Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg skal kjøre hardtrening i helga. 3 dager med smygjakt på fugl Gåing i opptil 6-9 timer hver dag Høyrest meir ut som stølhet enn trening. Alt kan løses med Jäger på kvelden Lenke til kommentar
laowi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skal gå til innkjøp av ny gainer og proteinpulver Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Whey 80 fra gymgrossisten er meget lettoppløselig men nesten blottet for smak ... Whey 100 (tror jeg det er litt usikker nå) fra proteinfabrikken er litt tykkere og løses ikke opp så lett men det har til gjengjeld bedre smak. Sikkert flere her som har prøvd det ene og det andre. De to er i alle fall det jeg har erfaring med... Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skal gå til innkjøp av ny gainer og proteinpulver Noen som har noe å anbefale? Fortsatt kampanje på ProZyme, løp og kjøp. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skal gå til innkjøp av ny gainer og proteinpulver Noen som har noe å anbefale? Fortsatt kampanje på ProZyme, løp og kjøp. Hiver meg på den! Bruker ProZyme selv, har dog gitt fullpris (999,-) for pakka hele tiden, men er veldig fornøyd. Rimelig rent proteinpulver, løses lett opp i både vann og melk og smaker godt:) 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Der må jeg si meg uenig. Prozyme var ikke veldig godt IMO. Edit: Burde kanskje nevne at jeg har smakt jordbær og sjokolade. Kjøpte riktignok 3kg av sjokolade (to prøvepakker først), men jeg har hatt pulver med langt bedre smak tidligere. Endret 15. september 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 ProZyme med banansmak <3 4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vil jeg at dere skal være konstruktiv her: Jeg trenger nytt forslag til frokost. Er pisslei yoghurt og brød er heller ... tabu. Noen som har ett forslag til en frokost som holder godt i sånn 3-4 timer? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. jeg er helt ny på dette. Jeg ønsker å bli kvitt pondusen og kjærlighetshåndtakene, pluss få litt muskler. Har trent rundt to måneder med styrke og det har blitt mye turer på fjellet, så har gått mye ned i vekt. Kostholdet består av fisk, kylling, kesam, svin og grønnsaker. Så er det noen som kan anbefale noen pakker her: https://www.tn.no/butikk/produkter/pakketilbud Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vil jeg at dere skal være konstruktiv her: Jeg trenger nytt forslag til frokost. Er pisslei yoghurt og brød er heller ... tabu. Noen som har ett forslag til en frokost som holder godt i sånn 3-4 timer? Jeg starter alltid dagen med en stor bolle av dette, holder helt frem til lunsj uten problemer: 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vil jeg at dere skal være konstruktiv her: Jeg trenger nytt forslag til frokost. Er pisslei yoghurt og brød er heller ... tabu. Noen som har ett forslag til en frokost som holder godt i sånn 3-4 timer? Jeg starter alltid dagen med en stor bolle av dette, holder helt frem til lunsj uten problemer: Du skjønner ... Det vil ikke hjelpe . Jeg blir sulten når det er lunsj selv om jeg spiser en heftig frokost og har en sær tendens til å få hodepine om jeg ikke spiser ... Kan sikkert avvendes men orker ikke å satse på hodepine hver dag, noe som kan resultere i migrene igjen som jeg har vært plaga med unormalt mye i det siste. Store folk trenger mat vettu! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du kan programmere kroppen din til å bli sulten til faste tidspunkter, det handler rett og slett bare om å skippe frokosten i nok dager. Utskillelsen av sulthormon er tilpasningsdyktig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vettu... Etter å ha tilbragt så mange timer i senga med redusert syn og kvalme som følge av migrene de siste tre månedene så tror jeg heller at jeg på trass stapper i meg yoghurten. Frister ekstremt lite å gå med migrene eller hodepine hver eneste dag til jeg blir vant til å ikke spise frokost. Og om jeg skipper frokosten da, skal jeg da liksom ha med meg ett helt coltbord til lunsj??? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 45 minutt fort gange før frokost, eller kardio etter styrketreningen setter fart på forbrenningen! .) Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Finnes vel nok av alternativer til yoghurten din. Kokt egg, speilegg, eggerøre, egg og bacon, omelett, knekkebrød med cottage cheese, kesam og frukt/bær, børges pannekaker, havregrøt, kjøtt og grønnsaker osv. Brød er ikke nødvendigvis så fyfy hvis man bare har riktig pålegg. Hva med en kyllingsandwich? Bildet har jeg stjælt herfra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er ikke det at brød er fyfy. Det er heller det dilemmaet at jeg ikke orker å trykke i meg brød eller treg mat. Yoghurten går ned på høykant og sklir liksom ned av seg selv og det er kjapt gjort (og koster ikke all verden). Kanskje det kunne gjort seg med å bytte ut 4-korn med noe som har mer smak i en periode? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Havregryn og melk, er du fin på det kan du ta litt syltetøy på for smakens skyld. Hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. jeg er helt ny på dette. Jeg ønsker å bli kvitt pondusen og kjærlighetshåndtakene, pluss få litt muskler. Har trent rundt to måneder med styrke og det har blitt mye turer på fjellet, så har gått mye ned i vekt. Kostholdet består av fisk, kylling, kesam, svin og grønnsaker. Så er det noen som kan anbefale noen pakker her: https://www.tn.no/butikk/produkter/pakketilbud Hvorfor skal noen anbefale pakker? Høres ut som du har godt kosthold fra før av Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, det var egentlig det svaret jeg var ute etter. Trenger jeg å bruke masse penger på slike ting, når jeg faktisk klarer å holde et veldig bra kosthold. jeg er vel ute etter superpillen som gir deg raskere forbrenning og blir slank på dagen, og pulver som gjør deg sterk som hulken. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Ja, det var egentlig det svaret jeg var ute etter. Trenger jeg å bruke masse penger på slike ting, når jeg faktisk klarer å holde et veldig bra kosthold. jeg er vel ute etter superpillen som gir deg raskere forbrenning og blir slank på dagen, og pulver som gjør deg sterk som hulken. Superpillen heter intervalltrening Endret 15. september 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, det var egentlig det svaret jeg var ute etter. Trenger jeg å bruke masse penger på slike ting, når jeg faktisk klarer å holde et veldig bra kosthold. jeg er vel ute etter superpillen som gir deg raskere forbrenning og blir slank på dagen, og pulver som gjør deg sterk som hulken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå