smeboe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kjører _aldri_ trening 3 dager på rad. 2 dager er maks. 5005926[/snapback] Noen spes. grunn til det? Jeg trener 6 dager på rad nå for tiden. To økter om dagen, en med teknikk/ tøyning/ kondisjon og en med styrke. 5006071[/snapback] Jeg kan forstå deg, som vil bli best mulig i sporten din. Men jeg antar at Kenny000 vil bli størst mulig. Jeg mener at det blir vanskeligere å skape en positiv kaloribalanse når du trener så mye som tre dager på rad. Men dette er bare min antakelse, ikke noe vitenskapelige oppgulp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hvordan trener man triceps?Normalt å kjenne smerte i hodet når man tar sit-ups? Kan man få synlige magemuskler hvis man har ølmage? 5006455[/snapback] #1. Man trener triceps ved å trene blant annet følgende øvelser: - pushdown - franskpress - tricepsdips - tricepspress Søk og du vil finne illustrasjon på hvordan du gjennomfører disse øvelsene. Ditt lokale helsestudio har sikkert maskiner som spesifikt trener triceps. I tillegg så trener man triceps ved pressøvelser som benkpress og hantelpress. #2. Det er ikke uvanlig, men drikker du nok vann? #3. Det blir vanskelig, men ikke umulig. Sats på å fjerne ølmagen. Endret 14. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
War Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kan man få synlige magemuskler hvis man har ølmage? Alle har mageruter, og eneste måte å få de frem på er å redusere fett% Du kan ikke punktforbrenne , så forbrenningstrening er det som må til. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Haha, var og trente med en kammerat i dag tidlig. Etter trenings skulle han måle fettprosenten med et sånn apparat som man fylller inn aldre, høyde og vekt, så skulle jeg klemme på den. Jeg er fullstendig klar over at dette på ingen måte gir nøyaktig fettprosent, men begynte likevel å le litt da den sa jeg hadde 6,1 i % fett.. Er jo bare litt mer enn bodybuildere har på konkurranser det. Men jeg er ikke SÅ markert, så vi kom vel frem til at jeg generelt sett har ganske lite masse.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Haha, var og trente med en kammerat i dag tidlig. Etter trenings skulle han måle fettprosenten med et sånn apparat som man fylller inn aldre, høyde og vekt, så skulle jeg klemme på den. Jeg er fullstendig klar over at dette på ingen måte gir nøyaktig fettprosent, men begynte likevel å le litt da den sa jeg hadde 6,1 i % fett.. Er jo bare litt mer enn bodybuildere har på konkurranser det. Men jeg er ikke SÅ markert, så vi kom vel frem til at jeg generelt sett har ganske lite masse.. 5009132[/snapback] Eller at du har litt vann på kroppen... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Vel, jeg var kanskje litt småsvett, men langt ifra gjennomvåt. Hadde jo "bare" løftet vekter og ikke løpt.. Men jeg vet at jeg har ganske liten masse desverre. Føler ikke at gainer hjelper all verden heller. Har gått opp 1 kg i løpet av noen uker nå, men det er jo ikke all verden. Kan det kanskje ha med at jeg også er ganske smalskuldret (har smalt skjelett mellom skuldrene). Da har jo signalet kortere vei å gå.. Jeg vil måle fettprosenten skikkelig en gang Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg vil måle fettprosenten skikkelig en gang 5009229[/snapback] Hehe, jeg mener at kroppen din muligens holder litt vann som dekker over f.eks magemusklene... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så du mener at jeg i realiteten kan ha så liten fettprosent?! Det kan stemme at jeg drikker ganske mye væske i løpet av en dag ja.. kanskje jeg skulle teste å drikke litt mindre bare for å se hvor markert jeg "egentlig" er.. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) 3%er verdensrekord og 5% er body-B på konk. Trur du har litt høyere, på 6 % vil alle blodårene ligge utenfor musklen og du vil kunne se hele og løfte den opp osv. Med mindre armene dine er sånn rippet: Endret 15. oktober 2005 av War Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Skulle spise en boks med tunfisk nå, men så var den i gele. Klarte ikke så spise opp alt. Jeg har spist tunfisk son har ligget i olje, eller vann før, og det gjekk fint. Hvordan spiser dere tunfisk i gele? (Hvis dere gjør det da) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tunfisk i gele høres ut som noe som har gått ut på dato. Men fan, når man såvidt klarer å løfte armene for å vaske håret etter en treningsøkt vet man den har vært bra. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Man spiser tunfisk i gele på samme måte som tunfisk i olje/vann, dvs putter fisken i munnen, tygger den, svelger den. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Man spiser tunfisk i gele på samme måte som tunfisk i olje/vann, dvs putter fisken i munnen, tygger den, svelger den. 5009862[/snapback] Neeei? Hvordan fjerner du gelen da? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Geleén spiser jeg! 5009917[/snapback] Aww, synest ikke det var så godt jeg. Spiste halvparten. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes heller ikke tunfisk i gele er godt, olje er mye bedre! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 med vann er det sunneste da, de bruker en billig og dårlig olje. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 3%er verdensrekord og 5% er body-B på konk.Trur du har litt høyere, på 6 % vil alle blodårene ligge utenfor musklen og du vil kunne se hele og løfte den opp osv. Med mindre armene dine er sånn rippet: http://www.bodybuilders.com/levrone10.jpg 5009683[/snapback] haha.. nei, jeg kan garantere at jeg ikke ser slik ut du.. er som sagt klar over at den slags elektromålinger ikke er eksakt, men var jo litt morsomt da det stod et så lite tall. kammeraten min fikk litt sjokk.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tunfisk i gele høres ut som noe som har gått ut på dato. Men fan, når man såvidt klarer å løfte armene for å vaske håret etter en treningsøkt vet man den har vært bra. 5009860[/snapback] Det er VANNVITTIG deilig... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvordan trener man triceps?Normalt å kjenne smerte i hodet når man tar sit-ups? Kan man få synlige magemuskler hvis man har ølmage? 5006455[/snapback] #1. Man trener triceps ved å trene blant annet følgende øvelser: - pushdown - franskpress - tricepsdips - tricepspress Søk og du vil finne illustrasjon på hvordan du gjennomfører disse øvelsene. Ditt lokale helsestudio har sikkert maskiner som spesifikt trener triceps. I tillegg så trener man triceps ved pressøvelser som benkpress og hantelpress. 5006805[/snapback] 2 viktige triceps øvelser magler her: smalbenk og dips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå