Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Drit, drit, drit. 1RM i markløft, men med kjip teknikk. Video i trenignsloggen. Shit! Ikke drep deg selv enda, da! Det var skummel teknikk. Men som andre har sagt før meg, det var mange kilo du løftet, det skal du ha! Neida, gjør ikke det. Kommer "sterkere" tilbake, antar jeg. For meg virker det som om setup sviktet totalt og det fortsatte gjennom løftet. Prøver igjen om 1 måneds tid eller noe. Fornøyd med antall kilo, det var mye mer enn jeg trodde, men man vil jo helst gjøre det uten å drepe kroppen og. Litt dumt at jeg tydeligvis ikke merker det selv, og når personen som filmer ikke sier fra, slik at man får mulighet til å ta det fra nytt før løftet starter. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jaja folkens! Akkurat ferdig på trening. Gikk helt ut på markøft idag. Filmet det hele! Se her Markløft maxløft 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg vet hvem som vinner Mr. O; Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Waaaaaa, hjernen min vrenger seg... Men ja... Cutler vinner nok i år... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Var på hudpleie i dag hos en veldig hyggelig dame. Etter en lang behandling endte vi opp med å diskutere diverse ting som påvirker huden og danner en uren hud. Jeg forklarte om mitt bruk av protein til pleieren, og det endte opp med at hun anbefalte å slutte med tilskuddene i to måneder for å se på virkningen. Dette er selvfølgelig uakseptabelt. Dog, virket hun positiv til å prøve ut soya-protein fremfor melke-protein. Hva tenker dere om dette? Er det mye prisforskjell og har noen hatt erfaring med soya-protein før? Eventuelt andre råd og meninger tas imot med takk! Endret 16. september 2011 av Hugol Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg holder en liten knapp på Phil Heath .) Han er megasvær i år! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Han Cutler... En kompis påstår han er helt ren, jeg er nok i tvil. Synes ikke akkurat det ser rent ut, heheh Så spør dere her: Er han ren, eller bruker han steroider? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Han Cutler... En kompis påstår han er helt ren, jeg er nok i tvil. Synes ikke akkurat det ser rent ut, heheh Så spør dere her: Er han ren, eller bruker han steroider? HAHAHAHHAHAHAHA morsomt. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Var på hudpleie i dag hos en veldig hyggelig dame. Etter en lang behandling endte vi opp med å diskutere diverse ting som påvirker huden og danner en uren hud. Jeg forklarte om mitt bruk av protein til pleieren, og det endte opp med at hun anbefalte å slutte med tilskuddene i to måneder for å se på virkningen. Dette er selvfølgelig uakseptabelt. Dog, virket hun positiv til å prøve ut soya-protein fremfor melke-protein. Hva tenker dere om dette? Er det mye prisforskjell og har noen hatt erfaring med soya-protein før? Eventuelt andre råd og meninger tas imot med takk! Du bør absolutt prøve. Melk er fyfy for uren hud (kviser). Prøv i en periode som hun nevner. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Med Soya? Hun nevnte kun at jeg skulle slutte. Dette er jo åpenbart ingen mulighet. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Profilen for Whey er vel best, hva anngår soya eller evt erteproteiner(Kan inneholde melk?) vet jeg rett å slett ikke. Hva med å dempe tilskuddet og heller øke inntaket gjennom mat?(Kylling eller egg feks) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Han Cutler... En kompis påstår han er helt ren, jeg er nok i tvil. Synes ikke akkurat det ser rent ut, heheh Så spør dere her: Er han ren, eller bruker han steroider? HAHAHAHHAHAHAHA morsomt. Ok, jeg googlet bilder av ham igjen nå. Bare husket vi snakket om det. Ser nå ikke ut til at han er ren, hvertfall. Hvis jeg har funnet rett mann. EDIT: Var forresten ikke noe forsøk på å være morsom. Beklager min uvitenhet, og at jeg ikke googlet før jeg postet. Endret 17. september 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fant ut igår at jeg tydeligvis har trent markløft feil i alle år! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hvordan da, discostu? Hadde en drøm om bIsk0p i syden natt til i går, jeg tror jeg må begynne å være mindre på forumet ikke noe fancy drøm eller noe altså, var bare en del av drømmen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fant ut igår at jeg tydeligvis har trent markløft feil i alle år! Når du så videoen til Overdox? Innså selv at jeg må jobbe mye med teknikken for å komme meg på det nivået! 5 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hehe. Har trodd jeg har hatt ok teknikk. Sett videoer, riptoe, spurt folk på studio osv, men spurte Geir B. Paulsen nå og han retta litt her og der, feks skuldre foran stanga. Kjente med engang at det tok mer på låra enn jeg var vandt med så noe riktig ble det vel, selv om det var litt uvandt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Snaue tre måneder på bulk snart, er det på tide å deffe allerede? :O Jeg begynner å bli irritert på speilbildet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Haha, kjenner meg igjen. Det ser ikke videre vakkert ut når magen disser eller henger over buksekanten når man bøyer seg fremover. Jeg trøster meg med at man må lide for skjønnheten. Målet helliger midlene. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har vært på bulk i et år jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå