Zeph Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Det er ikkje dumt å trena på, eventuelt bruka rack. I praksis er det snakk om å få stanga bakover på eit eller anna vis, utan å bli dratt med sjølv. http://www.youtube.com/watch?v=vyAA1Q4tQHk Endret 14. september 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fascinerende med sånne klirreklarre-plater de bruker overalt i statene. Vi er tydeligvis bortskjemt her på berget Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg filmet en fyr på gymmet idag som tok hack squats feil vei i maskinen og med 20cm bevegelse, med tilhørende dyrelyder. Fantastisk <3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg filmet en fyr på gymmet idag som tok hack squats feil vei i maskinen og med 20cm bevegelse, med tilhørende dyrelyder. Fantastisk <3 Legge ut her? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, står med trynet innover... Vil ikke legge ut video offentlig ;P Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Svømte 1000 meter i dag etter jeg hadde kjørt knebøy markløft. Akkurat nå føles det ut som om jeg har verdens største og sterkeste rygg, samtidig som at jeg er så kjørt i lysken at jeg ikke helt vet hvor jeg skal ha beina mine Endret 14. september 2011 av stizzen 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er ikkje dumt å trena på, eventuelt bruka rack. I praksis er det snakk om å få stanga bakover på eit eller anna vis, utan å bli dratt med sjølv. http://www.youtube.com/watch?v=vyAA1Q4tQHk Ahh, fy faen, se på venstre foten til fyren på bildet. Auuuu. Blir faen meg skremt av å se på dette. Hvordan syntes dere teknikken til han på videon nederst forresten? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Det er høyrefoten hans som er knekt, ikke venstre. Teknikken til han siste synes jeg så fin ut. Fredrik: Det har da vel ikke noe å si hvilken vei man står ? Endret 14. september 2011 av hurts.when.IP Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Synes det ser ut som han ligger litt frempå når han har high bar, men det kan bare være vinkel og. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, høyre selvfølgelig. Syntes det ser ut som han liksom bare slepper seg ned. Syntes det ser litt skummelt ut jeg. Jeg går alltid kontrolert ned, men kanskje jeg som gjør feil? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg syns det ser ut som duden i nederste videoen kommer til å få vondt i korsryggen om noen år pga. dårlig kontroll over hoftevandring i bunnen av løftet, buttwink som det også kalles. Unødvendig mye stress på korsryggen og klem på de nederste ryggskivene. http://www.youtube.com/watch?v=Rq8CWv8UPAI Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fredrik: Det har da vel ikke noe å si hvilken vei man står ? Det har ikke noe å si om man ligger på rygg eller mage? Du vet hvilken maskin det er snakk om? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis du tar 3x8 chins og dips i uka nå så er det hvertfall ingen grunn til å tenke på maskin. Du får heller øke med vekt/antall fra uke til uke fremover så bør det gå helt fint å nå målene dine til jul. Kroppsvekten spiller og en stor rolle på slike øvelser. Nei altså, jeg klarer ikke å fullføre 8 chins eller dips per set. Derimot 1-2 chins og rundt 4 dips. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 100 burpees på under 10 minutter! Fy søren så deilig det var å fullføre. Skal til Thailand om 3-4 uker, og det var et av målene før turen. Ufattelig tungt. Andre som kjører burpees her? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 På tide å gå å trene da. ^_^ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har lyst til å begynne å trene svømming. Noen som har erfaring med dette og er det noe spesielt jeg trenger, øvelser etc. (untatt å kunne svømme da selvfølgelig ) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg skal kjøre hardtrening i helga. 3 dager med smygjakt på fugl Gåing i opptil 6-9 timer hver dag Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har lyst til å begynne å trene svømming. Noen som har erfaring med dette og er det noe spesielt jeg trenger, øvelser etc. (untatt å kunne svømme da selvfølgelig ) Det er mer teknikk samt litt kondisjon du trenger. Jeg har svømt en del i går og det er kondisjonen samt at musklene mine suger oksygen (vant med lav-reps trening), musklene i seg selv holder stand Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg skal kjøre hardtrening i helga. 3 dager med smygjakt på fugl Gåing i opptil 6-9 timer hver dag Høyrest meir ut som stølhet enn trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå