Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Fokuserer på litt volum for tiden. Er ikke så veldig flink, og føler det kan gå litt sakte med volumøkningen.

 

Dag 1

Nedtrekk, 3x8-10

Ene kneet på en flat benk, løfte manual opp på siden (usikker på navnet på øvelsen), 3x10

Chins med ekstra vekter, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

 

Dag 2

Benkpress (sliter litt med økningen), 3x10

En slags variant av flies (?), to sånne kabel-maskiner, står med ryggen mot, tar håndtak og presser fremover, fra bredt til smalt (håper dere skjønner), 3x10

Dips, 3x10, henger på meg litt vekt fra nå av

Planken 1-2 min x3, Crunches 3x12

 

Dag 3

Knebøy, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

Skuldre, løfte vekter strak arm foran meg, 3x10

Skuldre, manualer løftes strakt opp, 3x10

 

Hva mangler jeg, hva bør skiftes ut, hva skal endres?

Trener fire ganger i uka, så rekker å kjøre alle dagene + begynne på igjen.

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fokuserer på litt volum for tiden. Er ikke så veldig flink, og føler det kan gå litt sakte med volumøkningen.

 

Dag 1

Nedtrekk, 3x8-10

Ene kneet på en flat benk, løfte manual opp på siden (usikker på navnet på øvelsen), 3x10

Chins med ekstra vekter, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

 

Dag 2

Benkpress (sliter litt med økningen), 3x10

En slags variant av flies (?), to sånne kabel-maskiner, står med ryggen mot, tar håndtak og presser fremover, fra bredt til smalt (håper dere skjønner), 3x10

Dips, 3x10, henger på meg litt vekt fra nå av

Planken 1-2 min x3, Crunches 3x12

 

Dag 3

Knebøy, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

Skuldre, løfte vekter strak arm foran meg, 3x10

Skuldre, manualer løftes strakt opp, 3x10

 

Hva mangler jeg, hva bør skiftes ut, hva skal endres?

Trener fire ganger i uka, så rekker å kjøre alle dagene + begynne på igjen.

 

Spis mer ;)

Lenke til kommentar

Spiser chilinøtter, jeg :new_woot: Blir 45 g protein til sammen når jeg har fått i meg posen, men følger sikkert med mye annet ræl. Men spiser det fordi det er godt da, om de proteinene er ålreite saker, så er det nå kun en bonus :p

1500kc og 100g fett. For meg er det ein halv dags kaloriar og ein heil dags fett.

 

Eg kutta ut nøttene og får heller i meg proteiner gjennom mjølk og cottage cheese. Chilinøtter kan og ha ein effekt på magen. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fokuserer på litt volum for tiden. Er ikke så veldig flink, og føler det kan gå litt sakte med volumøkningen.

 

Dag 1

Nedtrekk, 3x8-10

Ene kneet på en flat benk, løfte manual opp på siden (usikker på navnet på øvelsen), 3x10

Chins med ekstra vekter, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

 

Dag 2

Benkpress (sliter litt med økningen), 3x10

En slags variant av flies (?), to sånne kabel-maskiner, står med ryggen mot, tar håndtak og presser fremover, fra bredt til smalt (håper dere skjønner), 3x10

Dips, 3x10, henger på meg litt vekt fra nå av

Planken 1-2 min x3, Crunches 3x12

 

Dag 3

Knebøy, 3x8

Markløft (dag1/dag3), 3x6

Skuldre, løfte vekter strak arm foran meg, 3x10

Skuldre, manualer løftes strakt opp, 3x10

 

Hva mangler jeg, hva bør skiftes ut, hva skal endres?

Trener fire ganger i uka, så rekker å kjøre alle dagene + begynne på igjen.

 

Spis mer ;)

 

Spiser mer enn jeg noen gang har gjort :)

 

Spiser chilinøtter, jeg :new_woot: Blir 45 g protein til sammen når jeg har fått i meg posen, men følger sikkert med mye annet ræl. Men spiser det fordi det er godt da, om de proteinene er ålreite saker, så er det nå kun en bonus :p

1500kc og 100g fett. For meg er det ein halv dags kaloriar og ein heil dags fett.

 

Eg kutta ut nøttene og får heller i meg proteiner gjennom mjølk og cottage cheese. Chilinøtter kan og ha ein effekt på magen. :ph34r:

 

Kødder du? Får jeg i meg så mye kalorier på den lille 300 grams posen? Det må jo bare være fint :D Fett er heller ikke dumt, jeg er ikke direkte tjukk, og å legge på seg litt gjennom vinteren anser jeg som topp. Det som blir til overs på kroppen kan jeg jo alltids trene vekk igjen :) Da blir det mere

chilinøtter!

 

EDIT: Drikker jo masse melk og andre slike vanlige ting, da. Regner det som en helt vanlig del av kosten, ikke noe ekstra jeg drikker pga. proteinene :)

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Hehe.

Ser på dokumentar "Clare Richards: Slave to food". Hun snakket nettopp med en lege som er ekspert på overvektige, og sier noe ala "why is this happening to me, it just isn't working". Hun har prøvd masse dietter og blabla, dere vet regla. Legen sier "du må finne en balanse, slutt med alle slags mål opp og ned. Hver gang du spretter opp igjen og blir overvektig har du sjanse for xxx sykdommer og forskjellige typer kreft".

Så gikk hun ut fra legen og var litt sint fordi hun hadde håpet legen skulle si det var noe i veien med henne? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...