Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Du virket veldig motivert for en uke siden Hugol, alt ser kanskje litt mørkere ut når man er syk?

Hvis du etter å ha blitt frisk og sovet på det fortsatt syns programmet er helt pyton, kan du kanskje se etter noe annet, men jeg ville kanskje tatt en vurdering om styrketrening virkelig er noe du har lyst til å drive med, hvis motivasjon er et så stort problem for deg? Det fins andre måter å holde seg i form på :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør noe annet i en periode, mist muskelmasse og styrke også begynner du med styrketrening igjen når du føler for det igjen. (itz mah stupid way-to-go!!!)

Skal teste maks i knebøy i dag, en plass jeg uansett slår gamle rekorder da jeg aldri har trent knebøy skikkelig før. Trener faktisk med mer enn maksen min allerede! :) Satser på å en go ego-boost etter litt skuffende resultater i marken..

Lenke til kommentar

Whey cooler falt tydeligvis i smak? ;)

Den ene av de er han jeg bor med sin, men det falt i smak ja. Gullende god på trening, og Gymgrossisten har tilbud nå, sååå.

Stemmer det at den er som batterisyre for tennene?

Aner ikke? Nye tenner får man kjøpt!

Lenke til kommentar

Har allerede nådd målene for 2011! På tide å sette nye mål, og legge progresjon deretter. Var nok litt forsiktig med målene da jeg satte dem opp 29. juli:

Fra 74kg til 80kg kroppsvekt

Fra 82,5kg til 100kg bøy

Fra 80kg til 100kg mark

Alle tre har blitt nådd allerede i skrivende stund! :D Nå gjelder det å finne veien fremover - 120kg bøy og mark innen året kanskje? :)

Vurderer også å bytte fra helkropp til splitt nå som jeg strengt tatt har nådd målene med det programmet jeg har kjørt nå. Helkropp er tidseffektivt og greit, men splitt har sin sjarm tross alt :love:

Lenke til kommentar

Usikker på hva i Whey Cooler som eventuelt skulle være så dårlig. De inneholder jo ikke så fryktelig mye rart. Ser ikke for meg at den er noe verre enn andre sukkerfrie drikker som Fun Light etc.

Fun light har ganske lav pH-verdi og er ingen fest for tennene forøvrig :)

Lenke til kommentar

Du virket veldig motivert for en uke siden Hugol, alt ser kanskje litt mørkere ut når man er syk?

Hvis du etter å ha blitt frisk og sovet på det fortsatt syns programmet er helt pyton, kan du kanskje se etter noe annet, men jeg ville kanskje tatt en vurdering om styrketrening virkelig er noe du har lyst til å drive med, hvis motivasjon er et så stort problem for deg? Det fins andre måter å holde seg i form på :)

Takk for svar :)

Fot å være helt ærlig tror jeg at styrketrening er tingen for meg. Jeg kan ikke se for meg at det finnes så veldig mange 16 åringer som drar på senteret fem ganger i uken, legger om kostholdet sitt og må bruke noe av tiden med venner på å trene. Jeg bare føler at resultatene ikke ligger der i hennhold til all den tiden jeg legger inn i dette.

Lenke til kommentar

Nei, det er nok sant. Men hvilke smakssatte drikker er egentlig det?

Det er vel sitronsyre som er synderen i både fun light og whey cooler.

Er ikke så mange smakssatte drikker som er direkte bra for tennene, men tror whey cooler har endel lavere pH og dermed er verre for emaljen enn de fleste "vanlige" proteintilskudd.

Så lenge man ikke sitter og sipper til shaken i timesvis går det jo som regel bra uansett :)

Lenke til kommentar

Fakk ass. Kjøpte tre liter melk i 5 tia i dag. Og når jeg kom til kjøleskapet nå oppdaga jeg at jeg hadde glemt de utafor...... realmad.gif

Eg hadde plukka varer for 700 kroner i dag, sto i kassen klar til å betala.

Der drog eg opp mp3-spelaren, som til forveksling er veldig lik lommeboka. :hrm:

Forklarte saken til dama i kassa, pakka det ned i posar og gjekk til bilen for å henta lommebok. Litt rushtrafikk og fem minutt seinare var eg heima. Lommeboka låg ikkje der den vanlegvis låg. Heller ikkje i jakka eller vindaugskarmen.

Eit par koblingar seinare i hovudet kom eg på at eg sist hadde brukt lommeboka når eg var på trening. Kanskje den låg på altanen med skoene? Nei. Så slo det meg at eg har for vane å gløyma lommeboka i bilen når eg er på trening. Og då gjekk det ikkje lange tida før eg innsåg at lommeboka hadde vore i bilen heile tida, rett utanfor butikken. :mellow:

Vel tilbake rivna den eine posen på veien ut (var sikkert nærmare 10 kilo i den). Og eg måtte få eit par nye.

No har eg rekna på matbudsjettet mitt og kome fram til at eg har utgifter på mellom 100 og 150 kroner dagen på mat. Eg har råd til det, men litt fram i tid er eg kanskje student utan jobb. Trur eg skal sjå etter ein billigare butikk og andre merkevarer framover.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Fot å være helt ærlig tror jeg at styrketrening er tingen for meg. Jeg kan ikke se for meg at det finnes så veldig mange 16 åringer som drar på senteret fem ganger i uken, legger om kostholdet sitt og må bruke noe av tiden med venner på å trene. Jeg bare føler at resultatene ikke ligger der i hennhold til all den tiden jeg legger inn i dette.

Du kan jo vurdere å trene mindre. Tre dagar i staden for fem til dømes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...