Zeph Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Forklaringen må vel vere at beina er sterkare og at du brukar mindre krefter på kvart steg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg blir drit sliten og andpusten av 5x5 knebøy. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Låra mine er ganske ribba og en del større enn det meste på kroppen og ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Selv har jeg sykt gode gener. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg blir drit sliten og andpusten av 5x5 knebøy. Knebøy krever syyykt mye luft artig å lese om folk som jobber livet av seg får å gå opp i vekt :9 har det litt motsatt jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 artig å lese om folk som jobber livet av seg får å gå opp i vekt :9 har det litt motsatt jeg Alder er vel stikkordet her 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg blir drit sliten og andpusten av 5x5 knebøy. Knebøy krever syyykt mye luft artig å lese om folk som jobber livet av seg får å gå opp i vekt :9 har det litt motsatt jeg Det merkes. Har gått opp greit i vekt de siste månedene, men det er litt jobb og... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Å gå opp i vekt er det lettaste med heile treninga. Er berre snakk om å trykke i seg nok mat. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er det sant, er det å trykke i seg mat som er alt som skal til? ^^ Er jo visse utfordringer med det og da, i forhold til tid, mulighet og ikke minst kostnader. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Tror jeg helt ærlig må si at jeg syns det er mindre pes å tilbringe 3 timer i uka på treningssenteret, enn det som kreves i forbindelse med planlegging, innkjøp, tilberedning, inntak og opprydding når det gjelder mat. Endret 30. august 2011 av phax 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er det sant, er det å trykke i seg mat som er alt som skal til? ^^ Er jo visse utfordringer med det og da, i forhold til tid, mulighet og ikke minst kostnader. Har du råd og tid til å trene så har du råd til å ete og. Eg et 3 måltider om dagen og får i meg det eg treng. Det tar ikkje spesielt mykje lengre tid å ete 1000kc enn 500. Kostnad er sjølsagt eit poeng, men det finnes mykje billig mat der ute. Du kjem langt med havregryn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. Du kommer langt med havregryn ja, men så skal man jo gjerne ha i seg proteiner og. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. Du ville hatt en matbudsjett om du ikke hadde trent også. Du må se på forskjellen, ikke summen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. Du ville hatt en matbudsjett om du ikke hadde trent også. Du må se på forskjellen, ikke summen. Folk er kjappe på avtrekkeren her. Tror du ikke jeg forstår at man må spise når man ikke trener og? Jeg er overrasket. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. Du kommer langt med havregryn ja, men så skal man jo gjerne ha i seg proteiner og. Proteinpulver er ikkje spesielt dyrt. Kombinert med kylling og fisk så kjem du gjennom dagen. Det er ein prioriteringssak som alt anna her i verden. Eg vil ikkje påstå at matbudsjettet mitt har blitt så veldig mykje større etter at eg byrja trene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Økonomi er individuelt, noen er studenter, andre bor hjemme hos mor, andre jobber offshore. Men å diskutere om det er dyrere å spise mye enn lite er vel ikke mye vits. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så klart, 300,-/mnd for trening kan jo likestilles med 5 ganger så høyt matbudsjett. Du kommer langt med havregryn ja, men så skal man jo gjerne ha i seg proteiner og. Proteinpulver er ikkje spesielt dyrt. Kombinert med kylling og fisk så kjem du gjennom dagen. Det er ein prioriteringssak som alt anna her i verden. Eg vil ikkje påstå at matbudsjettet mitt har blitt så veldig mykje større etter at eg byrja trene. Det er jo relativt. Mitt budsjett på proteinpulver var betraktelig lavere i vedlikehold/slankefase der jeg brukte pulver fra Gymgrossisten. Med TN ProZyme blandet med melk er dette gått greit opp. Det er klart, har man en fast og god inntekt er ikke økningen i matbudsjettet noen stor deal, men som student med stipend/studielån er det lettere å se at det gjør et innhogg. Nå er ikke budsjettet det største problemet heller, det er totalen med å spise mer mat og prøve å være litt nøyere med hva slags mat det er som til sammen krever mer. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 fortsatt pause i treningen... uffa når skal denna skulderen føle seg bedre.. hufff Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er det sant, er det å trykke i seg mat som er alt som skal til? ^^ Er jo visse utfordringer med det og da, i forhold til tid, mulighet og ikke minst kostnader. Ikke om man har GRATIS mat på jobb Har selv drukket 2 liter h-melk i dag og spist masse nybakt brød og 2 bokser makrell i tomat på jobb... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Tror jeg må få meg en sånn jobb. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå