Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg setter steikeplata på medium varme, kakker oppi fem egg, så går jeg og pakker skolesekken osv. Etter ca. 10 min er eggene ferdig. Serveres med krydder og spises på under minuttet. Da har jeg litt proteiner å gå på frem til lønsj :D.

Det bør nevnes at jeg kun ser på mat som en næringskilde og brennstoff for kroppen. Jeg driter fullstendig i hvordan ting smaker, så det kan godt være at bare egg kan være litt kjedelig for deg, men jeg ville uansett prøvd det :).

Lenke til kommentar

Når dere tar roing med stang, holder dere stanga med overhåndsgrep (håndflatene ned mot golvet) eller underhåndsgrep (med håndflatene opp mot taket)?

Eg synest det er best med vertikalt eller litt vinkla vertikalt grep. Har aldri tatt roing med stang.

Brukar smalt, mellom eller breidt grep. Varierer frå periode til periode. Når eg brukar breidt grep er det med stang der håndtakene er vinkla rundt 45º. Då tar eg underhandsgrep. Blir noko merkeleg med håndleddene på slutten når eg tar 45º overhandsgrep.

Lenke til kommentar

Hei og hå. Etter en og en halv uke med 5x5 og intens spising, har jeg gått opp litt over 1 kg. Så selvfølgelig ble jeg syk, igjen. Denne gangen virker det som det er snakk om bihulen og jeg føler meg ganske dårlig. Har derfor valgt å ikke trene før jeg blir frisk igjen. Spørsmålet mitt er da som følger. Ettersom jeg renger med at denne perioden værtfall varer fra en - tre uker, hvordan skal jeg spise? Er det viktig at jeg får i meg samme antall protein og kalori som en vanlig dag? Har generelt dårlig matlyst, og alt jeg vil er å bli frisk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...