snoemann Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bra tråd. Kan legge til at om du er student så koster det vel 2400 på spicheren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har alldeles ikke motivasjon til å starte hardt på med trening igjen. Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja men dette er student på HIA, eller at du går på Idrettslinjen. Jeg gjør ingen av delene.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Skal å trene i kveld, men er fremdeles litt kvestet etter gårsdagens økt. Siste settet for dagen tok jeg 3 repitisjoner på hver hånd med 7kg's manual. Latterlig hvor utslitt man kan bli i armene etter en god rygg/biceps-økt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Satt du eller sto du Lars? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det tyngre å bicepscurle sittende, enn å stå oppreist? Min favoritt er stående curls med en manual i hver arm. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det tyngre å bicepscurle sittende, enn å stå oppreist? Min favoritt er stående curls med en manual i hver arm. Det avhenger av stillingen på skuldra i forhold armen. Jo lenger bak du trekker skuldra i sittende stilling jo tyngre blir det, å bedre får du isolert biceps. Hammercurls f.eks bør egentlig kun kjøres sittende. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Satt du eller sto du Lars? Jeg satt og isolerte armene. På den siste repitisjonen kjente jeg det knakk inne i hodeskallen min. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bruker vanligvis denne RYP øvelse: Tar vanligvis 12,5kg, 3x8 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg kjører den øvelsen nest sist i programmet. Jobber da med vekter som veier alt fra 5 til 20kg, alt etter hvor hardt jeg har trent tidligere på dagen. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Husk at det er den øvelsen man kjører først i programmet man får mest uttelling for. Så kjør den muskelgruppen du vil prioritere først , så resten an programmet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg spør her; Kunne trengt et seriøst svar på hvorfor jeg hele tiden føler meg så sliten/utbrent/trøtt. Sitter her nå og har lyst å legge meg. En kompis av meg nevnte noe med jeg burde få tak i jerntabeletter og multivitaminer. Noen tips ? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvis ikke du da bare sover for lite eller noe. Uansett trenger du jern, så jeg ville foreslå å anskaffe jerntabletter... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Er man slapp må du dra til legen og måle blodprosenten/HB Ett stikk i fingeren og sette måleren i maskinen. Er den lav tar man blodprøve for å sjekke blandt annet jernlagrene. Så evt forandre kosten. Endret 13. oktober 2005 av War Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå har jeg "hoppet av" RYP etter en runde GP. Nå følger jeg dette programmet: Mandag: Ben Knebøy markløft tåhev 5-8 rep, 4-5 set + mage Onsdag: Bryst og triceps Benk skrå DB Benk flat/kabelpress Franskpress 5-8 rep, 4-5 set Torsdag: Skuldre og nakke Arnoldpress DB "Skulderflies" * (*=vet ikke hva det heter, men sånn man står og løfter utover med strake armer) Kabelhev (fester kabel nede og trekker mot haken) Shrugs 5-8 rep, 4-5 set +mage Fredag: Rygg og Biceps Nedtrekk smalt Nedtrekk bredt Roing smalt Roing bredt Sittende bicepscurls 5-8 rep, 4-5 set +mage med få reps, med vekt på bryst Vektene jeg tar skal være så tunge at jeg ikke klarer særlig mer enn 5-8 reps. Hva synes dere om dette "egenutviklede" programmet? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kjører _aldri_ trening 3 dager på rad. 2 dager er maks. Men om du er i litt tidsnød så forstår jeg deg... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Treningssenteret ligger på skolen, så det hadde vært greit å slippe å dra til skolen i helgen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kjører _aldri_ trening 3 dager på rad. 2 dager er maks. 5005926[/snapback] Noen spes. grunn til det? Jeg trener 6 dager på rad nå for tiden. To økter om dagen, en med teknikk/ tøyning/ kondisjon og en med styrke. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hihih, ny signatur. Goophy: kanskje han er i dårlig form eller blir lett sliten og trenger mer hvile enn det du gjør.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hvordan trener man triceps? Normalt å kjenne smerte i hodet når man tar sit-ups? Kan man få synlige magemuskler hvis man har ølmage? Endret 14. oktober 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå