Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Hugol

Ja, det er en god måte. Kan bruke meg selv som eksempel.

Har trent nedtrekk siden april/mai og nå tar jeg Chins sånn noenlunde ok :)

Btw, kunne det vært en ide og oppdatere førsteposten slik at temaer som er blitt diskutert noen-og-hundre-ganger kan bli henvist dertil?!

Eksempel; substanser bestilt fra EU kan trygt innføres til Norge pga EU direktivet, osv.

Lenke til kommentar

Takk Corey! Hvilke forventninger kan jeg ha når det kommer til fremgang/progresjon? Har en styrketest ut i desember en gang, hvor jeg er nødt til å prestere i hvertfall 10 hangups og rundt 12-14 chins.

Oisann!

Da må du få rævva i gir og fokusere på dette området asap!

Spørsmålet er jo også hvor mange du greier pdd.

Lenke til kommentar

Hvis du tar 3x8 chins og dips i uka nå så er det hvertfall ingen grunn til å tenke på maskin. Du får heller øke med vekt/antall fra uke til uke fremover så bør det gå helt fint å nå målene dine til jul. Kroppsvekten spiller og en stor rolle på slike øvelser.

Lenke til kommentar

Btw, kunne det vært en ide og oppdatere førsteposten slik at temaer som er blitt diskutert noen-og-hundre-ganger kan bli henvist dertil?!

Jeg synes det skulle bli laget en egen tråd med kun svar, denne tråden har vokst seg langt forbi et informasjons medium (spesielt med den elendige søkefunksjonen forumet har..) så spørsmål blir bare stilt på ny og ikke søkt opp.

Hvis du tar 3x8 chins og dips i uka nå så er det hvertfall ingen grunn til å tenke på maskin. Du får heller øke med vekt/antall fra uke til uke fremover så bør det gå helt fint å nå målene dine til jul. Kroppsvekten spiller og en stor rolle på slike øvelser.

Vil tro at det er "skal ta" som er rett :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes teknikkar for å kasta vekk stanga bakover. Eg står alltid i rack når eg tar knebøy. Har vel faila ein gong, utan noko meir dramatikk. Ein del reps på sistesettet kunne sikkert like fort vore failure.

Safety first!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Faen, hva gjør man da, om man ikke klarer å få seg opp på knebøy?

Der jeg trener er det ikke inne i et rack en gang.

Håper på det beste. Det jeg har gjort når jeg ikke klarer å få meg opp, er å senke meg så langt ned som mulig, og slippe stangen ned bak meg, mens jeg samtidig flytter meg framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...