SKAÐI Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Husker jeg hadde pause på ca ett halvt år mens jeg var inne i millitæret, så første dag på trening begynte jeg dritthardt... Det kombinert med og stå i samme pos med AG3'n pga kongelig insp, gjorde at jeg ikke klarte og bøye ut armene mine pga biceps/triceps var helt ødelagt.. Så når du har såpass lang pause kan det lønne seg og begynne litt lettere enn ved normal trening! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bare høyrearmen. Jeg har tidligere hatt litt problemer med dette når jeg har trent bicepsen men aldri så mye som dette. Det kalles nevrologisk atrofi og har som tommelfingerregel at restitusjon tar fra 3-7 dager... Med andre ord noe som vil gå over snart, og du vet nå at du rett å slett bare har trent for hardt i forhold til hva nervesystemet ditt tillater... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Her kan dere få 6kg gratis gainer og dere klager over frakta, som kommer på sånn 150,-? Godt poeng... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er det noe galt med Nutrisport sin 90+ Protein? Mente det var en diskusjon om at det var noe "galt" med den? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja de sluttet å selge den attar at det ble avslørt at det bare var humbugg i den. Var vel nesten ikke protein heller. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, så da er det ikke lurt å kjøpe det? Ser det er ganske billig og har bra næringsinnhold i seg, men stemmer ikke næringsinnholdet da? Hvordan er det å skeise ut i helgene, ødelegger det mye? I hverdagen man-fre så er jeg flink når det gjelder kosthold, og får i meg 150 ++ proteiner og ca 3000 kalorier om dagen. Når det kommer til helgene, så gir jeg litt mer blaffen og spiser en del snop og usunt, men spiser selvfølgelig ordentlig mat også. Så regner jeg ligger på rundt 100g proteiner lørdager og søndager, men betrakelig mere kalorier. Glemmer som regel å ta multivitamin og omega-3, kreatin også. Ødelegger dette mye, eller har det mindre betydning? Trener mandag - tirsdag - torsdag - fredag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På tn.no selger de nå prozyme 3kg for 699,- Kjøp den heller... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, så da er det ikke lurt å kjøpe det? Ser det er ganske billig og har bra næringsinnhold i seg, men stemmer ikke næringsinnholdet da? Hvordan er det å skeise ut i helgene, ødelegger det mye? I hverdagen man-fre så er jeg flink når det gjelder kosthold, og får i meg 150 ++ proteiner og ca 3000 kalorier om dagen. Når det kommer til helgene, så gir jeg litt mer blaffen og spiser en del snop og usunt, men spiser selvfølgelig ordentlig mat også. Så regner jeg ligger på rundt 100g proteiner lørdager og søndager, men betrakelig mere kalorier. Glemmer som regel å ta multivitamin og omega-3, kreatin også. Ødelegger dette mye, eller har det mindre betydning? Trener mandag - tirsdag - torsdag - fredag Betraktelig MER kalorier? Da er det jo bare positivt. Lenge til sommeren! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som opplever smerte i håndledd når de løfter? Spesielt militærpress, benkpress, o.l.? Lurer også på om noen har peiling for øvelser en kan gjøre for å styrke festet til deltoid-muskelen i kragebenet? Dersom det er mulig å gjøre noe slikt. Sliter med stikkende smerter der etter dips. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 men stemmer ikke næringsinnholdet da? <br style="padding-top: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; ">Jo kcal stemmer om du er fornøyd med at protein er byttet ut med karbohydrat. Det var vel 16g laktose pr 100g osv, mange ganger mer en i melk. Tipper det er 1 kg protein i bøtta av dårligste kvalitet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som opplever smerte i håndledd når de løfter? Spesielt militærpress, benkpress, o.l.? Lurer også på om noen har peiling for øvelser en kan gjøre for å styrke festet til deltoid-muskelen i kragebenet? Dersom det er mulig å gjøre noe slikt. Sliter med stikkende smerter der etter dips. Får smerte i håndleddet bare under benkpress Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva synes folket om YT sin restitusjonsdrikk? Vurderer begynne dytte i meg en sånn etter trening, fordi jeg er lat og det var ikke så ille pris. Noen som har noen bedre ferdigblanda alternativer? Per burk: Energi: 235 kcal Protein: 20 g Karbohydrater: 31 g Fett: 3,5 g Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Per burk: Energi: 640 kcal Protein: 34 g Karbohydrater: 92 g Fett: 15 g Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ble vi ikke enig om at Skyr var et bedre alternativ? Men jeg synes selv at YT er et greit valg de gangene jeg ikke har muligheten å gå hjem og spise middag Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Pfft, skyr er slankemat. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Per burk: Energi: 640 kcal Protein: 34 g Karbohydrater: 92 g Fett: 15 g Mer = bedre? Vet ikke om jeg vil innta en liter sjokomelk etter hver trening, har planer om å spise litt mat og. Ble vi ikke enig om at Skyr var et bedre alternativ? Men jeg synes selv at YT er et greit valg de gangene jeg ikke har muligheten å gå hjem og spise middag Vil gjerne ha i meg litt karbohydrater etter treninga også. Skyr er magert og fint for folk på deff, men ikke det jeg tenker på nå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 En liter sjokomelk er da ingenting, den går ned på høykant Mer kalorier per krone enn Yt. Sjokomelk til middag sjokomelk til restitusjon sjokomelk gir deg energi og prot til enhver situasjon. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tylla faktisk i meg en liter sjokkomelk etter trening for et par dager siden. Når jeg da kom meg hjem og fikk dytta i meg en porsjon middag nr 2 i tillegg var det farlig nært å komme i retur. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ta en banan eller to i tillegg til Skyren, så er man vel på rett kjør igjen Men enig med Kevlar, sjokolademelk! <3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ok, men hva er isåfall den store fordelen med skyr kontra YT? Ikke mer proteiner, og smaken er hvertfall ikke bedre. Mer tungvint blir det jo og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå