Dufen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det var jo for faen "ass to the grass"... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Men, i helvete... Jeg løftet knebøy for første gang i mitt liv i dag. Nå vet jeg ikke om jeg ble motivert eller demotivert av å se det der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det var jo for faen "ass to the grass"... Er det andre måtar å ta knebøy på? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Men, i helvete... Jeg løftet knebøy for første gang i mitt liv i dag. Nå vet jeg ikke om jeg ble motivert eller demotivert av å se det der. Hæ, seriøst? Hvorfor ikke før nå? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg slo i stykker kneskålen for noen år tilbake og har vært en smule overbeskyttende overfor det å belaste kneet. Kneet fungerer mer eller mindre ok nå, så det er på tide å ta av silkehanskene når det kommer til bentreningen. =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg slo i stykker kneskålen for noen år tilbake og har vært en smule overbeskyttende overfor det å belaste kneet. Kneet fungerer mer eller mindre ok nå, så det er på tide å ta av silkehanskene når det kommer til bentreningen. =) Det forstår jeg veldig godt. Skummelt det der med knær.. Hvordan føler du det gikk og hvor starter du? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Følte meg som en forbannet idiot der jeg stod i og med at jeg sleit med at knærne mine gikk for langt fremover. Tror det rett og slett er en vanesak å tørre å lene seg tilstrekkelig bak med ræva. Løftet veldig lett den første gangen. Avsluttet med 60x12 (førstesettet var vel 40x20), hvor jeg pratet mye med veilederen mellom repsene. Jeg er ganske sikker på at jeg skal greie 100+ selv med min håpløse teknikk, men jeg orker å legge på noe særlig med vekt før jeg er sikker på at teknikken sitter. Skader har jeg hatt nok av. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det var jo for faen "ass to the grass"... Er det andre måtar å ta knebøy på? Han pressa opp over 400 kg på den måten... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 LarsP: Anbefaler å prøve frontbøy eller f. eks bred knebøy mens du holder en manual i hendene foran deg "mellom beina" og senker den mot gulvet. Når du har en vekt forran er det automatisk enklere å sette seg bakover, fordi du får en motvekt bredere benstilling gjør det også enklere for mange å komme litt dypere ned i starten. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har en utrolig asymmetrisk kropp. Alle de venstre ribbeina, altså hele den delen av skjelettet, er betydelig større en høyre del. Det høyre brystbeinet er derimot større enn på venstresiden og jeg har noe brusk eller noe dritt rett til høyre for sternum som gjør at høyre bryst ser større ut enn det venstre. Disse tingene, kombinert med et lite søkk i brystkassen på ca. en halv cm gjør at jeg får en noe rar fremtoning. Er det mulig gjøre noe med dette gjennom trening? Vil jeg kunne se mer symmetrisk ut ved å legge på meg mer muskler? Målrettet trening, jeg hadde for eksempel betydelig kraftigere høyrarm enn venstrearm, men etter at ejg begynte å trene med venstre arm også, så ble ting jevnere Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er vel ikke noe håp så lenge du ikke har lisens for import, nei. Men vet ikke hva av det som det er restriksjoner på da. Ring og spør Tollvesenet. Ser ut som jeg får pakken likevell! Sendingen er sortert og videresendt 01.09.2011 11:12 0024 OSLO Det hadde jeg aldri trodd! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Digg! Sure penger om det hadde blitt konfiskert vil jeg tro. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Takk folkens Jeg føler det er viktig å ta bilder med jevne mellomrom. Løftene er greie, man merker fort når man løfter mer på trening og ser tilbake i loggen, men forskjellen visuelt sett virker ofte fraværende, og da er det greit å ta bilder for å se når man gjorde noe riktig, og når man gjorde noe feil. Hørt om Winsterol? hehhe. Neida. Bra resultat! : ) Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja. Men er vell litt rart at det kom gjennom? Jeg sendte jo kvittering hvor det sto alt pakken inneholdt også. Kanskje dem dreit i hva som var der, men ville bare ha summen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det var jo for faen "ass to the grass"... Er det andre måtar å ta knebøy på? Han pressa opp over 400 kg på den måten... Wat? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hadde savnet litt gnist i treningen som jeg hadde før. det kom skikkelig tilbake etter at jeg startet med kreatin. klarte 8 reps på 40kg i hantelpress mot 10 reps på 34kh hatlene for 10 dager siden. grei økning det Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvordan er tran kontra f.eks. selolje? Og når på døgnet bør det tas? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 LarsP: Anbefaler å prøve frontbøy eller f. eks bred knebøy mens du holder en manual i hendene foran deg "mellom beina" og senker den mot gulvet. Når du har en vekt forran er det automatisk enklere å sette seg bakover, fordi du får en motvekt bredere benstilling gjør det også enklere for mange å komme litt dypere ned i starten. Hoi, gode tips! Skal huske på det neste gang jeg skal trene ben. =) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvordan er tran kontra f.eks. selolje? Og når på døgnet bør det tas? Selolje er bedre, mest med tanke på at kvaliteten på vanlig tran man får kjøpt i butikk (møllers) ikke er optimal. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jepp, tran er ikkje noko optimalt tilskot. Vital Arctic Oil er bra, og prisen egentleg ikkje noko å sei på. 300,- for tre flasker á 300ml. 10ml om dagen, då går det med ei flaske i månaden til 100 kroner, ingen ukurant pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå