Corey Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tran, Sana-sol og animal-pack for teh win Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Animal Pak synes jeg koster drøyt mye. Brukte Vitamin bjørner før, men måtte slutte fordi de fuckings søtningsstoffene fucket opp magen min. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kun omega-3 her i gården. Satsar på eg får i meg det eg treng av vitaminar gjennom maten. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er 1 spiseskje omega3 nok? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Brukte Vitamin bjørner før, men måtte slutte fordi de fuckings søtningsstoffene fucket opp magen min. Oh yes, kjent sak. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kjøpte meg selv Omega-3 og Multivitaminer fra bulkpowders.co.uk ! Meget god pris, og jeg er meget fornøyd så langt Over til en annen sak! Skal gå manikeng på fredag, i bokser vell og merke , så lurte på hva jeg kan gjøre for å pumpe meg opp litt før jeg går. Ta litt pushups og situps før jeg går? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Påstås vel man får mer trøkk i muskler av low carb og så karbe opp, men det er det for kort tid til uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har et par spørsmål her: 1. Jeg tror ikke jeg klarer å få i meg mer enn 1/2 til 2/3 av den anbefalte mengden protein på en dag. Hva bør jeg ta som tilskudd? Jeg kan selvsagt spise sykt mange egg, men det er litt stress. Hvor stor del kan man substituere med proteinpulver eller whey? Og hva bør man velge, whey eller proteinpulver, og fra hvilken produsent? 2. Er ca 3000kcal på bulk et greit dagsinntak? Jeg er ikke så aktiv utenfor treningen. 3 joggedager og 3 løftdager. Jeg veier 80-85kg 3. Hvilke andre kosttilskudd bør man få i seg enn omega-3? Jeg Spiser typisk 5 om dagen osv, men jeg tar ikke noe multivitamin. Blir det for mye om man tar Möllers tran i tillegg til Vital Arctic oil? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har et par spørsmål her: 1. Jeg tror ikke jeg klarer å få i meg mer enn 1/2 til 2/3 av den anbefalte mengden protein på en dag. Hva bør jeg ta som tilskudd? Jeg kan selvsagt spise sykt mange egg, men det er litt stress. Hvor stor del kan man substituere med proteinpulver eller whey? Og hva bør man velge, whey eller proteinpulver, og fra hvilken produsent? 2. Er ca 3000kcal på bulk et greit dagsinntak? Jeg er ikke så aktiv utenfor treningen. 3 joggedager og 3 løftdager. Jeg veier 80-85kg 3. Hvilke andre kosttilskudd bør man få i seg enn omega-3? Jeg Spiser typisk 5 om dagen osv, men jeg tar ikke noe multivitamin. Blir det for mye om man tar Möllers tran i tillegg til Vital Arctic oil? 2. Syntes det hørtes litt lite ut. Jeg veier noe mindre enn deg, og trener 5 dager i uka. Jeg kom frem til 3200-3400kcal per dag. 3. Du trenger egentlig ikke noe mer enn omega-3. Hvis du i tillegg spiser frukt og grønt er ikke multivitaminer noe poeng. For mye av det gode er heller ikke noe særlig. Hei Har laget meg ett fullkropsprogram. Har trent RYP og stronglifts 5x5 før, har også trent 3splitt en stund. Har bare tid til å trene 2-3 ganger i uka, ønsker å bygge volum Ser dette bra ut? Knebøy: 3 x 8 Markløft: 2 x 8 Skråbenk: 3 x 8 Militærpress: 3 x 8 Stangroing: 3 x 8 Chins: 3 x F Dips: 3 x F Mage: 3 x F Forsiktig med dips. Jeg kjørte dips 3 ganger i uka over en lengre periode og dro på meg en ubehagelig skulder som ikke liker å gjøre dips lenger. Veldig kjedelig, for øvelsen er veldig bra og ganske morsom. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk Kan vel bytte på dips og pushups annenhver gang Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) @wingeer: Går vel fint med sjøs dips bare du har god teknikk, vel? Endret 8. september 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hehe, finfin typo! Sjøs. Det kan være. Uansett endrer jeg bare utsagnet til: Forsiktig med dips. Viktig å ha rett teknikk! 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dips er egentlig en fy øvelse, den er hard mot kroppen, og som oftest vond og utføre. Og gir en unaturlig løftebane. Så dersom man kjenner ubehag av dips bytt den ut med en gang. Push ups er mye bedre øvelse, og det finnes mange varianter av den. Men hvorfor skal man trene til failure når det er bevist at det ikke gir noen styrkemessig fordeler? Det eneste man utretter med failure trening er dårligere teknikk, større sjanse for overtrening, motivasjonen synker og skaderisikoen firedobler seg. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Dips er egentlig en fy øvelse, den er hard mot kroppen, og som oftest vond og utføre. Og gir en unaturlig løftebane. Så dersom man kjenner ubehag av dips bytt den ut med en gang. Push ups er mye bedre øvelse, og det finnes mange varianter av den. Men hvorfor skal man trene til failure når det er bevist at det ikke gir noen styrkemessig fordeler? Det eneste man utretter med failure trening er dårligere teknikk, større sjanse for overtrening, motivasjonen synker og skaderisikoen firedobler seg. Bevist og bevist. Det fins argumenter og prosjekter som peker i begge retninger, hvertfall når det gjelder hypertrofi. Å avfeie failure fullstendig er litt vel bastant http://findarticles.com/p/articles/mi_m0801/is_10_65/ai_n6237328/ er for eksempel en studie som sier at å løfte til failure på siste settet gir større styrkeøkning enn å ikke løfte til failure i det hele tatt. PS: Den sier også at failure i hvert sett kan gi deg mindre fremgang. Endret 8. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
miicard Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er det bare styrketrening dere driver med eller holder dere også på med andre ting? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 For min del bare styrketrening i allefall.. Aldri egentlig vært noen sporty type Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg driver med klatring, svømming og spiller innebandy på si.. Så ikke bare pumping Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg driver med styrketrening og spiller en del fotball om sommeren. Skal begynne å sykle nå også. Men vil si at det virker som at samtlige som bruker tråden fast er styrketrenere Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har begynt med dansing. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå