Kevlar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dette med dagene, var skrevet i et frustrerende øyeblikk. Glem det. Jeg klarer fint å trene fem dager i uken, det er bare resultatene. Om jeg kutter ned til 3 dager i uken vil jo ikke resultatene forbedres.. Hvis du syns resultatene går sakte fremover er det kanskje noe å hente på kostholdet? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hmm. Gir egentlig ikke så mye menig det heller. Jeg spiser ikke så veldig variert, men passer på at jeg ligger ca. rundt 2000 kal daglig og at jeg minst holder 1.8 ganger min egen vekt med proteiner. Som sagt er jeg 16 år og er delvis avhengig av hva vi har i hus, men ususnn mat spiser jeg sjeldent. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ang mat så er det mye og spare! Kjører selv til Sverige en gang i mnd, og fyller frysen opp med karbonadekjøttdeig og kylling. Hvis ikke blir det fort at en bruker nærmere 200kr daglig på mat her i norge. Hvor langt er det å kjøre fra der du bor til Sverige? Tjener du på det? Får lappen i vinter forhåpentligvis og tenker å gjøre det samme. Men er 5-6 timer å kjøre. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hmm. Gir egentlig ikke så mye menig det heller. Jeg spiser ikke så veldig variert, men passer på at jeg ligger ca. rundt 2000 kal daglig og at jeg minst holder 1.8 ganger min egen vekt med proteiner. Som sagt er jeg 16 år og er delvis avhengig av hva vi har i hus, men ususnn mat spiser jeg sjeldent. Men du prøver å gå ned i vekt, ikke sant? Hvis du vil bli sterkere/større tror jeg 2000kcal er litt snaut Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For å være helt ærlig Kevlar så er jeg ikke helt bestemt på hva jeg driver med. Holder meg på 2000 og oppover, men målet er jo å bygge muskler og se hvordan jeg ender opp. Personlig, mener jeg at jeg har litt unødvendig fett på kroppen, men alle jeg omgåes med sier meg imot. Mor og far foreksempel mener jeg er alt for tynn. Jeg ville tro at med ca. 140 g protein hver dag skulle jeg klare å oppnå resultater, men jeg er ikke så veldig tilfredstilt. En litt vrien situasjon, for å være ærlig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hvorfor har alle treningssentre et par fyrer som aldri kjører øvelser strikt, men alltid med for mye vekt? Fyr idag med hack squats, feil vei i maskinen, og 30cm bane. Men han tok i allefall så mye vekt som det var plass til på den da, før han dro videre og tok curl med ez-stang og brukte HELE kroppen til å slenge vektene opp. Ja, også belte til alle øvelser. Endret 31. august 2011 av Fredrik 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) For å være helt ærlig Kevlar så er jeg ikke helt bestemt på hva jeg driver med. Holder meg på 2000 og oppover, men målet er jo å bygge muskler og se hvordan jeg ender opp. Personlig, mener jeg at jeg har litt unødvendig fett på kroppen, men alle jeg omgåes med sier meg imot. Mor og far foreksempel mener jeg er alt for tynn. Jeg ville tro at med ca. 140 g protein hver dag skulle jeg klare å oppnå resultater, men jeg er ikke så veldig tilfredstilt. En litt vrien situasjon, for å være ærlig For å sette det på spissen kan du spise 400g proteiner om dagen uten å få en millimeter fremgang hvis kaloriinntaket ditt er for lite. Det du ender opp med er at kroppen forbrenner proteinene som energi, fordi den får mindre kalorier enn den trenger. Det er 10 mnd til neste strandsesong, hvorfor ikke kjøre på, spise godt og legge på deg noen heftige muskler i vinter, så kan du ta av eventuelt fett du legger på deg i prosessen til våren? Vinglepetter-kosthold gir vinglepetter-resultater. Endret 31. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ang mat så er det mye og spare! Kjører selv til Sverige en gang i mnd, og fyller frysen opp med karbonadekjøttdeig og kylling. Hvis ikke blir det fort at en bruker nærmere 200kr daglig på mat her i norge. Det er avhengig av at du har stor nok fryser da. Her jeg bor er det kun en liten fryser per pers og da er det ikke mye vits i slike turer. Tror uansett jeg ligger under 100kr per dag uten at jeg føler at jeg sparer noe særlig. Handler bare om å kjøpe smart. F.eks. koster biff(ytrefilet) + tilbehør i butikk mindre enn en baguett og en brus på kiosker. Endret 31. august 2011 av -Sindre Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For å være helt ærlig Kevlar så er jeg ikke helt bestemt på hva jeg driver med. Holder meg på 2000 og oppover, men målet er jo å bygge muskler og se hvordan jeg ender opp. Personlig, mener jeg at jeg har litt unødvendig fett på kroppen, men alle jeg omgåes med sier meg imot. Mor og far foreksempel mener jeg er alt for tynn. Jeg ville tro at med ca. 140 g protein hver dag skulle jeg klare å oppnå resultater, men jeg er ikke så veldig tilfredstilt. En litt vrien situasjon, for å være ærlig For å sette det på spissen kan du spise 400g proteiner om dagen uten å få en millimeter fremgang hvis kaloriinntaket ditt er for lite. Det du ender opp med er at kroppen forbrenner proteinene som energi, fordi den får mindre kalorier enn den trenger. Det er 10 mnd til neste strandsesong, hvorfor ikke kjøre på, spise godt og legge på deg noen heftige muskler i vinter, så kan du ta av eventuelt fett du legger på deg i prosessen til våren? Vinglepetter-kosthold gir vinglepetter-resultater. Det du sier her, Kevlar har jeg faktisk ikke tenkt over. Veldig logisk! Eneste utfordringen nå, blir å finne seg ett nytt program. Noen anbefalninger hvor dere har hatt god progresjon og resultater? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hvilket program du kjører betyr fint lite. Styrketrening er ikke vrient eller utfordrende. Det handler bare om å få mer vekta på stanga, og spise nok for å gå opp i vekt. Gjør du det, så har du gjort 90% av det som er å gjøre. Kaloritelling og detaljer i treningsprogrammet er ubetydelige på ditt nivå. Slutt å gi opp bare du får litt vondt i viljen. 5 uker er ingenting. Skal du ha resultater må du gjøre det samme i 5 år. Endret 31. august 2011 av Discipline 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Må si at brukernavnet ditt er ganske beskrivende! Uansett. Føler meg svett en gang i blandt etter trening og føler at en time, fem ganger i uken er litt lite, men jeg ser absolutt poenget ditt. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ang mat så er det mye og spare! Kjører selv til Sverige en gang i mnd, og fyller frysen opp med karbonadekjøttdeig og kylling. Hvis ikke blir det fort at en bruker nærmere 200kr daglig på mat her i norge. Det er avhengig av at du har stor nok fryser da. Her jeg bor er det kun en liten fryser per pers og da er det ikke mye vits i slike turer. Tror uansett jeg ligger under 100kr per dag uten at jeg føler at jeg sparer noe særlig. Handler bare om å kjøpe smart. F.eks. koster biff(ytrefilet) + tilbehør i butikk mindre enn en baguett og en brus på kiosker. Ja, stor fryser har jeg hvertfall. Ja, er viktig å kjøpe smart mat. Akkurat nå har jeg fryseren full av fersk fjellørret som jeg har fanget selv. Det er billig proteiner det Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For å være helt ærlig Kevlar så er jeg ikke helt bestemt på hva jeg driver med. Holder meg på 2000 og oppover, men målet er jo å bygge muskler og se hvordan jeg ender opp. Personlig, mener jeg at jeg har litt unødvendig fett på kroppen, men alle jeg omgåes med sier meg imot. Mor og far foreksempel mener jeg er alt for tynn. Jeg ville tro at med ca. 140 g protein hver dag skulle jeg klare å oppnå resultater, men jeg er ikke så veldig tilfredstilt. En litt vrien situasjon, for å være ærlig For å sette det på spissen kan du spise 400g proteiner om dagen uten å få en millimeter fremgang hvis kaloriinntaket ditt er for lite. Det du ender opp med er at kroppen forbrenner proteinene som energi, fordi den får mindre kalorier enn den trenger. Det er 10 mnd til neste strandsesong, hvorfor ikke kjøre på, spise godt og legge på deg noen heftige muskler i vinter, så kan du ta av eventuelt fett du legger på deg i prosessen til våren? Vinglepetter-kosthold gir vinglepetter-resultater. Det du sier her, Kevlar har jeg faktisk ikke tenkt over. Veldig logisk! Eneste utfordringen nå, blir å finne seg ett nytt program. Noen anbefalninger hvor dere har hatt god progresjon og resultater? Kjør på med Stronglifts 5x5 - det har fungert veldig bra for meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er det noen forskjell på kvaliteten på forskjellige Omega 3 tilskudd? Hvilket produkt anbefaler dere? Jeg vil selvsagt betale minst mulig... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor har alle treningssentre et par fyrer som aldri kjører øvelser strikt, men alltid med for mye vekt? Fyr idag med hack squats, feil vei i maskinen, og 30cm bane. Men han tok i allefall så mye vekt som det var plass til på den da, før han dro videre og tok curl med ez-stang og brukte HELE kroppen til å slenge vektene opp. Ja, også belte til alle øvelser. Enig. Hender at jeg setter meg ned og titter på alle lallisene som på død og liv skal greie å løfte mye mer enn di er overhodet kapable til å klare. Biceps-øvelser med EZ-stang er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Idag var det helt latterlig på senteret jeg var på. Snittalderen var vel 16,5 når jeg var der med to kompiser og vi er 23. Vi snakker shitkids som lemper på vekter for preacher curl så stanga går i gulvet, trener chin ups med 20cm heving av kropp, bruker samtlige benker til å legge stenger på osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Er det noen forskjell på kvaliteten på forskjellige Omega 3 tilskudd? Hvilket produkt anbefaler dere? Jeg vil selvsagt betale minst mulig... Veldig stor forskjell på innholdet ja, Vital Arctic Oil gir bra value for money hvis du kjøper 3 stk i slengen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Biceps-øvelser med EZ-stang er jo en klassiker. Er det noe galt i å bruke EZ-stang på bicepsøvelser? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Biceps-øvelser med EZ-stang er jo en klassiker. Er det noe galt i å bruke EZ-stang på bicepsøvelser? Nei overhodet ikke. Men det når det er folk som fokuserer mer på kilo enn på teknikk så blir det fort en slags sving-med-hele-kroppen-for-å-løfte-greie Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da misforsto jeg hva du mente. Personlig synes jeg bare det er morsomt å se på gjengene av gutter som står sammen og pusher hverandre til å løfte så mye at de må ha hjelp fra første løft. Minner meg om meg selv da jeg var ung og dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå