Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klager ikke :)

Spiser chilinøtter, jeg :new_woot: Blir 45 g protein til sammen når jeg har fått i meg posen, men følger sikkert med mye annet ræl. Men spiser det fordi det er godt da, om de proteinene er ålreite saker, så er det nå kun en bonus :p

Hva slags pose er det?

Lenke til kommentar

Spiser chilinøtter, jeg :new_woot: Blir 45 g protein til sammen når jeg har fått i meg posen, men følger sikkert med mye annet ræl. Men spiser det fordi det er godt da, om de proteinene er ålreite saker, så er det nå kun en bonus :p

Hva slags pose er det?

Vil du ha kalorier per kr i nøtteform er det bare å spise first price peanøtter. Masse fett og kalorier og 25g proteiner per. Men drikk vann, siden du får i deg bra med salt etterhvert :)

Lenke til kommentar

Hva slags pose er det?

Husker ikke. Kjøper den på Rema.

Lenke til kommentar

Jeg er sykt sugen på å prøve å dra 100kg i markløft i morgen. Men vet ikke om jeg bare skal følge progresjonen eller hva. Tok 90 sist uten noe problem, men 10kg pluss blir vel kanskje litt i meste laget. Jeg vil på tresifret!

Hør hær din slaskekuk!

Ta tak, rett opp ryggen å slit det opp av bakken!!!!!!

Jeg er 165cm, 68kg og min 1RM er 150kg btw... Så du BØR dra mer enn det... :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hør hær din slaskekuk!

Ta tak, rett opp ryggen å slit det opp av bakken!!!!!!

Jeg er 165cm, 68kg og min 1RM er 150kg btw... Så du BØR dra mer enn det... :thumbup:

MASKIN! Brøøøøl! 100kg er lett.

Fredrik: se an dagsformen, føler du deg sterk og motivert så er det bare å gå for det. Føler du at du ikke har verdens beste dag, følg planen og prøv neste gang etter det? :)

Tror egentlig det skal gå bra. Har sluttet å trene i helgene nå, hatt edruhelg osv så skal klare å få inn nok hvile og mat. Det SKAL gå bra det. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

På skoledagene spiser jeg lunsj kl. 11. Vis jeg da trener kl. 15:30 uten å ha spist noe etter lunsjen, mener dere at det vil gå utover treningseffekten og fremgang? Jeg spiser middag rett etter økten.

Lenke til kommentar

På skoledagene spiser jeg lunsj kl. 11. Vis jeg da trener kl. 15:30 uten å ha spist noe etter lunsjen, mener dere at det vil gå utover treningseffekten og fremgang? Jeg spiser middag rett etter økten.

Er helt forskjellig fra person til person. Noen trener på tom mage, noen spiser rett før. Personlig liker jeg å ha et stort måltid omtrent 2 timer før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Er helt forskjellig fra person til person. Noen trener på tom mage, noen spiser rett før. Personlig liker jeg å ha et stort måltid omtrent 2 timer før.

Ja ok, men snakker du nå om den psykiske biten av trening eller den rent fysiske? Det er det fysiske jeg snakker om, det psykiske vet jeg :)

Lenke til kommentar

Trenger seriøst hjelp fra noen som har peiling her før jeg tar turen til legen.

På torsdag var jeg på trening etter 5 mnd. med ferie/pause. Jeg trente litt av hele overkroppen og neste dag forventet jeg at jeg skulle være støl.. stølheten er borte bortsett fra armene. Jeg har jævlig meed smerter i armstrekkeren og klarer ikke å rette ut armen. Det har vart i 4 dager nå og blir bare værre..

Jeg trente biceps med manualer og EZ-stang og lurer på om noen har opplevd dette og kan gi tips eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...