Skosåle Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) *Slettet* Da enkelte føler seg støtt Endret 17. september 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Han snakker også om smerteterskel Pleier å gå opp for de fleste at man har dårlig form når man får vondt i ryggen av det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Aua! Vet faktisk hvem han er fra fitnessprat.no, hehe Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Men der kommer mer kunnskap til syne enn i videoen, den er jo fra 2009... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Helt fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fy faen som gutta står på! 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 BTW: Noen som vet hvor mye "racket" til benpressmaskinen veier? Det varierer jo sikkert LIITT fra type til type, men det er jo greit å vite om det veier 15 eller 30kg. Det må jo logges riktig i Fitocracy ;-) Hvis du ikke har vekter på benpress, så tror jeg det er snakk om 60kg (iallefall det styrketreneren sa til meg) 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Drit, drit, drit. 1RM i markløft, men med kjip teknikk. Video i trenignsloggen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er det vanlig å skjelve litt i beinene når man tar knebøy? Pleier å få kramper pga magnesium mangel, kan det ha noe med det å gjøre? Bør vel ta noen magnesium tabl nå og se om det hjelper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har ikke opplevd det selv. Er du vant med knebøy eller er du nybegynner? Sett flere som gjør det de første gangene de tar øvelsen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har jo tatt det en del ganger før.. men just nå i det siste jeg trener det seriøst igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Test ut et par ting da, ta av deg skoa, stå bredt nok og "press" knær utover hele tiden. Ikke la de drives innover, så hold et konstant spenn på stillingen din. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Varm opp før du begynner med knebøy. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som er glade i enarms hantelroing? Har egentlig alltid foretrukket roing med stang, men kommer til å inkludere hantelroing etter å ha prøvd det igjen i går. For det var overraskende tungt! Kanskje jeg etterhvert har blitt flinkere til å løfte for å slite ut musklene, ikke for å få vekta opp Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Drev i 15 min for å prøve å stå på henda. Sto vel oppmot fem sekunder til slutt, og klarte tre-fire "skritt". Skal bli bedre Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Drit, drit, drit. 1RM i markløft, men med kjip teknikk. Video i trenignsloggen. Shit! Ikke drep deg selv enda, da! Det var skummel teknikk. Men som andre har sagt før meg, det var mange kilo du løftet, det skal du ha! Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har et lite spm. til de som har peiling: Har nå trent styrke i ca. 8 mnd, og merket stor fremgang de første mndene, men i de siste 3-4 mndene har det på en måte stopper opp helt. Jeg er ute etter volum og pleier å ta forskjellige øvelser i de ulike muskelgruppene. Det jeg lurer på er om det er best å satse på pushups, markløft, knebøy, chins og dips istedetfor vanlige øvelser? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Siden vi er inne på markløft her! En på treningssenteret i går kjørte 3x5 200 kg. Kom den feite karen tuslende med baggen over skuldra, så ut som en som nettopp hadde begynt, og skulle fjerne noen ekstra kg. Plutselig står han der med den fullstappa stanga. Ulv i fåreklær! (Edit: Er jo ofte at de er litt digre da, disse superløfterne. Men han typa her, han så rett og slett bare ut som en maks slappfisk der han slentret bortover i PokerStars-skjorta si.) Aldri sett ham før heller. Han har en hyggelig kar, da! Måtte nesten snakke litt med ham EDIT2: Han har ikke en hyggelig kar (eller, det vet jeg ikke noe om), men han var* og edit3: skrivefeil Endret 16. september 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har et lite spm. til de som har peiling: Har nå trent styrke i ca. 8 mnd, og merket stor fremgang de første mndene, men i de siste 3-4 mndene har det på en måte stopper opp helt. Jeg er ute etter volum og pleier å ta forskjellige øvelser i de ulike muskelgruppene. Det jeg lurer på er om det er best å satse på pushups, markløft, knebøy, chins og dips istedetfor vanlige øvelser? Hva er "vanlige øvelser"? Markløft, pushups, knebøy, chins og dips høres veldig vanlig ut i mine ører Du kan kanskje legge til benkpress og form for skulderpress også, så har du et veldig godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå