Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Nehei...

15måneder x 4 uker i hver måned er 60 månededer...

100kg / 60 måneder er 1,666666666666667 i følge wincalc...

:tease:

Problemet er bare at det ikke er 4 uker i en mnd.. ;) isåfall hadde vi kun hatt 48 uker i året

12 måneder i ett år.

52 uker i ett år.

52/12 = 4,333333333333333 x 15 mnd = 65 uker. 100kg delt på 65 uker = 1,538461538461538 kg i uka.

:new_woot:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan føles beinhinnebetennelse? Hvor på leggen er det det gjør vondt? Litt usikker på om det er det, eller bare at leggene mine ikke er vandt med løping på asfalt. Er ikke ennå slik at det gjør vondt, føles igrunn ganske likt ut som når musklene er fulle av melkesyre.

Edit: rota litt med bildet og hadde tegna ringen på feil plass.

Edit2: fått avklart at det ikke er beinhinnebetennelse, sikkert bare blitt litt mye med nye sko til vanlig og at jeg har gått i snitt 1-1.5mil om dagen siden skolen og fadderuka begynte for halvannen uke siden.

post-36331-0-56845500-1314290261_thumb.jpg

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Hei dere.

Jeg trenger litt variasjon i kostholdet mitt. Går veldig mye i det samme vanlige på matpakke etc. Spiser mye makrell i tomat og egg daglig. Litt kjedelig. Forslag eller tips til sider hvor du kan finne mye inspirerende, sunn og næringsrik mat?

Takk på frohånd

Lenke til kommentar

Hei dere.

Jeg trenger litt variasjon i kostholdet mitt. Går veldig mye i det samme vanlige på matpakke etc. Spiser mye makrell i tomat og egg daglig. Litt kjedelig. Forslag eller tips til sider hvor du kan finne mye inspirerende, sunn og næringsrik mat?

Takk på frohånd

Hugol, ingenting slår en god gammaldags chili con' carne gryte fra toro. Noe av det sunneste og beste i hele mitt repertoar av hurtiglaget, næringsrik mat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...