Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Er det noen som helst doping-tester før strongman-konkurranser? Sitter og ser på en på tv2 nå. Mange av dem jeg ser der er jeg rimelig sikker på at ikke har kommet dit de er uten ulovlige stoffer...

Lenke til kommentar

Er det noen som helst doping-tester før strongman-konkurranser? Sitter og ser på en på tv2 nå. Mange av dem jeg ser der er jeg rimelig sikker på at ikke har kommet dit de er uten ulovlige stoffer...

Jeg pleier å anta at alle er dopet til bristepunktet, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis noen av dem faktisk ikke er det.

Lenke til kommentar

Når det kommer til fredagen skjønner jeg lite. Som eksempel står det, 4 sets of 5, 1 triple, 1 set of 8. Hva vil dette si? Og på Mandagene kjører man en slags pyramide på settene. Det står hva dette er, men ikke hvorfor. Hvilke hensikter har pyramide set vs. flatvekt set?

Ingen? :)

Lenke til kommentar

Når det kommer til fredagen skjønner jeg lite. Som eksempel står det, 4 sets of 5, 1 triple, 1 set of 8. Hva vil dette si? Og på Mandagene kjører man en slags pyramide på settene. Det står hva dette er, men ikke hvorfor. Hvilke hensikter har pyramide set vs. flatvekt set?

Har du lest programmet i det hele tatt? Hvis du kan engelsk så står alt forklart her.

http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm

Lenke til kommentar

Har du lest programmet i det hele tatt? Hvis du kan engelsk så står alt forklart her.

http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm

Takk skal du ha. Nyttig lesing. En ting til jeg lurer på, før jeg begynner. I alle andre 5x5 eksempler jeg har sett har det vært militærpress med. I linken står det kun "Incline" Slik jeg forstår det er dette nesten det samme? Går det greit om jeg gjør stående militærpress i stedefor incline press ?

Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...