å øke nevneverdig i fett%. Å skuldrene skal opp på normalt nivå igjen.

Lenke til kommentar
faen, er blitt så vant til og riste alt jeg drikker. I dag skulle jeg ta meg en kjeft cola light, å hva gjør jeg? Jo jeg rister den.

Har btw kjøpt meg kreatin nå, første gang jeg virkelig går inn for å prøve det.

5064904[/snapback]

5065069[/snapback]

Me2 :w00t:

Endelig har jeg fiksa pc'n min, og endelig er jeg tilbake på forumet :)

Lenke til kommentar

Jeg jobber for tida som avismann, og er livredd for å forbrenne muskler og fett på rundene mine. Spiser havregryn rett før og etter ruta, som varer i en 2 til 2,5 timer.

Holder dette som brensel under ruta, eller bør jeg spe på med carbofuel midt i gåinga?

Vektnedgang er uaktuelt skjønner dere :)

Btw, hyrlen, ved bruk av Nor-cee, fikk jeg ekstra merkbar pump etter ca 5 dager. Dette varierer sikkert fra pers til pers.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg begynne på nautilus! Hadde min andre prøvetime der idag..

Fikk et veldig basic opplegg. Ble litt overaska. Skulle bare ta 1 sett på hver "maskin". og så ha så mye vekter at jeg max greier 8-12 reps.

er vandt til å ha flere sett. Dessuten skal jeg trene samma opplegget hver dag 3 dager i uka. Dette skal jeg gjøre et par mnd før jeg går over på et nytt opplegg.

treningsøkten skulle også være på 40min max.

Dette ble visst kallt Nautilusmetoden. Noen andre som følger den?

Lenke til kommentar
Nå skal jeg begynne på nautilus! Hadde min andre prøvetime der idag..

Fikk et veldig basic opplegg. Ble litt overaska. Skulle bare ta 1 sett på hver "maskin". og så ha så mye vekter at jeg max greier 8-12 reps.

er vandt til å ha flere sett. Dessuten skal jeg trene samma opplegget hver dag 3 dager i uka. Dette skal jeg gjøre et par mnd før jeg går over på et nytt opplegg.

treningsøkten skulle også være på 40min max.

Dette ble visst kallt Nautilusmetoden. Noen andre som følger den?

5075428[/snapback]

Jeg mener du kan kjøre den i kanskje 3-5 uker, så gå over på RYP eller et rent split program.

Bortkastet tid ellers.

Lenke til kommentar

Høh? Hyrlen anbefaler RYP? :blink:

:p

Kjører split nå jeg. Tenkte å ha en hvileuke denne uken. Har til nå trent 6 uker RYP etterfulgt av 2-3 uker split. (denn høsten)

Lurer på hva jeg skal gjøre etter hvileuken. Kanskje bare fortsette med slit til nær utmattelse hver gang, eller bør jeg ha noen uker med lavrep først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...