Notatblokk Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Steike, hele denne diskusjonen fikk meg til å legge tommel rundt stangen. men det var skikkelig ekkelt, synet jeg fikk mye større knekk i hånleddet. men tørr jo selvfølgelig ikke noe annet heretter Viktig at du "stiver av" sånn at du ikke får den store knekken i håndleddet, kanskje gå bittelitt ned på vektene et par økter bare for å bli vant med grepet? Bleh, peiset nettopp gjennom et miniprogram jeg har laget for en av kundene mine, til å gjennomføre hjemme. Må jo nesten teste det selv, så jeg kjenner følelsen. Venter i spenning nå på å høre hva hennes tid blir time challenge ftw, det gjør vondt og man vil spy, men det er stas når man forbedrer tiden! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var vel biskop som linket til denne oppskriften her tidligere. Tenkte jeg skulle prøve det ut idag. Satser på det blir smooth. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Steike, hele denne diskusjonen fikk meg til å legge tommel rundt stangen. men det var skikkelig ekkelt, synet jeg fikk mye større knekk i hånleddet. men tørr jo selvfølgelig ikke noe annet heretter Da er problemet at du holder du med feil teknikk, sannsynligvis fordi du har vent deg til å holde uten tommel og derfor må løfte med knekk på håndleddet så du ikke mister stanga. Rett opp håndleddet og la vekta hvile lengre ned i håndflaten så skal du se at det blir noe helt annet. Slik unngår du også å trene på deg smerter i håndleddet på sikt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen. Endret 6. september 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har en kompis som er dårlig trent i rygg, og har til tider en kink i ene ryggvirvelen. Noen her som har noen gode tips rundt dette? Er det mulig å gjennomføre RYP uten problemer? Lettere vekter på rygg-treningen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen. laga meg en liten form på søndag og det var veldig godt! Var litt beskjeden når det hjalt krydder i hvitsausen, men det skal ordnes til neste gang! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen. laga meg en liten form på søndag og det var veldig godt! Var litt beskjeden når det hjalt krydder i hvitsausen, men det skal ordnes til neste gang! Ja, merka det selv. Og savnet litt krydder på fisken. Får se om jeg tester ut en gang til ;P Ser litt brutalt ut, men ganske ålreit! Men litt mer krydder enn oppskriften kan nok være å anbefale. Ser for meg sitronpepper på laksefiletene, som man forhåndssteker litt i ovnen. laga meg en liten form på søndag og det var veldig godt! Var litt beskjeden når det hjalt krydder i hvitsausen, men det skal ordnes til neste gang! Ja, merka det selv. Og savnet litt krydder på fisken. Får se om jeg tester ut en gang til ;P Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kjøpte ferdig krydret laksefilet, så det hjalp nok på. Men tipper at litt chili og anna snacks havner nedi neste gang! Kanskje litt hvitløk også =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) EDIT: Jævla drittnett... Endret 6. september 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tilbud på Coop Obs her nå. 1KG røkt laks for 100 kroner. Gjett hvem som har hamstra da Har kjøpt meg pulsklokke og. Polar RS300x. Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tilbud på Coop Obs her nå. 1KG røkt laks for 100 kroner. Gjett hvem som har hamstra da Har kjøpt meg pulsklokke og. Polar RS300x. Noen som har erfaring med den? HVAAAAA. DO WANT. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Merker jeg har fått et så sykt driv i det siste. Skikkelig motivasjonstopp der jeg tror det skal mye til for å stoppe meg i å nå mål. Spiser for harde livet og treningene går relativt bra. Har i det siste droppet å trene konsekvent annenhver dag, og er tilbake på mandag, onsdag og fredag. Tenker å se hvordan det lar seg gjøre fremover, siden jeg har vanskelig for å trene lørdager og søndager nå som jeg er tilbake i studier og drar mye hjem, ut osv. For de av dere som ikke har fått det med dere, så har Tech Nutrition kampanje på ProZyme nå, 699,-. Endret 6. september 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 I dag gikk treninga så utrolig fint. De siste treningene har vært gode de også, det blir bedre og bedre hver trening. Føler jeg har et bra driv nå jeg også, akkurat som Fredrik nevner han har. Utrolig motivert 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har endelig klart og dasse meg avgårde etter nesten en mnd uten trening, det var deilig! Gleder meg til og bli stiv og støl! Dagens WP 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen dager er det helt jævlig å trene beina. Dette var en av dem! På den andre siden var det digg å komme hjem til ekte norske kjøttkaker i brunsaus med poteter til! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Noen dager er det helt jævlig å trene beina. Dette var en av dem! På den andre siden var det digg å komme hjem til ekte norske kjøttkaker i brunsaus med poteter til! senga. Ahh! Helt enig! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Goodie Hadde strengt talt ikke beinøkt, men kondisjonsøkt i dag. Likevel godt å komme igjen og bare legge seg i senga. =) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) RYP sitt ekstrem muskelvekst her. Lurer på en ting, og det er: Hvorfor setter de opp at jeg skal ha alle øvelsene hver dag? Som dere ser på bildet skal jeg ha øvelse 1, 2, 3, 4, 5, 6, og 7 på dag 1, 1-7 på dag 2, 1-7 på dag 3, osv osv osv 1-7 på dag 12. Skal jeg ikke heller ha f.eks Triceps + bryst en dag, skuldre + bein en dag, biceps + rygg en dag? Tror jeg har misforstått litt dette her.. Endret 6. september 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå