Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir drit sliten og andpusten av 5x5 knebøy. :p

Knebøy krever syyykt mye luft :)

artig å lese om folk som jobber livet av seg får å gå opp i vekt :9 har det litt motsatt jeg

Det merkes. :p

Har gått opp greit i vekt de siste månedene, men det er litt jobb og...

Lenke til kommentar

Tror jeg helt ærlig må si at jeg syns det er mindre pes å tilbringe 3 timer i uka på treningssenteret, enn det som kreves i forbindelse med planlegging, innkjøp, tilberedning, inntak og opprydding når det gjelder mat.

Endret av phax
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det sant, er det å trykke i seg mat som er alt som skal til? ^^

Er jo visse utfordringer med det og da, i forhold til tid, mulighet og ikke minst kostnader.

Har du råd og tid til å trene så har du råd til å ete og.

Eg et 3 måltider om dagen og får i meg det eg treng. Det tar ikkje spesielt mykje lengre tid å ete 1000kc enn 500.

Kostnad er sjølsagt eit poeng, men det finnes mykje billig mat der ute. Du kjem langt med havregryn.

Lenke til kommentar

Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. ;)

wallbash.gif Du ville hatt en matbudsjett om du ikke hadde trent også. Du må se på forskjellen, ikke summen.

Folk er kjappe på avtrekkeren her. Tror du ikke jeg forstår at man må spise når man ikke trener og? Jeg er overrasket. Prøv igjen.

Lenke til kommentar

Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. ;)

Du kommer langt med havregryn ja, men så skal man jo gjerne ha i seg proteiner og.

Proteinpulver er ikkje spesielt dyrt. Kombinert med kylling og fisk så kjem du gjennom dagen.

Det er ein prioriteringssak som alt anna her i verden. Eg vil ikkje påstå at matbudsjettet mitt har blitt så veldig mykje større etter at eg byrja trene.

Lenke til kommentar

Du kommer langt med havregryn ja, men så skal man jo gjerne ha i seg proteiner og.

Proteinpulver er ikkje spesielt dyrt. Kombinert med kylling og fisk så kjem du gjennom dagen.

Det er ein prioriteringssak som alt anna her i verden. Eg vil ikkje påstå at matbudsjettet mitt har blitt så veldig mykje større etter at eg byrja trene.

Det er jo relativt. Mitt budsjett på proteinpulver var betraktelig lavere i vedlikehold/slankefase der jeg brukte pulver fra Gymgrossisten. Med TN ProZyme blandet med melk er dette gått greit opp. Det er klart, har man en fast og god inntekt er ikke økningen i matbudsjettet noen stor deal, men som student med stipend/studielån er det lettere å se at det gjør et innhogg.

Nå er ikke budsjettet det største problemet heller, det er totalen med å spise mer mat og prøve å være litt nøyere med hva slags mat det er som til sammen krever mer.

Lenke til kommentar

Er det sant, er det å trykke i seg mat som er alt som skal til? ^^

Er jo visse utfordringer med det og da, i forhold til tid, mulighet og ikke minst kostnader.

Ikke om man har GRATIS mat på jobb :tease:

Har selv drukket 2 liter h-melk i dag og spist masse nybakt brød og 2 bokser makrell i tomat på jobb... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...