wingeer Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Underarmene var jo helt rå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er det noen som helst doping-tester før strongman-konkurranser? Sitter og ser på en på tv2 nå. Mange av dem jeg ser der er jeg rimelig sikker på at ikke har kommet dit de er uten ulovlige stoffer... Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er det noen som helst doping-tester før strongman-konkurranser? Sitter og ser på en på tv2 nå. Mange av dem jeg ser der er jeg rimelig sikker på at ikke har kommet dit de er uten ulovlige stoffer... Jeg pleier å anta at alle er dopet til bristepunktet, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis noen av dem faktisk ikke er det. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Strongman er en dopingsport. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan styrker man handleddet? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når det kommer til fredagen skjønner jeg lite. Som eksempel står det, 4 sets of 5, 1 triple, 1 set of 8. Hva vil dette si? Og på Mandagene kjører man en slags pyramide på settene. Det står hva dette er, men ikke hvorfor. Hvilke hensikter har pyramide set vs. flatvekt set? Ingen? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan styrker man handleddet? Altså, dette er denne delen hvor armen knyttes til selveste knyttneven ... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=fFhglNxXX28 Jeg blir redd hver gang jeg ser folk bruke dette grepet :S Jeg klarer ikke å se hva som er feil med det. Synes det ser ut som slik jeg løfter :s Det ser også likt ut som Endret 4. september 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Se på tommelen. Han har tomlene på samme side som resten av fingrene. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg føler det tryggere med tommelen rundt: Sier jo seg selv at om man ikke "låser" med tommelen er det enklere for stanga å glippe ut av grepet om man vingler litt, blir sliten eller svett. 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Åhåhåhå. Nå skjønner jeg Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når det kommer til fredagen skjønner jeg lite. Som eksempel står det, 4 sets of 5, 1 triple, 1 set of 8. Hva vil dette si? Og på Mandagene kjører man en slags pyramide på settene. Det står hva dette er, men ikke hvorfor. Hvilke hensikter har pyramide set vs. flatvekt set? Ingen? Har du lest programmet i det hele tatt? Hvis du kan engelsk så står alt forklart her. http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Noen som trenger litt motivasjon fra PC-skjermen? 1400x960 Endret 4. september 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bruker denne atm, men den skal definitivt brukes senere! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det har jeg sett før, men angret på at jeg ikke lagret det. Takker :-) Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tips til kaloririk snacks? Etter å ha fått i meg det daglige behovet av proteiner så mangler jeg ca. 500 kalorier for å komme i overskudd! Noe lignendes som avocado? Men hater den frukten :+ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noe viktig man bør tenke på når man gjør Scull Chrushers? Bortsett fra å mose skallen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hva er det som er så viktig med å mose skallen? Andre ting: holde albuene i ro og inn mot kroppen, eksplosiv eksentrisk bevegelse og langsom konsentrisk... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når det kommer til fredagen skjønner jeg lite. Som eksempel står det, 4 sets of 5, 1 triple, 1 set of 8. Hva vil dette si? Og på Mandagene kjører man en slags pyramide på settene. Det står hva dette er, men ikke hvorfor. Hvilke hensikter har pyramide set vs. flatvekt set? Ingen? Har du lest programmet i det hele tatt? Hvis du kan engelsk så står alt forklart her. http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm Takk skal du ha. Nyttig lesing. En ting til jeg lurer på, før jeg begynner. I alle andre 5x5 eksempler jeg har sett har det vært militærpress med. I linken står det kun "Incline" Slik jeg forstår det er dette nesten det samme? Går det greit om jeg gjør stående militærpress i stedefor incline press ? Takker Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Haha den ble feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå