Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Steike, hele denne diskusjonen fikk meg til å legge tommel rundt stangen. men det var skikkelig ekkelt, synet jeg fikk mye større knekk i hånleddet. men tørr jo selvfølgelig ikke noe annet heretter :)

Viktig at du "stiver av" sånn at du ikke får den store knekken i håndleddet, kanskje gå bittelitt ned på vektene et par økter bare for å bli vant med grepet? :)

Bleh, peiset nettopp gjennom et miniprogram jeg har laget for en av kundene mine, til å gjennomføre hjemme. Må jo nesten teste det selv, så jeg kjenner følelsen. Venter i spenning nå på å høre hva hennes tid blir :) time challenge ftw, det gjør vondt og man vil spy, men det er stas når man forbedrer tiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steike, hele denne diskusjonen fikk meg til å legge tommel rundt stangen. men det var skikkelig ekkelt, synet jeg fikk mye større knekk i hånleddet. men tørr jo selvfølgelig ikke noe annet heretter :)

Da er problemet at du holder du med feil teknikk, sannsynligvis fordi du har vent deg til å holde uten tommel og derfor må løfte med knekk på håndleddet så du ikke mister stanga. Rett opp håndleddet og la vekta hvile lengre ned i håndflaten så skal du se at det blir noe helt annet. Slik unngår du også å trene på deg smerter i håndleddet på sikt.

Lenke til kommentar

Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen.

laga meg en liten form på søndag og det var veldig godt! Var litt beskjeden når det hjalt krydder i hvitsausen, men det skal ordnes til neste gang! :D

Lenke til kommentar

Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen.

laga meg en liten form på søndag og det var veldig godt! Var litt beskjeden når det hjalt krydder i hvitsausen, men det skal ordnes til neste gang! :D

Ja, merka det selv. Og savnet litt krydder på fisken. Får se om jeg tester ut en gang til ;P

Ja, merka det selv. Og savnet litt krydder på fisken. Får se om jeg tester ut en gang til ;P

Lenke til kommentar

Merker jeg har fått et så sykt driv i det siste. Skikkelig motivasjonstopp der jeg tror det skal mye til for å stoppe meg i å nå mål. Spiser for harde livet og treningene går relativt bra. Har i det siste droppet å trene konsekvent annenhver dag, og er tilbake på mandag, onsdag og fredag. Tenker å se hvordan det lar seg gjøre fremover, siden jeg har vanskelig for å trene lørdager og søndager nå som jeg er tilbake i studier og drar mye hjem, ut osv.

For de av dere som ikke har fått det med dere, så har Tech Nutrition kampanje på ProZyme nå, 699,-.

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

RYP sitt ekstrem muskelvekst her. Lurer på en ting, og det er:

Hvorfor setter de opp at jeg skal ha alle øvelsene hver dag? Som dere ser på bildet skal jeg ha øvelse 1, 2, 3, 4, 5, 6, og 7 på dag 1, 1-7 på dag 2, 1-7 på dag 3, osv osv osv 1-7 på dag 12. Skal jeg ikke heller ha f.eks Triceps + bryst en dag, skuldre + bein en dag, biceps + rygg en dag? Tror jeg har misforstått litt dette her..

post-209260-0-96027400-1315341902_thumb.png

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...