phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hva er den Bulk Powders greia? Heroin? 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vil jeg at dere skal være konstruktiv her: Jeg trenger nytt forslag til frokost. Er pisslei yoghurt og brød er heller ... tabu. Noen som har ett forslag til en frokost som holder godt i sånn 3-4 timer? Egg eller cottage cheese. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hva er den Bulk Powders greia? Heroin? Jeg tipper kreatin Bulkpowders er bra greier! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vil jeg at dere skal være konstruktiv her: Jeg trenger nytt forslag til frokost. Er pisslei yoghurt og brød er heller ... tabu. Noen som har ett forslag til en frokost som holder godt i sånn 3-4 timer? Forskjellige varianter havregrøt? Går raskt i mikroen om du ikke vil koke den vanlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eg gjekk lei havregraut etter to dagar, det var så kjipt. Min frukost består av 3-4 egg, ein bit bacon, ei skive kalkun/kyllingskinke, 5dl mjølk, 2 bananer, 2 nektariner og 1 kiwi. Vanlegvis. Einaste "ulempen" er at det tar litt tid å laga til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Her i England kan man få porsjonsposer, og den ene varianten er det sirup i og kun ca 30 mer kalorier enn den vanlige pr. pose. Mmmmmmm Jeg lager den tynn, nesten suppe Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eg gjekk lei havregraut etter to dagar, det var så kjipt. Dårlig kokk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Heilt f****** riktig. Einaste eg kan laga er egg. Eg får uansett det meste av karbohydrater gjennom frukt og grønt. Har ikkje så mykje bruk for graut. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Føler meg som en bra kjæreste idag, har fikset ramme og printet ut Rocky sin inspirasjonstale til sønnen (typen har ønsket seg): http://www.youtube.com/watch?v=uASVzkrEKgs Relativt treningsnerdete å ha i stua, men men Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg setter steikeplata på medium varme, kakker oppi fem egg, så går jeg og pakker skolesekken osv. Etter ca. 10 min er eggene ferdig. Serveres med krydder og spises på under minuttet. Da har jeg litt proteiner å gå på frem til lønsj . Det bør nevnes at jeg kun ser på mat som en næringskilde og brennstoff for kroppen. Jeg driter fullstendig i hvordan ting smaker, så det kan godt være at bare egg kan være litt kjedelig for deg, men jeg ville uansett prøvd det . Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Når dere tar roing med stang, holder dere stanga med overhåndsgrep (håndflatene ned mot golvet) eller underhåndsgrep (med håndflatene opp mot taket)? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Om jeg har overhåndsgrep så er det når jeg også har bredt grep, mindre biceps. Underhåndsgrep så bruker man mer biceps, så da foretrekker jeg smalt grep og albuene inn til siden. Så jeg gjør begge deler Med stang ender det som regel med smalt grep, og nedtrekk med overhåndsgrep og bredt grep. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Når dere tar roing med stang, holder dere stanga med overhåndsgrep (håndflatene ned mot golvet) eller underhåndsgrep (med håndflatene opp mot taket)? Eg synest det er best med vertikalt eller litt vinkla vertikalt grep. Har aldri tatt roing med stang. Brukar smalt, mellom eller breidt grep. Varierer frå periode til periode. Når eg brukar breidt grep er det med stang der håndtakene er vinkla rundt 45º. Då tar eg underhandsgrep. Blir noko merkeleg med håndleddene på slutten når eg tar 45º overhandsgrep. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ikke at det var det du spurte om, men bruker alltid v-håndtak jeg, smalt grep. Hvor ligger de faktiske forskjellene mellom bredt og smalt grep i kabelroing? Har egentlig lyst på et helt nytt program der man kan bruke chinups, dips osv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei og hå. Etter en og en halv uke med 5x5 og intens spising, har jeg gått opp litt over 1 kg. Så selvfølgelig ble jeg syk, igjen. Denne gangen virker det som det er snakk om bihulen og jeg føler meg ganske dårlig. Har derfor valgt å ikke trene før jeg blir frisk igjen. Spørsmålet mitt er da som følger. Ettersom jeg renger med at denne perioden værtfall varer fra en - tre uker, hvordan skal jeg spise? Er det viktig at jeg får i meg samme antall protein og kalori som en vanlig dag? Har generelt dårlig matlyst, og alt jeg vil er å bli frisk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Går du i underskudd, og uten nok proteiner og trening, så vil du også miste muskelmasse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Dei to siste 650g-pakkane med kyllingfilet har begge vore på over 750g! Lønnar seg å finne den tyngste pakken. 20g gratis proteiner. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Når dere tar roing med stang, holder dere stanga med overhåndsgrep (håndflatene ned mot golvet) eller underhåndsgrep (med håndflatene opp mot taket)? Alltid overhåndsgrep. Med underhåndsgrep syns jeg robevegelsen blir unaturlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Havregraut kan funke men blir fort sulten igjen av det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå