Matsemann Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Stiller meg bak biskop her. Sol, kosthold osv. har som regel minimal til ingen innvirkning. Tabletter virker derimot bra. Kremer på resept også. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er få økter som slår en skikkelig topptur, tok min 3 1000m + topp på 8 dageer i dag. Store blåmann uten for tromsø. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Toppturer i Tromsø eier... Det var forresten en jævel som sprang fra bunn til topp på Tromsdalstinden på 1 time og 5 minutter. Det er en tur som i normalt tempo tar ca 4 timer Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Straks ferdig med to uker i Spania, og føler meg noget slapp ut utrent. Eneste jeg har gjort er en halvtime tennes. Kommer til å være støl som et uvær etter første økta hjemme igjen! Så dokumentar på tv i går om "The worlds strongest kid and me", reporter som drar rundt og snakker med barn som driver med styrkeløft osv. Helt smakløst hvordan noen foreldre behandler barna sine. Den ene mannen la "vekter" på babyen sin da hun bare var en dag gammel, for at musklene skulle bli vant med motstand. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvor stor er viktigheten for proteiner før eller etter treninga? Sånn som det er nå, ligger jeg ann til å få i meg 50% før trening, og 50% etter treninga. Er det viktigere og få i seg proteiner etter trening, eller er det totalen som teller? Ligger på rundt 150-200 g om dagen. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Etter også for å stoppe nedbrytningen, men det du har drukket før ligger også i magen etter så det er ikke på minuttet nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Etter-trenings-måltid: 40g Prozyme i 4dl melk, og en bolle ostepop. Heisann, bulk. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Aminosyrenes funksjon i sammenheng med styrketrening er å bygge/reparere muskelvev. Ergo så synes jeg det virker logisk å ta proteiner direkte etter trening (dersom dette er det eneste alternativet) sammen med et måltid som er rikt på karbohydrater. Personlig så har jeg dette proteininntaket i tillegg til ordinær mat; Frokost (07.00): ca. 30 gram myse Lunsj (14.30): ca. 60 gram myse Trening (18.00) Kveld (20.00): ca. 50 gram kasein Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 På ekte bulk så skal man gjøre sine bud etter trening, men så rett hjem til et nytt fult måltid med en gang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Med rene myse/kasein-tilskudd, hva benytter du av typer pulver? War, gjøre sine bud rett etter trening? Hva mener du? Endret 24. august 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Prottis og karb etter trening, men det stopper ikke der. Så er det rett hjem til middag og mesteparten av karbohydratene burde egentlig være etter trening og til man legger seg. Virker som en del bulkere her drikker en proteindrikk og drar hjem for så 3 timer etterpå spise noe rett før de legger seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Åja, nei jeg drakk shake og spiste ostepop nå med en gang jeg kom inn døra, og drakk whey cooler på trening. Lager meg et måltid nå. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kjøpte meg 1 kg skjokolde fra proteinfabrikken i sted. Blanded ut 60 g med 3 dl melk. Noen som har erfaring med denne typen utbalndet med vann? Prøvde ProZyme, med vann for noen måneder tilbake. Tror jeg aldri har vært så nære på å spy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Husker jeg dævva innvendig av gaineren med jordbærsmak blandet i vann i allefall. Men synes det virker som om du har en sterk blanding i relativt lite melk der. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kjøpte meg 1 kg skjokolde fra proteinfabrikken i sted. Blanded ut 60 g med 3 dl melk. Noen som har erfaring med denne typen utbalndet med vann? Prøvde ProZyme, med vann for noen måneder tilbake. Tror jeg aldri har vært så nære på å spy. Proteinfabrikken sine shakes smaker dritt, de er helt klart best med melk, uten at det er noen höjdare. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja, er helt enig. Protenfabrikken er rævva på smak! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det var som å få en fem-retters gourmet i forhold til ProZyme... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 ProZyme smakte dritt synes jeg, når jeg blanda for sterkt. 40g er fint, Mer enn det og du går på en smell. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hadde jeg gått etter smak hadde jeg kjøpt Optimum Nutrition hver gang. Men shakes styrtes, så I dont give a fuck. Proteinfabrikken kommer jeg nok aldri til å kjøpe igjen uansett, fordi det klumper seg og smaken sitter i munnen så jeg holder på å kaste opp under knebøyen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er det noen som kan like til en god artikkel om hvorfor og hvordan man skal bulke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå