Corey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Et spørsmål jeg har lurt på en stund: Jeg ser noen folk der jeg trener som drikker rett ifra oliven olje-flasker o.l. Er dette noe man anbefaler? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Olivenolje er ei fin kjelde til fett, men å tylle ned rett frå flaska på treningssenteret ser eg ikkje poenget med. Det er reint fett og skal ikkje mykje til for å fylle behovet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Anbefaler og anbefaler, det er kaloririkt i hvert fall. Men å drikke rett fra hørtes helt ekstremt ut. Er jo mange som tar noen spiseskjeer olje inntil måltider osv, men med nærmere 900kcal per 100g skal man være forsiktig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 men med nærmere 900kcal per 100g skal man være forsiktig. Så 900 kcal på en gang er farlig? Har en weight gainer hvor jeg pleier drikke 750-1000 kcal til dagen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Neida, går bra det, men 100g olje er ikke akkurat mye. Så om målet er å få i seg 900kcal fra en fettkilde kan man sikkert bare drikke det. Men å ta med hele jævla flaska med olivenolje er jo unødvendig, og det gjør det vanskelig å beregne mengden du får i deg. Er jo ikke om å gjøre å gå mest mulig i overskudd heller. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Hva i all veeerden... Målte lår nå, siden jeg kjenner de fleste bukser har begynt å bli lovlig trange over låret. Sist gang jeg målte var i mai, og ifølge programmet jeg logget med målte jeg 52cm. Nå måler jeg 57cm omtrent midt på låret. For å komme ned mot 52cm må jeg gå ned til omtrent 10cm over kneleddet. Haha, du er ikke den eneste. I vinter brukte jeg bukser i størrelsen 30W (de var lovlig tighte ), nå må jeg snart vurdere å gå opp i 34. Har blazere, gensere, skjorter, bukser og jakker til et femsifferet antall kroner som snart ikke passer lenger. De t-skjortene jeg har, har jeg vokst ut av, men jeg får ikke kjøpt noen nye før studielånet kommer. Skal ikke være lett å bli stor Endret 27. august 2011 av Coa Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Måtte selv kaste 6 sekker (!!!) med klær her om dagen. Kan tenke meg Fretex går med gedigent overskudd i år ja! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Så 900 kcal på en gang er farlig? Har en weight gainer hvor jeg pleier drikke 750-1000 kcal til dagen. Gaineren din har sikkert noe sånn som 60-70% karbohydrater, 20-30% proteiner og et par prosent fett. Olivenolje er 100% fett. Det er en viss forskjell. Ikke at fett i seg selv er så farlig, men alt med måte. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen som trener 5/3/1 her? Hvilke assisterende øvelser kjører dere på markløfts dagen? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Sånn går du opp i vekt. Det er litt av et mål. Edit: Hun spiser bare 3 måltider om dagen, uten tvil derfor hun går opp i vekt. Endret 27. august 2011 av Sink Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Faen, hva feiler det folk som VIL bli VERDENS tykkeste?? Er det noe cred i det? Makan... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hva i all veeerden... Målte lår nå, siden jeg kjenner de fleste bukser har begynt å bli lovlig trange over låret. Sist gang jeg målte var i mai, og ifølge programmet jeg logget med målte jeg 52cm. Nå måler jeg 57cm omtrent midt på låret. For å komme ned mot 52cm må jeg gå ned til omtrent 10cm over kneleddet. Hvilket program logger du med? Har du Android ennå så synes jeg JeFit Pro er en kjekk treningspartner. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hva i all veeerden... Målte lår nå, siden jeg kjenner de fleste bukser har begynt å bli lovlig trange over låret. Sist gang jeg målte var i mai, og ifølge programmet jeg logget med målte jeg 52cm. Nå måler jeg 57cm omtrent midt på låret. For å komme ned mot 52cm må jeg gå ned til omtrent 10cm over kneleddet. Hvilket program logger du med? Har du Android ennå så synes jeg JeFit Pro er en kjekk treningspartner. Ja, det har jeg, men liker det ikke så godt... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jasså? Hva er det du ikke liker ved det? Jeg har bare testet ett annet program for en evighet siden, men savner hvert fall ingenting i JeFit. Det har også fått seg en GUI-overhaling for noen uker siden... 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Sånn går du opp i vekt. Det er litt av et mål. Edit: Hun spiser bare 3 måltider om dagen, uten tvil derfor hun går opp i vekt. EGOIST!! Åååhh jeg blir så forbanna på folk som det der På den andre siden.. hun spiser jo frokost, så hvorfor i all verden går hun opp i vekt Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Startet bra med scrambled eggs & bacon - jeg tenkte først det var noe jeg kunne spist selv Den salaten hennes skulle jeg gjerne hatt med som matpakke på lesesalen hver dag, nam! Folk må gjøre hva de vil med livet sitt, hun har vel funnet ut at å slanke seg var så slitsomt at hun kjører hele løpet andre veien istedet... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er en stund siden jeg har tatt kreatin, men merker at den anbefalte doseringen er MYE høyere nå enn før,(12 år siden) da var det 3 t-skjer i 3 dager som oppkjøring og en t-skje etter det. mens nå skal det kjøres 4 scoop hver dag. er det andre produkter? eller er det kommet frem at det er bedre effekt ved høyere doser? Lenke til kommentar
magb Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Høyere doser er bekreftet helt ufarlig = høyere anbefalt dose = penger tjent for produsentene =) som regel holder 1/3 av anbefalt dose. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Trenger litt tips på hvordan jeg skal sette opp treningene i løpet av uken. Trener styrke 4 ganger i uken. (mandag,tirsdag - torsdag, fredag) så har jeg fotball trening på onsdager og fredager. Hvordan burde jeg sette opp treninga, evt endre på dagene hvor jeg trener styrke/fotball. Går det fint å ha 2 timer fotball og styrke trening noen timer etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå