ATi-Radeon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ja takk wh1te, send meg gjerne Endret 4. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Følgende bruker jeg: Dag 1 Dag 2 Dag 3 Det er ikke noe problem å trene dette 6 dager i uken (er egentlig det man skal). Det eneste som trenes hver dag er "Abdominals" altså magen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kan anbefale RYP (Release Your Potensial) programmet. Der får man både trent utholdenhet og styrke for musklene. Man følger en økende belastninsprogresjon som visstnok skal være effektiv med tanke på muskel bygging. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det må også nevnes at ved siden av programmet jeg postet, skal det jogges, sykles, svømmes eller en annen form for kardiotrening et par ganger i uken. Endret 4. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 De sprøyter inn olje som gjør at innvollene vokser, er det ikke så? Det er insulinet som gjør av invollene vokser. Nja, er ikke så sikker på det. Det er ikke det insulin gjør. Insulin åpner fett- og muskelreserver og følger man innsprøytningen opp med riktig kost og trening, får man syke resultater. Edit: Må huske at insuling injiseres i huden også, og ikke under. de som doper seg doper seg med stoffer som får musklene til å vokse men samtidig vokser hjertet og andre innvoller,derfor får de fleste dopere utovermage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det at hjertet vokser er vel bra, i teorien? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det at hjertet vokser er vel bra, i teorien? men ikke når det vokser uten stopp, - at man dør Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg må nesten bare spørre her... Hvor viktig er det å drikke melk når du trener (som toppidretts utøver)? Håper ikke dette er feil bruk av posten... Andreas Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 de som doper seg doper seg med stoffer som får musklene til å vokse men samtidig vokser hjertet og andre innvoller,derfor får de fleste dopere utovermage Kun de som bruker hgh som kan få "utovermage" dette fordi innvollene vokser og man kan da få stor mage selv ved synlig sixpack. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 OK, må bare spørre hvem av de her som driver med "bygging" trener også kardio regelmessig ? selv er jeg veldig lat med det. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg må nesten bare spørre her...Hvor viktig er det å drikke melk når du trener (som toppidretts utøver)? Håper ikke dette er feil bruk av posten... Andreas for å få i seg proteiner. er selv vært lat med kardioen i det siste. men er blitt så feit nå at kardioen er tilbake. det er dritkjedelig Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 gåing, lett jogging, roing, sykling. aktiviteter med "kondispreg" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg må nesten bare spørre her...Hvor viktig er det å drikke melk når du trener (som toppidretts utøver)? Håper ikke dette er feil bruk av posten... Andreas Faktisk ganske viktig! Melk inneholde 3,3g proteiner pr 100g, altså 33g literen. Dessuten er det jo som kjent mye annet nyttig i melk. Det styrker skjellettet og masse rart også, så melk er fint! Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har nettopp bestilt meg kreatin, har lyst til å begynne å trene litt effektivt. Har dere noen tips hva jeg bør gjøre når\mens jeg tar kreatin. Er ny på faget Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel, du bør drikke minst 1,5 liter vann hver dag, siden kreatin binder vann til musklene. Du vil helst ikke dehydrere, da kan du få hodepine og bli slapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 OK, må bare spørre hvem av de her som driver med "bygging" trener også kardio regelmessig ? selv er jeg veldig lat med det. Klart det. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel, du bør drikke minst 1,5 liter vann hver dag, siden kreatin binder vann til musklene. Du vil helst ikke dehydrere, da kan du få hodepine og bli slapp. Noe mere som er viktig? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel, du bør drikke minst 1,5 liter vann hver dag, siden kreatin binder vann til musklene. Du vil helst ikke dehydrere, da kan du få hodepine og bli slapp. Noe mere som er viktig? Ikke ha skyhøye forventninger Spis masse. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Må bare prøve dette ut, har slitt med å kommet opp i vekt. Har treningsøkter nesten hver dag, uten at jeg merker noe til det på vekten Spiser mye, så det blir nok ikke et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå